נגישות
נגישות

בשרים 206 ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

69 ביקורות וחוות דעת על בשרים 206

David - תמונה
David 2 ביקורות
צהריים ב 206
4.8
01/03/15

הזמנתי מקומות דרך אתר rest הגענו למסעדה 8 אנשים, השולחן המתין לנו ארוך, מלצר נחמד ואביב הגיש לנו את האוכל רמת צליית הבשר היתה מיומנת וכולנו מאד נהנינו

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
תענוג
4.0
19/11/14

הגעתי ב - 12 בצהריים . המלצר היה מקצועי מאוד ונחמד . התחלתי בחומוס צנוברים שהזמנתי מראש ללא חריף , טחינה ופטרוזיליה . הגיע כמבוקש . צנוברים בנדיבות , חומוס טעים מאוד ופיתות טריות . בצד... היו מלפפונים חמוצים טעימים להפליא וזיתים. שיפודי הפרגית היו חמים , נימוחים ןטעימים עד מאוד . כנ"ל לגבי התוספות : אורז עם שעועית ותפוחי אדמה בתנור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
רק עם קופונים
2.3
18/10/14

שוב חזרנו עם קופונים . החומוס מעולה , הטחינה שהייתה עליו חמוצה מידי לטעמי , במידה ויש ילדים בשולחן לשים לב לכפית החריף במנה . הצנוברים בחומוס היו טעימים והפיתות טריות ביותר . המנות... הבשריות היו נדיבות בגודלן וחמות כנדרש. בתי שוב התלוננה על חלקים רבים שאינם לעיסים בסטייק פרגית. היא השאירה את רוב המנה בצלחת . סטייק הצלע הלבן שבדרך כלל מוגש צעולה , היה קשה מאוד ללעיסה . לא נעים . מוס השוקולד היה מעולה . השירות אדיב . האווירה גרועה מאוד . אקוסטיקה גרועה גרמה לרעש רב מאוד ולא נעים . היה צריך להרים את הקול כדי לשמוע האחד את השני .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קולט  - תמונה
קולט 238 ביקורות
סטקייה עממית
2.8
07/07/14

בעבר היינו במסעדה ביום שבת , טעות גדולה , עומס אדיר . הלכנו היום , יום שני לאכול . בשעה 14:00 המסעדה הייתה בתפוסה מעטה ביותר . המלצרית הייתה זריזה , אך שמרה על ארשת פנים קפואה ולא נעימה... . על השולחן הונחו מייד פיתות טריות וחמוצים שבאופן טבעי גרמו לנו להזמין חומוס עם צנוברים (25 שקל) . החומוס היה אחד מהטובים שאכלתי , שפע צנוברים , לצערי הטחינה הייתה לטעמי חמצמצה ולא טעימה ולא איפשרה לי להינות מהחומוס. מנת הפרגיות כללה שני שיפודים גדולים והתוספת שבחרנו (אורז) הגיעה בפינכה קטנה. צ'יפס לא כלול בתוספות ועלותו 10 ש"ח בנוסף לעלות המנה . ילדתי התלוננה על חלקים רבים לא אכילים בפרגיות . אני הזמנתי צלע לבן שהיה גדול , עשוי כהלכה אך היה חסר לי רוטב טעים לצידו או תיבול בסיסי לסטייק עצמו. הבווריה לקינוח טעימה והייתה טעימה יותר אם לא הייתה טובעת ברוטב שוקולד זול. במסעדה עובדים רק עם פפסי . הזמנתי בירה שלצערי הגיעה לא קרה ולפיכך לא טעימה . החשבון היה 212 ש"ח , לא זכינו לקבל פירוט , המלצרית הקריאה מתוך פנקס שהיה בידיה . מומלץ להגיע רק עם קופונים שמתפרסמים לפרקים , 50 ש"ח שווה 100 .

עוד פרטים
הוספת תגובה
omergar - תמונה
omergar 2 ביקורות
לא הכל הגיע במשלוח...
2.8
14/06/14

הזמנו סך הכל שתי מנות וציפס. הציפס לא הגיע. המנות אכן היו בסדר, אפילו היו נחמדים בטלפון והציעו לשלוח שוב את הציפס (יקח עוד שעה....), או זיכוי לפעם הבאה (יופי....).

עוד פרטים
הוספת תגובה
JB - תמונה
JB מבקר מתחיל
שירות גרוע
1.0
11/06/14

3 ימים שאני מתקשרת למסעדה כדי להזמין מקום, זה התחיל ביום א' ה 8.6 וכל יום נתבקשתי להתקשר מאוחר יותר, ואף יום למחרת, ככה עד יום רביעי ה 11.6 ובסוף כשהתקשרתי ב 11.6 נמסר לי שאין מקום !!! ... זה לא שירות, זרת לא התנהגות, זאת מסעדה שמזלזלת בלקוח שרוצה להזמין מקום אצלה. אני לשם לא אלך וגם ימליץ לכל חבריי לא ללכות !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של קולט
קולט
07/07/2014
הכי פשוט דרך האינטרנט. אתמול הזמנתי להיום בקלי קלות
amitlevi - תמונה
amitlevi 23 ביקורות
מומלץ בחום רב!
4.5
06/06/14

בדרך כלל היינו עוצרים במסעדת "הפיל", אלא שזו נסגרה וחבל!!! "התפשרנו" על מסעדת 206 שמעבר לצומת (בעיקר בגלל גרופון שקנינו), גילינו מסעדה עם שרות מקצועי מחירים סבירים, מנות גדולות,... אלטרנטיבה מצוינת. אמנם היינו בשבת בצהריים כאשר הפעילות בשיאה, ובכל זאת שירות מקצועי ומהיר. הזמנו 2 מנות של סטייק צוואר, הגיעו מנות שלא הצלחנו לסיים (כל מנה ב 74 ש"ח), שימו לב גרופון לא ניתן למימוש בשבתות אלא רק באמצע השבוע. בקיצור מחכים לפעם הבאה שנהיה בסביבה להיכנס ולסעוד שוב!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ילנה - תמונה
ילנה 75 ביקורות
מסעדת בשרים פשוטה
3.5
26/02/14

המסעדה נמצאת בקומה 1- , מתחת למסעדים דגים 206 (מדובר באותה הרשת ואותם הבעלים), קרוב לשכ' צהלה בת"א. אחרי שביקרנו במסעדת דגים 206 והתרשמנו ממסעדה אלגנטית ואוכל מדהים, בסגנון צרפתי, היה... קצת מאכזב לגלות מסעדת בשרים רגילה לחלוטין, עממית, עם תפריט שאין בו שום דבר מיוחד, אבל במחירים יקרים. הסטייל של המסעדה -שולחנות עץ גדולים, האוכל הוגש בצורה מאוד פשוטה, המנות לא היו טעימות באופן יוצא דופן. היינו חבורה גדולה והזמנו דברים שונים מהתפריט ואף אחד לא התלהב באופן מיוחד מהמנות. ההבדלים בין מסעדת דגים 206 ומסעדת בשרים 206 זה כמו שמיים וארץ. לא מדובר רק בסוג האוכל, אלא גם בסטייל, באוירה, באיכות המנות, באופן ההגשה. אני רוצה לציין לטובה את השירות - הזמנתי מנה שלא הייתה טעימה לי, המלצרית שמה לב שלא אכלתי כמעט כלום ומבלי שביקשתי, אמרה שלא תחייב אותי על המנה. זו הייתה מחווה מאוד נעימה. לסיכום, אפשר למצוא אוכל פשוט, כמו זה שמוגש במסעדת בשרים 206, במחירים הרבה יותר נמוכים. ואם כבר לשלם מחיר גבוה, אז לא למנות פשוטות, גם בטעם וגם באופן ההגשה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 2 ביקורות
זהירות מהם-
1.0
05/02/14

היום הזמנתי חומוס לקחת. רשום 25 ש"ח. על הדרך ביקשתי קצת חמוצים, חריף ופיתות. למה לכל הרוחות זה יצא לי 50 ש"ח???? למה מסעדה שכביכול מכבדת את עצמה גובה כסף על התוספות הקטנות הללו שמגיעות... לרוב עם המנה? אין שום סיכוי והגיון שאגיע לשם שוב וממליץ לכל אחד שהוא לא דייר באזור היקר הזה לא להגיע לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שירן - תמונה
שירן 219 ביקורות
לא מבינה את הבאז על המקום הזה!
2.5
20/11/13

המקום מפוצץ כמעט תמיד. מדובר על שיפודיה. הבשר בסגנון של "על האש" וסלטים של על האש. ההבדל היחידי הוא במחיר. מנת חומוס יקרה מאוד, הסלטים שמגיעים הם מצומצמים ולא כמו בכל מקום אחר שמקבלים... הרבה. החומוס טעים, אבל אכלתי טעימים יותר. המחיר של הבשר יקר מאוד! ישבנו שם זוג ועלה לנו קרוב ל200 שקלים ל4 שיפודים סלטים חומוס ו2 שתיים. פשוט מוגזם!!! ממש לא אחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה