נגישות
נגישות

מקסים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על מקסים

hadar - תמונה
hadar 18 ביקורות
לא מה שהיה פעם...
2.3
24/04/19

הגענו זוג עם שלושה ילדים אחר הצהריים. זה היה רחוק מהמסעדה העממית שאהבנו פעם- המנות הפכו להיות יקרות יותר ונדיבות פחות, השירות היה איטי ולא היה שום דבר מיוחד בתפריט. מסלטים נדיבים על פני... השולחן אפשר לשכוח- אלא אם מזמינים אותם במחיר מופקע לסועד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
לא משהו בלשון המעטה
2.5
15/05/17

הכי פשוט שאפשר, הגעתי עם בני, העיצוב של מסעדת פועלים, לעסקית קיבלנו סלט ירקות בנאלי, חומוס פשוט, תירס ןסלט פיקנטי הכי בנאלי שיכול, הפרגיות היו טעימות אך המושט היה מלא עצמות ולא אכיל,... לסיום קיבלנו קפה פושר מינוס בלי הבקלוואה, מפתיע שמלא שם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gal Hahmon - תמונה
Gal Hahmon 18 ביקורות
מקום נחמד מאוד
3.5
26/04/14

שיפודיה נחמדה ביותר. מומלץ. אכלנו את הדגים ופלטת הסלטים. היה טעים ונחמד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomi - תמונה
Shlomi 6 ביקורות
מצטער. אבל ממש לא מומלץ.
2.0
13/02/14

קודם כל אין מה לומר, האווירה נהדרת. פעם כשהייתי בגיל צבא מאוד נהניתי לאכול במקסים. משום מה זכרתי את המסעדה לטובה. אולי כי אכלתי ארוחת בוקר. לאחר מספר שנים חזרתי לשם ורכשתי לי חמגשית עם... צ'יפס שרוף שעלתה עשרות שקלים! לאחר שנה ו... חזרתי שוב. הפעם עם משפחה. שוב, התאכזבתי. המנות הגיעו באיחור. הזמנתי חומוס עם בשר, הגיעה צלוחית עם חומוס שטעמה היה כשל חומוס מקופסא ובשר... אין לי מושג איזה בשר זה היה. אבל בשר טחון זה לא היה. זה היה מין בשר בקוביות קטנות קטנות ומלוחות נורא. זאת היתה חוויה מאוד לא נעימה וזאת בלשון המעטה. שילמתי על החומוס הזה למעלה מ-40 ש"ח. וזאת פשוט היתה זוועה של טעם ומחיר ביחס למוצר. באמת אמת שאין לי מושג איך אנשים מסוגלים לומר שזאת מסעדה טובה. מי שאומר זאת כנראה שלא אכל במסעדה טובה מימיו וחבל שכך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אמיר - תמונה
אמיר 3 ביקורות
מסעדת מקסים המדהימה
5.0
21/12/13

מסעדת מקסים היא מסעדה מזרחית ברמה גבוהה גם בשרות וגם באוכל .המסעדה מנוהלת בפועל עי" בחור נמרץ ומיוחד בשם רוני אשר מטפל בכל לקוח באופן אישי דבר שגורם לך לחזור ולהנות שוב .אני אכלתי... במקסים מספר פעמים וכל פעם אני מופתע מהשרות הטוב ומהאנשים שמיצגים אותה וכמובן מטיב ורמת האוכל .אני תל אביבי שאוכל במסעדות אבל אני חושב שאין עליך מקסים!! רוני תודה על הכל מיהודה ועליזה איתי ולימור מאיר וחגית אמיר ומיכל שנהנו בסוף שבוע הקשה הזה שהמסעדה היתה מפוצצת בגלל התאריך הקרוב לקריסמס ובגלל חג החגים בחיפה ולמרות זאת הצלחת להעניק הרבה אהבה בארוחת צה" שאכלנו אצלך!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
אירוח חם
5.0
21/12/13

רוני הנפלא תודה על אירוח מפנק אירוח חם מכל הלב, אוכל טעים ומדהים, לעילא ולעילא, היה כייף של אוכל מנות מפוארות ומעולות נתת לסופ״ש שלנו טעם בלתי נשכח. תודה מיוחדת לקריסטיאן ולזיאד יישר... כוח היה משהו אמיר וחבריו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
26/03/11

מוסד חיפאי ותיק.. עשיר ומרשים.. חויה לבקר במקום הזה היכל התהילה של המסעדות בארץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
02/05/09

הישמרו לנפשותיכם! היינו בשבת (פעם ראשונה ואחרונה!). היה מלא. המתנה ארוכה (למרות שהיו שולחנות פנויים). מנת הילדים הגיעה אחרי יותר מ- 20 (!) דק'. כבר סיימנו לאכול... שירות חובבני... ביותר. אוכל לא טעים ברמות מפחידות. מיותר ולא שווה שקל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
1.7
10/03/09

למרות ששמעתי שהאוכל שם גרוע ניסיתי לתת הזדמנות . אכלתי שם ב-10.3.09 ואכן צדקו מי שהזהירו אותי מהמקוםלחומוס היה טעם של תעשייתי מקופסאבשר העגל במנת החומוס עם בשר היה לא מתובל, לא טעים ,... סתם גושים קטנים של בשר טפל.לזכותם- הפיתות היו טריות וחמות, הצ'יפס היה בסדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
05/08/08

הגענו למקסים לארוחה משפחתית בשבת אחר הצהריים, השירות היה פשוט מ-ז-ע-זע!! לקח לפחות 20 דקות עד שמישהו בכלל התייחס אלינו מתוך השולחן 2 לא הזמינו בשרים בכלל וחייבו את השולחן בעלות של יותר... מ100 שקלים רק על סלטים מגעילים פשוטים ותעשייתים שלא שווים אפילו 5 שקלים, המנות העיקריות היו דלוחות ולא טעימות וכשהעזנו להעיר על המחיר והשירות נתקלנו בגישה נוראית של מנהל המשמרת שהעיז עוד לצעוק עלינו !!זה לא שירות של מסעדה מזרחית ובטח ובטח לא המחיר והאיכות , הכל שם ירוד- תתרחקווו!!

עוד פרטים
הוספת תגובה