נגישות
נגישות

גואטה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

54 ביקורות וחוות דעת על גואטה

עדי - תמונה
עדי 8 ביקורות
אירוע שערכנו במסעדה
5.0
30/03/14

היינו צריכים מקום מגניב לאירוע בחברה שלנו ל-30 איש, כזה יחס מחמם את הלב לא קיבלתי כבר הרבה זמן; המחמאות על האוכל המצוין לא איחרו להגיע; אין לתאר את היחס המגדיל ראש, והמגניב שקיבלנו... מהבעלים וזאת מבלי שאפילו ביקשנו משהו נוסף. כמה דברים שהיו שעשו את האוירה לשמחה: 1. קיבלנו תוספות מפה עד הודעה חדשה. 2. אינטראקציה עם הסועדים הייתה מצויינת. 3. נדיבים בכמות האוכל ובשירות. 4. האוירה המצוינת שיש ביפו ובמסעדה. 5. המחיר המשתלם, באמת שלא מרגישים שמרמים אותך או מנסים לסחוט אותך. שווה את התמורה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Davidi - תמונה
Davidi 4 ביקורות
בינוני. לא לארועים מיוחדים
3.3
14/02/14

יכול להיות נחמד, אבל לא משהו. שירות מפוזר, אוכל סביר, אבל ככה-ככה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yosii - תמונה
yosii מבקר מתחיל
התאכזבתי קשות
1.3
15/01/14

היום הגעתי למסעדה לקחת טייק אווי. בניגוד לעבר היחס אלי היום היה קמצני ומתחשבן. אני מגיע לשם בערך פעם בחצי שנה פעם היו נותנים מנות ביד רחבה, אבל הפעם היתה לי חוויה שונה לגמרי. ביקשתי... שני מפרום קומפלט (ירוק ואדום). ביקשתי שלושה סלטים, ועוד אחד - לימון כבוש שביקשתי שיביאו לי קצת ואכן שמו לי שתי חתיכות קטנטנות. שאלתי אם אפשר לקבל גם משהו חריף ונאמר לי שכן. כל מנה עלתה 48. כששאלתי כמה עולה המוכר אמר לי 105 לא הבנתי איך הגעתי למחיר כזה - והמוכר הסביר לי שכפית הסחוג היא כמו ״סלט חמישי״ וזה עוד 5 שקלים (!!!) אמרתי לו שלפי מה שאמר אני צריך לשלם 101. הוא היה נבוך ואמר ״בסדר נעגל לך למאה״. יצאתי בתחושה מבאסת. כנראה שלא אחזור לשם יותר. פעם גואטה היה מקום מפנק, אבל הפעם קיבלתי יחס שונה. תסכימו אותי שלשלם לשתי מנות של אוכל טריפוליטאי 100 ש״ח זה לא מעט, אבל אם מחייבים אותך 5 ש״ח על כפית סחוג (כשמאחד מהסלטים קיבלת, לבקשתך, רק דוגמית) ועדיין מנסים לבקש ממך 4 שקלים מעבר למה שצריך, זה לא מקום שמפרגן. כשהגענתי הביתה האכזבה מהשירות גדלה עוד יותר, המפרום היה כמעט ללא בשר ולא דומה למפרום הדי מוצלח שאכלתי שם בעבר !, סתם תפוחי אדמה עם זכר קלוש לבשר. ביום רגיל הייתי מתקשר להתלונן, אבל אחרי היחס שקיבלתי במקום שיערתי שאין טעם... לדעתי המקום איבד מקיסמו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של Stav
Stav
10/02/2014
צר לי לשמוע את הביקורת הקשה, העניין טופל ומקרה כזה לא יחזור על עצמו אנחנו מזמינים אותך בגאון לשוב ולנסות את האוכל, אנחנו קיימים כבר כ-20 שנה ושומרים על אותה מסורת של האוכל... אנחנו תמיד מקבלים תגובות חיוביות ואוהבות ונרצה שגם אתה תרגיש כך, נשמח לראות שוב ולפנק כמו שרק אנחנו יודעים.
תמונה של ניר
ניר
14/11/2015
מה זה "מזמינים בגאון" - הלקוח התאכזב קשות. מה הוא אמור לעשות עם "הזמנה בגאון" לחזור ולהידפק פעם נוספת ? מה עם לפצות ? מה עם להתנצל ?
זאב - תמונה
זאב 27 ביקורות
אוכל ביתי
4.3
15/08/13

מסעדת גואטה מגישה מאכלים ביתיים. הכנסת האורחים שלה לבבית ומדהימה. בגואטה אכלתי צלחת ממולאים מצוינת, שהגישו בה בצל ופלפל ממולאים באורז ובשר טחון. הם היו מצוינים. בנוסף היה גם את המפרום... המופלא שלהם עם רוטב מדהים. כדאי גם לנסות צלחת קוסקוס עם ירקות עם קציצות עוף מטוגנות. הקוסקוס משובח והקציצות נימוחות. שווה כל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נוי  - תמונה
נוי 2 ביקורות
כגודל הציפיה -גודל האכזבה
2.0
25/04/13

הזמנו משלוח של הקוסקוס המפורסם. האוכל הגיע לאחר שעה וחצי!! הגיע קוסקוס במנה יפה, ומרק ירקות בכמות שלא מספיקה אפילו למחצית מהכמות. - מנת חנק! הקציצות עוף מאוד טעימות! זה הדבר החיובי... שהיה בכל חווית הארוחה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של Stav
Stav
10/02/2014
שלום נוי המשלוחים הינם חיצוניים למסעדה ולכן לא היתה בקרה על הזמן שחיכית. העניין בטיפול והמשלוחים בקרוב ייעשו ישירות על ידי גואטה.
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
16/06/11

אוכל טעים טעים טעים, עושה חשק לעוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
שובל - תמונה
שובל מבקר מתחיל
4.7
10/03/11

הגעתי לגואטה במצב רעב גדול ונהנתי מכל ביס.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור ופרנק - תמונה
ליאור ופרנק מבקר מתחיל
3.6
26/10/10

צילצלתי אחרי שעות העבודה (מסתבר..)כדי לעשות טייק אווי וקיבלתי יחס מדהים מרונן. תוך כמה דקות האוכל היה מוכן . הקוסקוס עם המפרום והתבשיל שעועית ומנגולד עם הבשר היה מצוין. גם הסלטים והחריף... שלהם!!אנחנו בטוח עוד נתפנק שם..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shoshima - תמונה
Shoshima מבקר מתחיל
4.7
09/10/10

מומלץ בחום רב, במיוחד תבשיל הדלעת חומוס עם קוסקוס. פשוט מעולה!!! המפרום מצויין גם כן. השירות מחמם את הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
04/10/10

הגעתי לתל אביב לחופשה בת שבוע ,שבמהלכה ניסיתי לחוות לבלות ולאכול כמה שיותר. אני חייבת לציין שגואטה עלתה על כל המסעדות המפונפנות בהן ביליתי השבוע.אוכל מדהים,מחירים מגוכחים ושרות נפלא.... בחופשה הבאה אנ י שם

עוד פרטים
הוספת תגובה