נגישות
נגישות

קלרה שירותי בר בע"מ ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

2
אוכל
2.0
שירות
1.5
אווירה
1.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

28 ביקורות וחוות דעת על קלרה שירותי בר בע"מ

 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
26/09/06

הגענו למקום במקרה. שלוש מתוך ארבע המנות הגיעו והרביעית פשוט לא באה. אחרי שהערנו למלצרית, לקח רבע שעה עד שהיא הגיעה להגיד שזו הטעות שלה. לא מצטערת ולא נעליים. כשביקשנו פיצוי, הוסבר לנו... שהמנהל לא מאמין בפיצויים ושחבל שנוותר על אחלה מקום בגלל סנדויץ' אחד שהגיע מאוחר. מלצרית נוספת החליפה את ה"הכל בסדר אצלכם?" במשפט המחץ "נו, קיבלת את הסנדוויץ' שלך?" בטון של ילדה מפגרת. עזבנו את המקום שלא במטרה לחזור, לא לפני שהשארנו טיפ בסך שקל אחד. כי מה שמגיע - מגיע!...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
11/08/06

עקב הכרותי האישית עם כמה מבעלי המקום אבקש להשאר אנונימית. המקום נחמד מאוד, אוירה נהדרת, אנשים יפים, מקום גדול ומאוורר, כמתבקש, אך לתשומת לב הבעלים, אנחנו החרמנו את המקום כבר מזמן!!!... היינו באים לשם המון הרבה לפני ה"פתיחה הרישמית" אוכלים שותים ומשאירים שם סכומי עתק. עד שהם הבינו כמה שהם אטקרטיבים ו"מבוקשים" ונהיו מגעילים, אנטיפטיים, חובבנים, בלתי מקצועיים. בהצלחה לכם - אצלנו אתם שרופים בכל מקום חדש שתפתחו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי - תמונה
שי 5 ביקורות
1.0
10/08/06

אומנם יש טלפון להתקשרות אבל אין מי שיענה.בהודעה מפנים לסלולרי.בסלולרי מבקשים לשלוח SMS.שלחתי!לא דובים ולא יער. גם לא תשובה.מה שכן יש זה סלקציה עיוורת. אז... הפסדתם! :-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
נטלי - תמונה
נטלי מבקר מתחיל
1.7
08/08/06

אני אהבתי מאוד את הקלרה, עיצוב נהדר, נוף מדהים, אחלה אווירה, מיקום מעולה ומוסיקה טובה מאוד. חבל שהשרות כל כך גרוע, אני יוצאת המון ובחיים לא נתקלתי בשרות כל כך זוועתי - גם של המלצריות... וגם של הברמנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי 3 ביקורות
1.7
07/08/06

אסנת, כשאני עומדת באמצע החורף בשיא הקור בתור לפאבים אחרים ולא מכניסים אותי, אני לא חושבת שלאלה שכן נכנסו אכפת מזה. את תצאי למקומות שמכניסים אותך ואני אצא למקומות שמכניסים אותי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.0
03/08/06

אסתי לידיעתך, הייתי ביום ראשון ושני בשבוע ולא הכניסו אותי!!! זה מקום שמנסה לעשות "דאווינים" שילכו לחפש. ולא תגידי שאני נראית כמו עב"מ או משהו, בחיים לא נתקלתי בסלקציה, ועוד בסלקציה כזאת... מזוויעה. ידיד שלי התקשר אלי אתמול ואמר לי שאם אני אבוא איתו מאחר שהוא מכיר את בעל המקום הוא יסדר לי כניסה!!! כאילו, לא תודה, מה אני צריכה קשרים כדי להכנס למקום הגועלי הזה? שלא יעשו טובות, להחרים את המקום!!! גם אם אותך מכניסים ואנשים אחרים עומדים בחוץ שעות הייתי מרגישה במקומך לא נעים, אבל זה כבר בעיה פרטית שלי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אסתי - תמונה
אסתי 3 ביקורות
1.7
02/08/06

אתם לא נורמלים, הקלרה הוא הוא המקום של השנה: אוירה מעולה, עיצוב מדהים, נראה שהשקיעו שם עד הפרט הכי קטן. חניה בחינם בקרבת מקום, אחלה מוסיקה, ממש כל הכבוד, מיקום מעולה - ממש לתוך הים.... נהניתי מאוד!!! הייתי פעם אחת ומאז אני כל שבוע חוזרת (אמנם אני לא יודעת מה הולך שם בשישי בערב אבל בשאר ימות השבוע אני וחבריי נכנסים בלי בעיות). הבעיה היחידה היא השרות המזעזע של המלצריות והברמנים (ציטוט של מלצרית: "אז טעיתי, מה את לא טועה בחיים?"), אבל האוירה המעולה והנעימה מפצים על השרות הגרוע, וגם האוכל ממש סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.3
18/07/06

מתחת לכל ביקורת. הסלקציה שם נוראית הם אומרים "זה רק למוזמנים" כשרוצים להזמין הם אומרים "לא מזמינים דרך הטלפון". התנהגות מתחת לכל ביקורת, אני ממליצה לא להתקרב למקום הזה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
04/07/06

שומר נפשו ירחק!!!בטלפון יש הודעה שהמקום גדול ופשוט להגיע. כשמגיעים יש סלקציה של רחוב אלנבי. מ ז ע ז ע.צריך להחרים עד הסגירה - ועדיף מוקדם ממאוחר (מיקום מעולה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
03/07/06

אין שילוט להגיע למקום, הגענו מפה לאוזן, לאחר שאין אפשרות להזמין מקומות בטלפון.חיכנו למעלה מחצי שעה ולפי מה שהבנו מאנשים שחבל לנו על הזמן.לאחר שהתייאשנו פשוט הלכנו לאחד מבתי הקפה לאורך... הטיילת ולא היה סלקציה ותור של 40 דקות!!צלצולים ורעש זה מה שיש לי להגיד!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה