נגישות
נגישות

שיפודי התקוה ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

35 ביקורות וחוות דעת על שיפודי התקוה

עופר - תמונה
עופר 32 ביקורות
ארוע בשיפודי התקוה
4.8
09/09/14

היי, חגגנו יום הולדת במסעדה והיינו קרוב ל 20 איש. אני חייב לציין שהסלטים הרבים, החומוס, ציפס והסלט ירקות מולאו ללא הפסקה, עוד לפני שהסלטים נגמרו כבר מלצרית הגיעה ומילאה כיד המלך. כך גם... לגבי השתייה והלאפות החמות שזרמו ללא הפסקה. מגוון המנות היה משביע רצון וכך גם איכותן. חשוב לציין בייחוד את הסלט חצילים במיונז הנדיר וכמובן את הפרגית על האש עם תיבול סודי וייחודי רק להם. אין מילים להסביר את האיכות בשירות והתמורה למחיר וכמובן ההוגנות והיושרה של בעלי המקום. תפריט הילדים ממש מגרה, טעים ובמחיר מצחיק. אני וכל האורחים שהגיעו שמחים על הבחירה שלי ! שיהיה בתיאבון :)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שמואל - תמונה
שמואל מבקר מתחיל
שיפודי התקוה
1.8
27/04/14

טיילתי עם אישתי ונכנסנו לאכול בשיפודי התקווה, מהילדות לא ביקרתי שם... מיד הגישו לנו תפריטים ובהם תפריט שבו הכל כלול. רק ששכחו לציין שלא כולל שתיה. המלצרית אמרה שהזמנת הכל כלול ב-69 ש״ח... והמנות המוגשות הן לאדם, זה אומר מכל דבר שניים וללא הגבלה. בפועל- הגישו צלוחיות קטנות לאדם אחד בלבד, צ׳יפס קטן, אורז קטן, סלט קטן ומספר סלטים ננסיים שאותם ימלאו לפי בקשה. הכי יפה היה שהמלצרית פשוט ״מסרה״ לנו את האוכל על השולחן, ממש בקצה ולא נצמדה לתפריט, היה צריך לחפש אותה, היחידה אגב, כדי לקבל שירות. בקיצור אני לא אדם שעושה סצנות ובמחיר של 158 ש״ח יכולתי לסעוד בעוד מקומות או בשוק... להבא אבדוק חלופות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mikel - תמונה
Mikel 2 ביקורות
שכונת התקווה
2.0
12/02/14

לאחר יום עמוס בתל אביב אני ואבי נכנסנו לאכול במסעדת שיפודי התקווה בשכונת התקווה האוכל הייה ממש לא טעים ורצינו לברוח כל עוד נפשנו בנו הבשר לא הייה צלוי מספיק ובנוסף הסלטים ללא טיבול... הלאפה הייתה טרייה וחמה ... הזמנו עיסקית ב89 שקלים שזה הייה גם ללא שתייה וזה ממש גניבה למסעדה ברמה הזאת היינו אמורים לקבל תוספת בצד ועשו טובה שזרקו לנו איזה צלוחית צ׳יפס לסיכום ציון 2 מתוך 10 לא מומלץ גם אם אתם ממש מתעקשים על כשרות !

עוד פרטים
הוספת תגובה
יחיאל - תמונה
יחיאל 7 ביקורות
שארוחה עסקית גרועה
1.5
05/02/12

היום אני ושני בני הבוגרים אכלנו בשיפודי התקוה ארוחה עסקית = שיפוד פרגית ושיפוד כבד, ביקשתי מהמלצרית לא לשרוף את הכבד אלא לצלות כמדיום, להלן התוצאות - שיפודי הכבד יבשים ושרופים - ושיפודי... הפרגית קצת פחות מסביר, הסלטים כולל החומוס לא משהו, בקיצור ארוחה תפלה ומאד יבשה, התלוננתי בפני המלצרית - ומה סיננה בין שיניה - שהמטומטם שעובד בגריל ממשיך לא לשמוע לה, איך אמר לי אחד הבנים - הדבר הכי טוב במסעדה היה זה שישבנו ביחד כאוכל בשר טוב - ואין לי טענות לבשר לפני שהרגו אותו בגריל, חבל על הכסף ןהזמן

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
06/12/10

שיפודים מצויינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
30/10/10

ישבנו 2 זוגות ביום חמישי בערב ומאד נהנינו, השירות היה מעולה ,האוכל חם וטרי והעיסקית ממש משתלמת המון סלטים שתייה חופשית והמחיר סביר בהחלט נשוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
28/09/10

מסעדה מצויינת! אוכל פשוט נפלא ממש על רמה מאוד ממולץ לבקר בגן העדן לאוכל שנמצא בשכונת התקווה. היחס חם ואישי מומלץ מומולץ מומולץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
06/09/10

היינו ארבע חברות ביום חמישי בערב ולקחנו עיסקית , המון סלטים טעימים בשר טרי והכל היה בשפע העיסקית ממש משתלמת והשירות היה ממש ממש טוב . אני אף פעם לא מתאכזבת מהמסעדה הזו , המשיכו כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
17/07/10

מסעדה הכי טובה בארץ ללא תחרות אוירה + אוכל + שירות הכי טובים בארץ מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
02/04/10

היינו בחול המועד פסח עם המשפחה ואפילו שהמסעדה הייתה מלאה , קיבלנו שירות מעולה ומהיר והאוכל היה טעים מאוד. אווירה ביתית מאוד , מלצריות חינניות ואוכל טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה