נגישות
נגישות

ויצמן ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על ויצמן

אורן - תמונה
אורן מבקר מתחיל
3.0
14/09/08

בעבר אכלתי שם מספר פעמים ונהנתי ,השבוע הגעתי לאשדוד לתקן מכשיר סוללרי שתחנת השירות שלו נמצא בסמוך ,אמרתי לעצמי טוב שהמכשיר מתקלקל מדי פעם ומאפשר לי להגיע לוייצמן השעה הייתה קצת לפני... 12:00 בצהריים המסעדה הייתה פתוחה אבל אני הייתי היחיד הזמנתי קציצות בשר סלטים הבייתים דיאט ספרייט הקציצות הגיעו בצלחת עמוקה עם רוטב עגבניות ללא שום תוספת (אורז,או תפוח אדמה ) 4 קציצות בגודל בינוני 55 ש"ח ,על הסלטים(והלחם כנראה) שילמתי עוד 10 ש"ח ועל הדייט ספרייט 11 ש"ח (בקבוק קטן) סה"כ 76 ש"ח לא כולל שירות לארוחת צהריים באמת לא משהוא במסעדת פועלים עממית. כולי תקווה שהטלפון לא יתקלקל בקרוב בכל מקרה במידה וכן אני ידאג להגיע מלא ע"מ לא להתפתות למסעדת ויצמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית מבקר מתחיל
3.7
11/08/08

אני אוכלת באופן קבוע בויצמן. הכל מצויין שם אך בפעם האחרונה שביקרתי שם קיבלתי חשבון גדול מהרגיל. גם העלו את המחירים (שהיו מלכתחילה לא זולים) וגם גובים עבור סלטים ולחם ( מה שלא היה קודם)... . מעכשיו אני אצמצם את ביקוריי שם. וחבל...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
27/04/08

האוכל שם הכי טוב בעולם הכי מרוקאי שיש ואני ממליצה לכל אחד לבקר את המקום,סוף הדרך,ושימותו הקנאים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.0
29/08/07

המסעדה הכי גרועה שביקרתי בה בחיי. האוכל לא משהו בכלל, השירות איטי, הכלים לא נקיים... המלצר עשה טובה שהתייחס אלי... אני לא אבקר שם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
24/07/06

סתם מסעדת פועלים בינונית שאיבדה פרופורציות. אוכל בינוני, שירות סביר אבל המחירים מעל ומעבר לסביר. ניתן בעד הרבה פחות לקבל תמורה זהה או טובה יותר באחת משפע מסעדות הפועלים בסביבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
26/08/05

אין על הסלטים והלחם פרינה שמגישים במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
18/07/05

אחת לחודש אני פוקדת את מסעדת ויצמן אני ובני משפחתי ופשוט אין לי מילים לתאר את המטעמים היחס והאוירה הכיפית שאנו מקבלים שם מבעלי הבית רחל ומיכאל וכן מצוות המלצרים היעיל שעובד שם. מומלץ... ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חיים - תמונה
חיים 3 ביקורות
4.7
25/02/05

לבוא עם המשפחה ולהנות מאוכל מרוקאי אותנטי לאחר כל המסעדות - בר - סושי ונודלס שכבודן במקומן מונח (בעיקר לשעות הבילוי וגיחות עיסקיות). נסענו מר"ג חצי שעה ביום שישי במטרה לאכול שם. אז נכון... שזהו מקום ש"סניקי והפעילות שוקקת אברכים לבושי שחורים, אבל מהנה. סלטים טובים מתמלאים בצלוחיות קטנות ולחם מצוין. הקוסקוס והעופות- חבל"ז. בקיצר מצוין. עזבו את הקינוחים - ממול ישנו בית קפה מצוין לה ליונז. שווה.

עוד פרטים
הוספת תגובה