נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9441224 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בחיפה

פטוש בחיפה
חיפה
מקום לאירועים
Ewar בחיפה
חיפה
מסעדת בשרים
רפאלו, קניון קסטרא, חיפה בחיפה
חיפה
מסעדה איטלקית
פרנג'ליקו בחיפה
חיפה
מסעדה אסייאתית
ביגה חיפה בחיפה
חיפה
בית קפה, כשר

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

9 ביקורות וחוות דעת על פרג'

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
מסעדה נחמדה
4.0
11/02/18

הטעות שלנו היא שבאנו בשבת בצהריים, בשיא הלחץ. חיכינו הרבה עד שקיבלנו שירות אבל כשקיבלנו אותו הוא היה אדיב והמלצרים נחמדים ומשתדלים. החומוס פול היה טעים מאד. המחיר סביר מאד. נקודות... לשיפור- לתת גם סכינים, לא רק מזלגות ולתת כוסות רגילות עם קש. בסך הכל אווירה טובה ואנשים נחמדים מאד, למרות שנראה שהיו מאד לחוצים כי המסעדה היתה מאד עמוסה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלה - תמונה
אלה 4 ביקורות
טעים מאוד -אוכלים שם קבוע
3.3
17/02/16

מדי שבת בצהריים אנו מגיעים לאכול אצל פרג', תמיד מאוד נהנים מהאוכל, המנות יפות והתוספת של המג'דרה והבורגול על חשבון הבית ואוד נחמדה ומוערכת. תמיד מתקבלים בחיוך. השירות מהיר, אך איכותו... משתנה ממלצר למלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
פרג'
2.0
12/04/14

טוב אז הגענו בשישי בצהריים למקום. הזמנו 3 צלחות חומוס. הצלחות היו רק עם "ניגוב" של חומוס, דבר שאיננו אופייני כלל וכלל למסעדה מזרחית. רק לאחר שהתלוננו ניאותו למלא את הצלחות בחומוס. בסוף... הארוחה ציפתה לנו הפתעה שכן דחפו לנו מנת צ'יפס בעוד שחשבנו שמדובר ב"פינוק על חשבון הבית". כשהתלוננו בעל הבית צעק ואמר שאין מצב שלא הזמנו. פעם ראשונה ובהחלט אחרונה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zohar Manishevich - תמונה
Zohar Manishevich מבקר מתחיל
מסעדה מאכזבת
1.5
21/04/12

היום אכלנו במסעדה והתאכזבנו מאוד. הכוסות היו כוסות נייר.כאשר חילקו לנו סכום נתנו לנו רק מזלג רק לאחר שביקשנו סכינים מספר פעמים קיבלנו אותם. צלחות לסלטים לא ניתנות הן ניתנות עם המנה... העיקרית עליהן. מבחר הסלטים דל והם ניתנים בצלוחיות קטנות וכאשר מסיימים אותם אף אחד לא ממלא צלוחיות נוספות. במהלך כל הארוחה כאשר הגענו המלצר רשם את ההזמנה ויותר אף פעם לא ניגש אלינו לשאול אם אנו צריכים משהו אם אנו מרוצים וכולי. הביאו לנו את הסלטים ללא צלחות אישיות ,אחרכך את הבשרים וכאשר ביקשנו את החשבון קיבלנו אותו במהירות ללא שום תגובה. הזמנו שניצל לילדה שלנו לא בתור ארוחת ילדים השניצל היה קטן מאוד ובצורה מאוד מוזרה, שיפודי הפרגיות היו עם מספר קטן של פרגיות על שני השיפודים והקבב כבש בחלקו היה נע. מסעדה מזרחית מאוד מאכזבת וכלל לא דומה בשירות ומבחר המנות למסעדות מזרחיות אחרות עם מחירים דומים עבור המנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/11/10

אין מלים לתאר בהם ההטבות שנותן פרג הוא מאד נדיב מקרה שקרא בפני קבוצה המונה 5 אנשים ישבו לאכול אכלו ושבעו ושבאו לשלם החשבון התברר שאין עליהם כסף במזומן אחת מהיושבים הלכה להוציא כסף... מהכספומט והכספומט לא פעל <חזרה לפרג וסיפרה לו מה היה ותגובתו היתה לכו לשלום ואם אתם זקוקים לכסף אהיה מוכן לתת לכם הודו לו והלכו בשלום

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
2
ארוחת טעימות שווה
2
מומלץ לארוחה עם חברים
2
מומלץ לארוחה משפחתית
1
תפריט מגוון
1
עסקית משתלמת
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-8621276

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה