נגישות
נגישות

שוק דגים ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

55 ביקורות וחוות דעת על שוק דגים

Yoav - תמונה
Yoav 73 ביקורות
היה מקום ל-10 אנשים בשישי בערב
2.5
12/02/22

זו לא הייתה האופציה הראשונה וגם לא השניה אבל היינו 10 איש והיה מקום, יאמר לזכותם! חוצמזה לא משהו מיוחד. ישבנו בחוץ עם מעילים (צריך להוסיף פטריות חימום בחורף!). הזמנו בעיקר דגים וסטייק... אחד שהגיע קר והוחלף. שירות עייף של המלצרית. מגישים סלטים לפתיחה אבל בקעריות קטנטנות. והמחירים כמובן "ישראלים" לגמרי...אבל כשנוסעים לאילת צריך כנראה לשלם מחיר. לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמעון - תמונה
שמעון 3 ביקורות
המקום הקבוע לאילתים.
5.0
05/11/21

אין מקום טוב יותר. שרות,באדיבות,מקצועיות,אוכל מצויין. המסעדה הטובה ביותר בשבילי בעיר. תודה גם על הפתעה ליום ההולדת של רותי ושמעון אלימלך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניב - תמונה
ניב מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
02/10/21

האוכל: הרגיש לא טרי וקפוא, 6 סלטים לא מענינים במיוחד למרכז בשולחן. שירות: לא באמת הבנו מיהו המלצר שלנו, אחד שהוא ראנר, אחד שהוא פיקולו ואף אחד לא מסונכרן עם השני. שירות מאולץ ללא חיוך,... מגישים לך את הצלחות ליד כאילו אתה במזנון בתיכון, נתנו לנו להעביר מנות מיד ליד ומגבונים זרקו על השולחן לאחר שכל דבר צריך לבקשששש כאילו לא מבינים תודעת שירות מהי… לא יודעים לעבוד!!! גולת הכותרת כשיצאנו החוצה וחיכינו למונית, האחמש קורא לנו פנימה בטענה שלא שילמנו… כשכבר הגענו לפתח המסעדה יוצא אחד המלצרים ואומר שהיתה טעות… פשוט ביזיון של שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
nkoren54 - תמונה
nkoren54 2 ביקורות
בינוני
3.3
25/07/21

קצת התאכזבנו ראשית לא היה כל מה שיש בתפריט שנית הסלטים נראים לא רעננים טחינה מלוחה מאוד לחייב 39 שח על 6 סלטים עייפים מוגזם. שירות טוב ומהיר אין תוספות למנות למעט צ’יפס ותפוא.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yael8894 - תמונה
yael8894 3 ביקורות
אווירה טובה אוכל טעים
5.0
06/07/21

מסעדת דגים עם אווירה נעימה שירות טוב ואדיב מסעדה נקייה מוסיקה טובה …ואוכל טעים!!! נחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
gil - תמונה
gil 3 ביקורות
מקום נקי חהיב וטעים מאוד
5.0
21/06/21

את פנינו קיבלו מלצרים חביבים מאוד והציעו לנו צ'ייסר אוזו בכניסה, אחרי הסלטים הטריים והטעימים במיוחד הגיעו המנות העיקריות שהיו טעימים מאוד, פילה לבראק מעולה ושיפודיי שרימפס טעימים...... בקיצור ממליץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tyui - תמונה
Tyui 2 ביקורות
בינוני ומטה
1.5
23/05/21

שרות מאולץ , סלט שהרגיש שנחתך שעות לפני והיה עייף ועצוב, דגים שלא הרגישו טריים ציפס קפוא עם טעם תפל עם מעט שניצל שגם הוא הרגיש תעשייתי לגמרי. ומחירים לא מוצדקים

עוד פרטים
הוספת תגובה
shimritkunst - תמונה
shimritkunst מבקר מתחיל
בינוני ומטה
2.3
03/09/20

יש על המקום המלצות ולא מבינה איך הגיעו. המקום נראה כמו מסעדה נטושה עם שרות עייף, מחירים גבוהים, סלטים ברמה נמוכה. ביזבוז כסף. דחוף לקרוא לאסף גרניט. הילדה שלי אהבה את הפסטה ולא יותר... מזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bendor.lior - תמונה
bendor.lior 2 ביקורות
אוכל מאד טעים, אוירה נעימה
4.0
21/07/20

שירות אדיב. אהבתי מאד את דג הבורי ואת הפפרדלה בסלמון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
offri.ritter - תמונה
offri.ritter מבקר מתחיל
מסעדה טובה, אהבתי מאוד את האווירה והשירות האדיב.
4.3
15/08/19

אוכל טעים, אווירה מעולה שירות מצויין עם צוות אדיב שמוכן לעזור בכל בעיה או שאלה. מחירים ממוצעים, תפריט שעיקרו דגים ומאכלי ים המנות האלו טובות ונדיבות מאוד, יש גם מנות לילדים (פיצה פסטה... נקניקיה וצ׳יפס וכו) אבל עיקר המסעדה הוא באמת מנות ים כמצופה מהשם - לכן הייתי ממליצה על המסעדה אם אוהבים דגים פירות ים וכו.

עוד פרטים
הוספת תגובה