נגישות
נגישות

אלומה ביקורות וחוות דעת - עמוד 8

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

163 ביקורות וחוות דעת על אלומה

 - תמונה
3 ביקורות
4.7
21/08/10

לא הכרתי את המסעדה למרות שאני תושבת הצפון. כבר זמן רב לא נהניתי במסעדה כמו שנהניתי הפעם, ומהכל: האוירה הקסומה של המקום, המנות המיוחדות והמאד מאד טעימות, השירות היה צמוד ואישי-... והמחירים... יותר מסבירים. יישר כוח!! מומלץ בחום. אני מתכוונת לחזור למקום - והרבה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 7 ביקורות
4.7
14/07/10

לפני אחרון-טעימות הגליל: פרפה תמרים, קראנץ' שומשום וקצח (בחיי שמעולה!), כנאפה, קדאיף, פודינג אורז (מצויין!!) ועטאייף - אנחנו לא מאוהבי קונצרטים אבל אם היינו - זה מה שזה היה!אחרון-עוד... מילה, ברשותכם (ותודה על הסבלנות...). ביקשנו לדבר עם הבעלים של המסעדה, להעביר את שביעות רצוננו וממה שהצלחנו להתרשם, החופש היצירתי שניתן לדרי (או.קיי. האיש גם מוכשר) והאווירה שהבעלים מקרין עם הצוות והאורחים...נו, לא פלא שזה סיפור הצלחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 7 ביקורות
4.7
14/07/10

המשך - קארפאצ'יו שנעלם מהצלחת עוד לפני שכולם הספיקו לטעוםפטה כבד עם ג'לי תבלינים - שילוב שלא מהעולם הזה!טורטליני במילוי בקר בקרם סלרי - מ ד ה י ם!! הגדיר אצלנו מחדש את המושג "טורטליני"... קוקי סן-ז'אק שדרי תמיד ידע לעשות הכי טוב שטעמנו!הקינוחים פתחו מסכת סופרלטיבים חדשה. דרי הדגיש שכאן "רק" הגדיר אילו טעמים רוצה שיהיו. "רק"...מה היינו רוצים עוד מקינוח?! בראוני שוקולד עם קרם שוקולד בלגי, קראנץ' שוקולד קשיו ורוטב מנגו-פסיפלורה - מוסיקה מצויינת! למי שאוהב שוקולד - חגיגה!סלט מנגו, אננס ואוכמניות שגם אוהבי השוקולד התענגו ממנובסבוסה, קרם תפוזים, ריבת חציל וג'ינג'ר (טעים בטירוף!), חצילים מקורמלים (לא תאמינו כמה טעים!), גלידת טחינה, שערות חלבה ותאנים - אין דבר כזה! אין!</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
נאוה - תמונה
נאוה 7 ביקורות
4.7
14/07/10

במשפט אחד: לאלו בינינו,שצריכים לקחת איתנו את הדרכון כשמצפינים מעבר לנתניה, שווה בגדול ליסוע לאלומה אפילו במיוחד!! אז נכון שאנחנו עוקבים אחרי השף דרי בן-נבט כבר מספר שנים ובכל... זאת...הארוחה שחווינו הייתה אומנות לחיך. המילים "אומנות" ו"עילוי" חזרו יותר מפעם אחת. דרי יוצר שילובים מפתיעים וטעימים מאוד של מזרח רחוק עם ים תיכוני: קלמרי בלבנה, שרימפס בשמן זית. ידענו שנאכל טעים אבל הופתענו מעד כמה! ישבנו לקראת תום הארוחה וגיחכנו בינינו איך הגענו לסופרלטיביים שקודם היינו מגדירים כ"פלצניים". אז מה היה לנו חוץ מהשניים הנ"ל (שיזל גם לכם הריר כמו לנו כשנזכרים):מרק עגבניות קר ומצויין, שלקרוא לו "מרק" ממש מעליב, סלט 4 עגבניות עם 4 סוגי עגבניות (דההה) שאת חלקן לא הכרנו. מצויין! חציל בטחינת קצח (כן, כן! מצויין!)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
24/06/10

חוויה קולינרית שמעלה את רף הסטנדרטים של מסעדות היוקרה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
22/06/10

מפתיע,אין מילה אחרת.לא תיארתי לעצמי שבצפון יש רמה כזאת, הארוחה באלומה בתרשיחא היתה בשבילי הדובדבן שבקצפת בחופשה הגלילית שלי, אוירה כיפית, אוכל טוב, טעים, חומרים באמת טובים, אני לא מבינה... גדולה באוכל אך בעלי בעברו הרחוק מהתחום - הוא היה המום לגמרי, בגליל?? כזאת רמה גבוה, פשוט הרגשתי שכולם שם בשבילנו, חובה לציין שהשרות כל כך נעים ובגובה העינים, ממש מקצוענות לשמה. בקיצור מומלץ בחום! אל תפספסו את הכנפה-חלומי.. תוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/06/10

חגגנו שם יום נשיאוין חלומי האוכל היה מושלם הריזוטו מעדן היין והשרות היו פשוט חויה שלא מהעולם הזה. מקום מיוחד לארועים מיוחדים שווה כול שקל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
lin - תמונה
lin מבקר מתחיל
4.3
28/04/10

התארחנו 6 אנשים, לחגוג אירוע. מהרגע הראשון השירות היה יוצא מן הכלל, מפנק ומקצועי. האוכל - מצויין ובהחלט עורר כמה וכמה קריאות התפעלות. כמו כן קיבלנו מנה על חשבון הבית, משום שהמלצר שם לב... שאבי לא הזמין מנה ראשונה בעוד שאר הסועדים הזמינו וביקש "לפנקו" בסלט... מחווה חביבה מצדם. בקיצור, שווה את ההשקעה הכרוכה בהגעה - אוכל מצויין, מוסיקת ג'ז שקטה וטובה ושירות שהלוואי שניתקל בו יותר! מאד נהננו - תודה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/04/10

הגענו לאלומה לאחר ההמלצות שקראנו באינטרנט ולשמחתינו הרבה הבילוי באלומה היה חוויה קולנריות מדהימה! אוכל טעים ומיוחד, שירות מפנק, אדיב ומהנה. הודענו מראש על חגיגית יום הולדת ובעל השמחה... קיבל בתחילת הארוחה ברכה אישית (כל הכבוד!). בשורה התחתונה - אחת המסעדות השוות בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
18/04/10

ממש מושלם. ללא ספק המסעדה הטובה בארץ. שווה כל שקל

עוד פרטים
הוספת תגובה