נגישות
נגישות

שיפודי אולגה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על שיפודי אולגה

אבי - תמונה
אבי 15 ביקורות
פשוט מאכזב
2.0
04/02/14

הרבה סיפורים ומעשיות על השיפודים הכי טובים באזור . אכן הגענו , טעמנו והמסקנה: סתם פשוט סתם ! מסעדה עם 2 שיפודים ב- 60 שקלים ללא כול תוספת . על כול דבר צריך לשלם אפילו על הבצל השלם . לא... ברור לנו על מה ההתלהבות . פשוט מאכזב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עירן - תמונה
עירן מבקר מתחיל
לא מומלץ כלל
1.3
30/04/13

לדעתי לא מומלץ כלל וכלל !!! האיכות של הבשר היתה סבירה מאד וחוץ מזה - נורא ואיום !!! המרתיח ביותר הוא הזחיחות שמאפיינת את המקום. שירות גרוע ויותר מדי מודעות עצמית. אנשים באים, אז למה... להתאמץ ? כשמגיעים לתמחור מתגברת האכזבה. 60 ש"ח ל - 2 שיפודים לא כולל כ - ל - ו - ם. לקצת עגבניה ומלפפון עם פיתה, צלוחית טחינה וצלוחית סלט כרוב עייף מוסיפים 8 ש"ח לאדם. בקבוק מים עולה 10 (!!!) שקלים. על צלוחית חומוס וצ'יפס כתוספת למנה צריך לשלם ב - נ - פ ר - ד, למרות שבאינטרנט כתוב שזה מגיע עם המנה (הקפדה על אמת בפרסום כנראה לא אחד מהיסודות לפיהן פועלת המסעדה). כשמגיעים למקום כזה ומקבלים שירות כזה, אוכל סביר ולא יותר, עם כזה יחס לא סביר בין מחיר לתמורה - המסקנה ברורה - לא מומלץ !!! אולי ילמדו אנשים קצת צניעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Raz - תמונה
Raz מבקר מתחיל
טעים מאוד אבל
4.5
24/04/13

ברוב הפעמים אין את מנת הספאק המפורסמת שלשמה אנשים מגיעים למסעדה. האוכל מושלם והמחירים סבירים

עוד פרטים
הוספת תגובה
ganit - תמונה
ganit 35 ביקורות
מקום טוב לשיפודים,בלי חוכמות.
3.8
02/10/12

היינו היום בערב.המקום היה מפוצץ באנשים,אבל השירות היה מעולה. החומוס לא משהו,אבל בעצם לא לשם כך הגענו. לקחנו מגוון של ארבעה סוגי שיפודים ,וכולם היו מוצלחים ביותר. המחיר לא זול - 60 ש״ח... לשני שיפודים ללא תוספת,ומינימום של שני שיפודים לסועד,אבל הטעם של הבשר מצדיק לטעמי את התוספת הקטנה במחיר,כמו כן הגודל של השיפודים מכובד בהחלט. לגבי האווירה- שיפודיה מהסוג הזול ,אפס השקעה בדקורציה.

עוד פרטים
הוספת תגובה