נגישות
נגישות

ארנסטו - Ernesto since 1997 ביקורות וחוות דעת - עמוד 26

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

262 ביקורות וחוות דעת על ארנסטו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
12/05/07

המסעדה הכי טובה שאנו מכירים. מדהימה, תודה רבה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
4.7
11/05/07

המלצר שלנו יונתן היה מקסים מקסים מקסים!!היה טעים ביותר, עם אווירה מיוחדת.בהחלט נבוא שוב.תודה!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
22/04/07

היום היינו בפעם הראשונה בארנסטו, ועל אף החיצוניות המיושנת והמיקום ברחוב סואן, האוירה הייתה מאד נעימה והצוות קשוב ומקבל פנים. האוכל טעים ואותנטי, השירות אדיב, ובמקום שוררת אוירה ביתית... ולא יומרנית (שלא לדבר על העסקית ב-30-50 שקל שזה דיל מהסרטים!). בקיצור, מקום ששווה לחזור אליו. Boun appetito!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
01/03/07

הגעתי למסעדה בעקבות המלצת האתר. כאשר נכנסנו, אני ואשתי, התקבלנו בחביבות יתירה ע"י הצוות והבעלים. אני באופן אישי, תמיד סלדתי מאוכל איטלקי. ביקשנו את עזרת הבעלים בהמלצת מנות למי שאיננו... מחבב סוג מזון שכזה. קיבלנו המלצות מדהימות וכן שירות מפנק ביותר. האוכל מעדן, והכל היה ממש מושלם. גם המחיר סביר ביותר. סיימנו את הערב בידיעה שלמקום הזה אנחנו בפרוש נחזור ובקרוב. פשוט תודה על ערב מדהים. תמשיכו כך ולא להתקלקל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
ירון - תמונה
ירון 4 ביקורות
2.7
18/12/06

אני וחברתי ביקרנו במסעדה בעקבות המלצה של ידידה.הזמנו סלט ירוק ושתי מנות פסטה - בולונז ופסטה בשמן זית, שום וארטישוק (ביקשנו כי לא יחסכו בתיבול חריף).למרות פשטותן היחסית של המנות,... התאכזבנו קשות. הסלט היה אנמי (כמויות יתר של שמן ימלח אינן הופכים ירקות לטריים יותר). הבולונז הזכיר לי את הבישול ההמוני בצבא. וגולת הכותרת הייתה הפסטה בשמן בליווי ארטישוק ושום. מעולם לא נתקלתי בפסטה שעשויה בצורה נוראית יותר. כמובן שחריפות לא הייתה מנת חלקה של מנה זו.לאור הרמה של האוכל, לא טרחנו אפילו להתלונן, אלא העדפנו לקצר את החוויה ולשלם כמה שיותר מהר.אין צורך להגיד כי הידידה הממליצה איבדה את אמינותה בתחום הקולינארי והוחלט כי היא תעבור השתלמות מונחה בטעם טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ריבי וערן - תמונה
ריבי וערן מבקר מתחיל
4.0
17/11/06

לאחר ארוחה רומנטית לאור נרות וכמובן קצת יין, רצינו לומר שהאוכל פשוט "ואוו"... נהננו מכל ביס וכמובן שנבקר גם בעתיד.היות והמקום בייתי וקטן (יחסית), חבל שהעישון קצת מפריע לאוירה... בגדול... היה מעולה.תודה רבה,ריבי וערן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
02/10/06

ניסינו פעם אחת ומאז כל פעם אחת לכמה זמן אנחנו שם. האוירה והאוכל פשוט אין מילים. וארצה לציין גם את היחס החם של צוות המסעדה.אין יותר איטלקי מזה.כל פעם שסעדנו במסעדה הופתענו מחדש ולא... התאכזבנו אפילו פעם אחת.אנחנו כבר קבועים במקום ומגיעות כל התשבחות למקום המופלא הזה.לא תתאכזבו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/09/06

אז ככה, לאחר שחיפשנו באתר מסעדות איטלקיות החלטנו לנסות את ארנסטו.חברה במילה אחת ----מדהים----.האוכל סוף הדרך בדיוק כמו באיטליה, השירות מקסים, כנה ואיכותי והאווירה נעימה מאוד (בשעות הערב... במרפסת בלבד - תשמעו למלצר).אנחנו ממליצים מאוד, בעיקר בגלל איכות האוכל אך גם בזכות המקום והמלצר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליבי - תמונה
ליבי מבקר מתחיל
4.7
05/08/06

מעולה כרגיל! אי אפשר להתאכזב!!! כל מנה בתפריט יותר מצויינת מקודמתה! אנחנו אוכלים קבוע בארנסטו כבר למעלה משנה ומעולם לא נתקלנו אפילו ברמז קטן מהחויה שציין מר חזי. השירות נפלא החל מארנסטו... הבעלים ועד למלצרים, הרגשה חמה ומשפחתית והאוכל מצויין!!!ולמר חזי היקר, אתמול כשביקשתי כוס מים הגיעו מים קרים ואפילו עם לימון! הכל תלוי כנראה באיך שמבקשים. אנחנו לא מחליפים את ארנסטו!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
20/07/06

מקום מאכזב. המלצר הצעיר היה חמוד, אך את האוירה הלא נעימה יצר האיש המבוגר המתנשא שקיבל את ההזמנה. כשביקשנו להמליץ על מנה, השיב לנו "חומוס ופלאפל." לאחר שקיבלנו פסטו מר (אולי הצנוברים היו... ישנים? קשה להאמין!) ופסטה מחוממת באופן לא אחיד (מיקרוגל???) הבנתי שאולי זו לא היתה סתם בדיחה חסרת טעם. הזהרה נוספת: המקום קטן מאוד, ורוב הישיבה היא במרפסת, אבל אם תעיזו לבקש קנקן מי ברז קרים, תזכו לתשובה "מי ברז זה מי ברז." אז בפעם הבאה אלך למקום שלפחות יש להם מקרר למים, אם לא מיזוג אויר.

עוד פרטים
הוספת תגובה