נגישות
נגישות

מקסים ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על מקסים

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/12/07

אוכל מצויין. שירות מהיר ואדיב. כל שבת שאנחנו מגיעים לחיפה, אנחנו משתדלים לעצור במקסים לארוחת בוקר - חביתות, לבנה, טחינה, סלט ערבי קצוץ דק עם לימון וכו'. הנוף לים תענוג. בקיצור - סבבה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
25/08/07

חייבים להודות: ההרגשה של בית. משפחתי וחבריי פוקדים את המסעדה פעמים רבות במהלך החודש. המנות טובות וטעימות והשירות מפנק. בדקו עם המלצר המלצת היום ולא תתאכזבו. לממהרים - הפתרון האידיאלי:... מזמינים ותוך פרק זמן קצר מאוד מגיע האוכל. טעים , נעים , אוירה ביתית , ומחירים סבירים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
14/07/07

שירות עייף, אוכל מגעיל, מחירים יקרים

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלה - תמונה
רחלה מבקר מתחיל
1.3
11/05/07

אוכל פחות מבינוני, מחירים גבוהים מאוד יחסית למה שמקבלים, שלוש פעמים צריך לבקש עד שמגיע משהו. מאכזב מאוד מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קלר - תמונה
קלר מבקר מתחיל
1.0
08/05/07

פעם ראשונה ובטוח אחרונה!הגענו בעשר בערב אחרי קונצרט נחמד. המסעדה הייתה כמעט ריקה, לא שתו לב אלינו כאילו היינו שקופים. המלצר התנהל בעצלתיים בלי שום חשק לעבוד. האוכל היה זעום -קר- בשר על... חומוס , קשה ללעיסה. בלי תוספות או סלטים, רק כמה זיתים (אחלה). הסנייה היה קצת יותר שפיר אבל לא יותר. המחירים בשמיים לעומת המוצר והשירות.חבל על מקום אשר התפרסם בצרה , כי לא ידע להרים את המנוף ולהוציא מתוק מעז. לא עוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Shlomi
Shlomi
13/02/2014
ofer - תמונה
ofer 9 ביקורות
1.3
09/01/07

החומוס בטעם של קופסה, 4 שיפודים מסכנים, ושתייה, הכל ב 140 ש"ח. חבל על הזמן ועל הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
31/03/06

האוכל מעולה !!! הבשר משובח החומס מספר אחד והקינוחים - מומלץ המלבי והבוואריה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/03/06

הגענו אני וחברתי לארוחת צהרי יום שבת. זכור לי שם המקום כמוסד חיפאי, למרות שאיני חיפאי במקור. התאכזבנו קשות. דבר ראשון האוכל לא טעים. לא הסטייק אנטריקוט ולא השיפודי כבש. הצ'יפס לבן וחולה... עד כדי חוסר טיגון. המנות הגיעו קרות! המנות קטנות - 2 שיפודים קטנים מעץ למנת שיפודי כבש. והמחיר מגוחך (במובן היקר) לאור רמת האוכל וגודל המנות. רציתי להגיד למלצר על אי שביעות רצוני - אך מכיוון שלא קיימת תודעת שירות במקום אני שומר את דעתי לאינטרנט.במקום כזה מצפים לאווירה מפנקת - מנות גדולות, סלטים על חשבון הבית. איפה האווירה ואיפה הפינוק?!?! בקיצור 125 ש"ח לשני אנשים. בזבוז גמור! עדיף לשלם עוד קצת ולא לאכול בסטקייה מזרחית כזו. אני לא מבין איך אנשים נוהרים לשם?! חיפאים התעוררו מגיע לכם אוכל יותר טוב!בברכה,זיו למען תרבות אוכל טובה יותר בארץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אבישי - תמונה
אבישי 8 ביקורות
2.4
21/09/05

נתחיל מהדברים הטובים. יושבים מול הים והנוף פשוט משגע. מדי פעם גם עוברת לנגד עינך הרכבת וגם זה חביב ביותר ומאד מהנה. יחד עם זאת, בכל מה שקשור לאיכות המזון ולשירות, המצב רע מאד. נתחיל... מהאוכל. החומוס עם פטריות שהזמנתי הגיע די במשורה. בכלל, אל תצפו לנדיבות במנות. החומוס סתמי מאד, הפטריות מקופסה. בקיצור - רצחו את המנה. חיכיתי בקוצר רוח למנה העיקרית: סטייק לבן, מג'דרה וצ'יפס. הסטייק היה יבש כמו סוליה, המג'דרה גם היא חלשה ביותר והצ'יפס היה סביר - אך עם יותר מדי שמן. סה"כ ארוחה מינימלית ל-2 אנשים - 122 ש"ח. לא שווה את זה בשום פנים ואופן. באזור המרכז המסעדה הזאת לא היתה שורדת 3 חודשים. השירות גמלוני ודי איטי. אין ארוחות עסקיות בצהריים - הכל מהתפריט. נראה שהמקום רוכב על גלי ההייפ ללא שום הצדקה ממשית. באמת חבל, אבל לשם אני לא חוזר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
21/08/05

אוכל ממש ממש לא טעים לצערי הרב אפילו השירות מאכזב לא ציפנו שזה יהיה כך הבנאו אורחים מחו"ל והם גם לא היו שמחים....אנחנו מצטערים...

עוד פרטים
הוספת תגובה