נגישות
נגישות

פונדקי איילון ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

14 ביקורות וחוות דעת על פונדקי איילון

Meital Sahar Ovadia - תמונה
Meital Sahar Ovadia 28 ביקורות
טעים טעים טעים
5.0
04/03/15

אחת המסעדות המוצלחות. מאוד נוח לנו להגיע לפה אחרי בדיקות בשניידר. הצוות מאוד אדיב ובמיוחד חליד המלצר שתמיד אדיב ונחמד. האוכל מצויין. לפתיחה הזמנו סלטים וחומוס (שהוא הכי טעים... בארץ)!!!! למנה עיקרית הזמנו סטיק צלע לבן. המנה היתה מצויינת. אחרי המנה הגישו לנו קפה, תה ובקלאוות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עופר - תמונה
עופר 3 ביקורות
פונדק איילון פ"ת (תחנת הדלק)
1.3
17/11/14

אהבתי מאד לאכול שם בזמנו. הייתי שם אתמול,ישבתי על הדלפק והזמנתי חומוס בצלחת+שניצל בפיתה. חומוס 21 ש"ח ועל זה מוסיפים פיתה אחת ומבלי לשאול 2 מלפפונים חמוצים+מס' זיתים ובקופה גובים עוד 4... שקלים,סה"כ 25 ש"ח שלדעתי זה פשוט גזל. כנראה והשניצל הגיע מעט גדול בכדי להכניסו לפיתה ועובד הדלפק הסתיר את עצמו שהוא עומד אליי עם הגב מפני שחשב שאינני רואה ופשוט חתך אותו לשתיים עם היד..כן עם היד!!!ואז שם לי בפיתה חצי שניצל בלבד,גועל נפש. הזמנתי כוס גזוז שזה מעט סירופ עם סודה מהברז לקחו 9 שקלים. העובד היה אנטי חברותי,לא שלום,לא חיוך,לא בבקשה,הרגשתי שהוא סובל מכך שבאתי לאכול. כף רגלי לא תדרוך שם יותר.עכשיו קל לי להבין מדוע לא היו כמעט אנשים בשעת הצהריים,אנשים לא טיפשים ובלתי אפשרי לבלף לאורך זמן מבלי לשלם את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Lior - תמונה
Lior מבקר מתחיל
ירדו ברמה וחבל
2.3
12/12/13

הייתי הולך עם ההורים שלי לפני 25 -30 שנה כל שבת וגם בגיל יותר מתבגר לפני 10 שנים והיה שונה לגמרי ממה שקורה שם היום, היינו לפני כשבועיים לערך ביום שבת בצהרים, זה שכבר לא היה תור (כמו... פעם) והמקום היה דיי ריק כנראה היה צריך להדליק לי נורה אדומה, בכל מקרה, התיישבנו, שאלו אותנו אם אנחנו רוצים סלטים ואמרו אפילו את המחיר, היה נשמע לי מחיר הוגן, אבל הסלטים, אוי ואבוי, 3-4 סלטים בצלוחיות קטנקטנות, בלי מבחר, בלי טעם ותפל, ישר הגיעו הבשרים שהיו בסדר ולא יותר מזה, הכול היה מהר, הלחיצו אותנו, השולחנות קטנים ולא היה שם מקום להכול, הביאו בנוסף צ'יפס וסלט ירקות לכל הארבעה צלחת מזה וצלחת מזה, ממש בושה ושהארתי למלצר הוא התפלא, מה זה לא מספיק ? טוב נביא לך עוד קצת בפרצוף עצבני. אני לשם לא אגיע יותר, בסוף השארנו שם 350 שקל ועד עכשיו אני לא יודע על מה, סלטים בהתחלה, מנת שניצל לאחת לשני הילדים, עוד מנת שניצל ושני שיפודים ושני קינוחים וכמובן שתיה, בושה וחרפה. היה מגעיל לגמרי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
alon - תמונה
alon מבקר מתחיל
חוצפה יקר ומיותר
1.0
23/08/13

הזמנו האחד חומוס והשני שיפוד כבש. המלצר רצה לשים לנו סלטים וסרבנו. הוא הניח חמוצים ולאפה ואת המנות שלנו. בחשבונית השיפוד עלה 49(!) והחומוס 24 שקל וסלטים 16. שאלתי מה פשר ה16 שקל לסלטים... הרי סרבנו והמלצר אמר זה החמוצים והלאפה. ממתי מלפפון ופיתה עולים 16 שקל?? וממתי שמזמינים חומוס שעולה כפול מכל מקום אחר אמורים להוסיף 16 שקל גם לפיתה ומלפפון?? ממליץ להמנע מלהגיע למקום חסר הבושה הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Deivid Asrag - תמונה
Deivid Asrag מבקר מתחיל
שם דייויד
5.0
21/07/12

השירות נפלא האוכל טעים מאוד היגיע בצ'ק ואוד נהנתי וממליץ בחום על המסעדה!!! :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריש - תמונה
ריש 5 ביקורות
האוכל טוב - היושר פחות
2.3
06/04/12

אני נוהג מזה שנים לאכול בפונדקי איילון - בת"א ובפ"ת. הפעם האחרונה בראשית השבוע הייתה כנראה באמת הפעם האחרונה - לפחות בפ"ת. ביקשתי להזמין מנה של שני שיפודים לאשתי ולי כדי לחלוק בה. המלצר... קיים איתי דיון ארוך רק כדי לנסות להוציא ממני שאני רוצה שתי מנות של שיפוד אחד ולא מנה אחת של שניים. למה? כי זה עולה יותר. אחר כך כל הארוחה המלצר ניסה לרכך את הכעס הצפוי, וזה היה אכן צפוי. בסוף חויבנו על שתי מנות של שיפוד אחד. המלצר התווכח איתנו שזה מה שרציתי. אני לא מתכוון להתווכח על עשרה שקלים. שיהיה להם לבריאות. השם של המקום היה חשוב יותר מעשרה שקלים, אני חושב. חבל. לא נורא. ישנם מקומות טובים נוספים בפ"ת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
02/05/2012
ראשית, רפאל צר לי שזו הרגשתך ושיצאת מאוכזב מהמסעדה. אנו מסעדה וותיקה מאד (מאז 1970), והדבר שהכי חשוב לנו הוא שהסועדים יצאו מרוצים. אחוז גדול מלקוחותינו הוא קהל קבוע וחוזר, כפי שאתה בעצמך ציינת. לגבי המקרה המדובר, זהו מקרה פרטני וממש לא נוהג קבוע אצלנו. טעויות לפעמים קורות, ועל כך אני מתנצל. הינך יכול להיות סמוך ובטוח כי מסעדה שהייתה נוהגת כך בלקוחותיה, לא הייתה מצליחה לשמור על המוניטין הטוב שלה לאורך שנים רבות כפי שאנו הצלחנו. אשמח אם תחזור לבקר אצלנו ולהיות חזרה מקהל לקוחותינו הקבוע."
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/03/11

אוכל טעים מאוד! חומוס איכותי ואין כמו המלצרית לילך, שהתחדשה היום בתספורת, המלצרית הכי טובה בפתח תקווה (וגם בסניף ת"א), נותנת שירות מעולה, חברמנית אמיתית!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
25/12/10

במילה אחת מצוין. אוכל פשוט וטעים מאד מומלץ מסעדת הבית שלנו

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
3.0
26/10/07

הלכנו קבוצת חברים לנגב חומוס : החומוס היה מעולה, וגם הקינוח בסוף הארוחה היה מוצלח.

עוד פרטים
הוספת תגובה