נגישות
נגישות

בולינט - Bolinat ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

12 ביקורות וחוות דעת על בולינט

 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
16/06/09

הבולינט המקום הכי אהוב עליי והרבה חברים שלי בירושלים. הרבה אנשים מחוץ לעיר באו לשם איתי ונדהמו מהמקום מהאווירה והשרות. אחד המקומות הכי בולטים והכי שווים בעיר עם מיקום מדהים ושרות קטלני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שקד - תמונה
שקד 2 ביקורות
4.7
13/05/09

בתור ירושלמי מנוסה , אין הרבה מקומות שאני יכול להעיד עליהם שפשוט כיף לשבת בהם ולהתפנק באמת-אם אתם צעירים ואתם באים מחוץ לירושלים:זה בין המקומות האחרונים שנשארו פה להנות ולקבל שרות אדיב... ונעים במרכז העיר 24/7

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali - תמונה
Gali 2 ביקורות
3.0
18/04/09

שנים שאני נהנית לאכול ולבלות בבולינט, האוכל נהדר, השייקים מצויינים, לרוב השירות נפלא, המנות גדולות ומשביעות, והאווירה פשוט כייפית.היום (שישי) ביליתי עם חברים מחוץ לירושלים, וכשרעב החל... לתקוף אותנו, בסביבות 00:30, ישר חשבתי על הבולינט. מסתבר שחבריי היקרים מעולם לא ביקרו במקום, אז שמחתי לקחת אותם.. עד שהגענו, ואז השמחה התחלפה בהרגשה רעה. התיישבנו בשולחן שקרוב מאוד לשירותים, וריח חריף של שתן וצחנה עלה באפנו. גם כשהמלצרית הגישה את המנות אכלנו בעוד ריח השתן החריף באפנו. פשוט מזעזע! ולמרבה ההפתעה, אני לא היחידה ששמה לב לעניין.. וגם חבר'ה אחרים שישבו בשולחנות ליד הרגישו בעניין. אני וחבריי נאלצנו לקום ולסגור את דלת השירותים בכל פעם, דבר שהעיק אף יותר. וכמובן שלא היה מקום אחר לשבת כי המקום היה מפוצץ. אני מאוד אוהבת את המקום למרות שרמת ההיגיינה שם מעולם לא הייתה בשמים, ומזמן שהמקום צועק "מתי ישפצו אותי כבר!" ממש לא כיף לשבת על ספות קרועות לצד קורי עכביש וקירות מתקלפים, למרות שהאוכל והאווירה מפצים על הכל..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
04/01/09

אויר טוב בשילוב אספרסו(אורגני!) היוו אחלה פתיחה ליום במרכז עיר הבירה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/11/08

אוירה טובה פשוט מקסים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Iris - תמונה
Iris 5 ביקורות
4.0
02/09/08

מקום חמוד מאד שפתוח 24 שעות, בערך האלטרנטיבה היחידה לחילונים בעיר. אבל, תדעו שהתפריט באתר לא מעודכן וההפסד הכי גדול מהתפריט החדש, הוא הלזניה האלוהית שלהם שפעם אחת אפילו נסעתי במיוחד... מתל-אביב בשביל לאכול אותה! ממש חבל שלא מגישים לזניות בשום מקום... אחלה מקום, וצוות צעיר ונעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/06/08

אחלה מקום ואוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה