נגישות
נגישות

מאנטה ריי ביקורות וחוות דעת - עמוד 19

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על מאנטה ריי

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
15/06/07

אוכל טוב, שירות טוב מחירים בסדר. בס"כ אין תלונות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
צחי - תמונה
צחי 10 ביקורות
3.0
14/06/07

פעמיים ניסינו מזלנו במנטה ריי.בפעם הראשונה באנו ללא הזמנה ולמרות שהמארחת הרימה גבה ואפילו שתיים, החליטו לתפוס עלינו טרמפ ולתת שולחן תוך התראה שלרשותינו עומדות כ-45 דקות עד הפינוי.... מכיוון שרצינו משהו קליל, הסכמנו ואף פינינו בזמן, אך למורת רוחנו צפינו מהחוף בשולחן שנשאר בודד וגלמוד לפחות שעה וחצי אחרי שפינינו אותו בלי שאף אחד טרח לעדכן אותנו.בפעם השניה היינו "ילדים טובים" והתקשרנו להזמין מקום. אך איזה פלא, לוקחים הזמנה אך לא מבטיחים שיהיה מקום בחוץ כפי שביקשנו. לאחר דין ודברים מעצבן במיוחד עם בחורה בשם אנה התבשרנו כי בשביל לקבל מקום לזוג בחוץ, בששי בבוקר, יש להזמין שבועיים מראש. מה להגיד - התורים וגם השירות כמו בקופת חולים. לידיעת אנה והממונים, יש קורסים לא יקרים בהם ניתן ללמוד כיצד מתייחסים ללקוח וכיצד נותנים שירות. אנחנו למנטה ריי כבר לא נגיע בעתיד הנראה לעין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
09/05/07

המסעדה הטובה ביותר בעיר!המנות הראשונות מדהימות בצורתן וטעמן ולרוב קרה לי שלא הזמנתי מנה עיקרית כי התמלאתי משלל המאזטים הצבעוניים.המנות העיקריות מיוחדות וטעימות והמנות האחרונות שטעמתי... היו פשוט אלוהיות.מלבד האוכל העיצוב מרשים ומאוד מתאים למיקום המסעדה שכידוע יושבת ממש על החוף. בקיצור, מסעדה משובחת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
05/05/07

שנה וחצי לא הייתי במנטה ריי. לא זכרתי למה. אתמול ישבנו שם ונזכרתי. האוכל טעים ונעים, כבר שנים שלא בשורה גדולה, אבל טעים. הנוף - אין כמוהו. השירות! אהה, זאת הבעיה. החל ממארחת תוקפנית... ומתנשאת שלאחריה עברנו למלצרית חמוצת פנים, מאד לא נעימה שהגדילה לעשות ועמדה נשפה בחוסר סבלנות וגילגלה עיניים בזמן שאחת האורחות התלבטה מה לבחור. נשבעת לכם. הטיפ היה בהתאם. בכל זאת, הייתה גם מלצרית אחת שחייכה והייתה נעימה אלינו בהגעת השתייה.בקיצור, אני בעד לחכות עוד שנתיים עד שאחזור, אם בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
8 ביקורות
4.7
01/05/07

באנו מהצפון הרחוק לסוף שבוע בת"א. לפני שהלכנו לראות את "בבל" (בפריפריה סגרו את בתי הקולנוע...), הלכנו לאכול במאנטה ריי. ישבנו בחוץ מול הים, המלצריות היו חמודות לאללה, האוכל פשוט וטעים,... המחירים קצת גבוהים, אבל צריך לשלם על המקום.נהנינו מהאוכל, נהנינו מהסרט, היה אחלה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
dovev - תמונה
dovev מבקר מתחיל
3.7
30/04/07

אוכל מעולה במשך שנים. השירות ברמה הגבוהה ביותר שנתקלתי באזור - הכוונה לא לפלצני, אלא לאדיב ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kfir - תמונה
kfir 2 ביקורות
3.0
04/03/07

אומנם היה פורים - אך זאת לא סיבה לעשות מהלקוחות צחוק - לא היה מלצר ששירת את השולחן יותר מ-5 דקות - הוחלפו לפחות 5 מלצרים ולכולם היינו צריכים להסביר שזאת יום הולדת ונשמח אם יהיה זיקוק... בסוף הארוחה. כשהגיע המלצר השישי עם הקינוחים החלטנו להתייאש ולוותר על המסיבה הקטנה שתכננו - ממש שירות מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
13/01/07

אלוהי. כל כך טעים, נעים ומלהיב. היינו שלוש אחיות ואמא, לחגיגת יום הולדת. היינו בהיי. אכלנו בשבת בצהריים, ומיד ניגשו עם תפריט, חיוך והמלצות. האוכל הגיע מיד, כתבנו פתק לשף שאנחנו מרגישות... בגן-עדן, השף מיד יצא אלינו והציג עצמו. חוויה. אחזור ונחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adar - תמונה
Adar מבקר מתחיל
4.7
15/12/06

מסעדה מעולה, אחת הטובות שאכלתי בהן. המאזטים שלהם מצויינים והלחם עם השמן זית גם, שלא לדבר על המנות העיקריות שלהם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Victor Garber - תמונה
Victor Garber 2 ביקורות
1.7
03/12/06

סיוט במנטה ריי:היה לי את הכבוד המפוקפק לאכול במנטה ריי עם בתי בקיץ 2005. ביקשנו לשבת ליד החלון והמלצרית הצעירה הושיבה אותנו. שמנו לב בזווית העין במרגלית, דנקנר ולפיד יושבים בשולחן ליד.... פתאום הגיחה איזה מלצרית ראשית מבוגרת יותר ובלי הסבר ובגסות רוח הזיזה אותנו למרכז המסעדה. כנראה אנשי ביטחון שעמדו בצד לא אהבו שישבו ליד המכובדים. הגבתי באיפוק ובסרכסטיות אך היא לא התעניינה בכלום וממש גררו אותנו מהמקום. מאז אני מחרים את המסעדה הזו ואני ממליץ לכולם לעשות כנ"ל. שלחתי הודעה באיחור כזה מאחר ולא חשבתי על האופן הזה להביע מחאה וראיתי המלצה על המסעדה במקרה בזמן האחרון באתר אחר.

עוד פרטים
הוספת תגובה