נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9438531 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בירושלים

גרג קיטשן בירושלים
ירושלים
בית קפה
הזמן שולחן
גריל בר - Grill Bar בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים
שיאן בירושלים
ירושלים
מסעדה אסייאתית, כשר למהדרין
חצר עין כרם בירושלים
ירושלים
מסעדה חלבית, כשר
הזמן שולחן
מסעדת אמא בירושלים
ירושלים
מסעדה מזרחית, כשר
הזמן שולחן
מונא בירושלים
ירושלים
מסעדת בשרים
הזמן שולחן

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

5 ביקורות וחוות דעת על פינתי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
Noam - תמונה
Noam מבקר מתחיל
האמת על פינתי קייטרינג לשבתות ואירועים
2.0
14/04/14

בשבת הגדול הזמנו לקהילה בשכונת הר נוף אוכל לשבת. על טיב וטעם האוכל אין אפילו דיון. אתם ברמה הטובה ביותר, מבחינת שירות, יחס והתחייבות אתם הרבה מתחת הרצפה. האוכל לשבת הגיעה בשעה חמש(שעה... וחצי לפני כניסת שבת) ואנחנו נוכחנו שמעל חצי לא הגיע, ישראל הבעלים שלכם התייחס בצורה מעליבה צעק בטלפון ולאחר מכן סינן. סתם מנהלים פה עסק או קייטנה? לאחר כניסת שבת הגיעה עוד משלוח עם ארבעה וחצי מגשים של אוכל עדיין חסרים מלא מלא אוכל. השליח שלכם שמעון משקר לי במצח נחושה. הוא אומר שיש שלושים פרגיות בכל מגש ומביא לי שתיים, אני מכניס למטבח וסופר ומגלה שביחד יש 26. תתבישו לכם. ישראל דיבר בצורה פוגעת ומעליבה לרב מלצרים של השבת עקב גילו הצעיר צעק וזלזל בו. כל מי שרוצה לזמין דרכם קייטרינג מעומק ליבי אני מפציר בו שלא ייעשה את הטעות הזטאת את שכונת הר נוף אתם איבדתם, ואני מקווה להפיץ את המקרה הזה כמה שיותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אחלה
4.8
15/10/13

שירות מהיר, אנשים חמים ונחמדים, אווירה עממית - כמו בכל חומוסיה/ פלאפליה. אבל זה כל הקטע של מסעדת פינתי. מחיר ששווה לכל כיס. נהנתי להזמין. למרות שלא ישבתי במסעדה אלא רק לקחתי טייק אווי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 2 ביקורות
1.7
24/05/11

היה לנו קופון לארוחת "שחיתות "זוגית בסניף פינתי בראשל"צשכללו סלטים מנה עקרית שתי תוספות ושתיההסלטים לזוג הסתיימו ב3 דוגמיות של ירקות .חמוצים למרות שהערנו על כך התשובה היתה אלה ההוראות... של הבוס שכמובן לא נמצא במסעדה , כדברי המלצר ( למרות שנראה יושב במרפסת ) אתם רוצים שאני אשלם בעד הסלטים ?כאשר הגיע המנה העקרית ( שפודי פרגית ) עלה ריח כל כך לא נעים ( בלשון המעטה) מהצלחת , כך שלא נותר לנו אלה לקום וללכת , אפילו לא מצאתי לנכון לבקש להחליף את המנה לאחר התשובה שקבלנו על הסלטים, גם את השתיה היינו צריכים להזכיר מספר פעמיים למרות שהשתיה שהוגשה היתה מיץ ממותק , היות ושלמנו בקופון פשוט קמנו והלכנו , עצתי לא להתקרב למסעדה , יחס גרוע כמו גם האוכל( פשוט הסריח ) ופחדנו לקבל הרעלה .למען הצדק תוספת השעועית הירוקה היתה בסדר כמו גם סלט הירקות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
14/08/08

לפני שנים בתור סטודנט הייתי אוכל די הרבה בפינתי . השבוע הזדמנתי לירושלים והחלטתי לראות מה עם החומוס של פינתי. אכלתי חומוס עם גרגרים שהאת היא העלה לי געגוע לחומוס אסלי/צבר ודומיהם הוא... היה כל כך בינוני (ומטה) שזה עצוב. האמת היא שאני לא חושב שזה החומוס השתנה הוא תמיד היה כזה (די גרוע) אבל אפשרויות החומוס בארץ כל כך רבות וכל כך טובות שלעומתן זה פשוט מחויר (הייתרון שלו כנראה שהוא עדיין טוב יותר מהחומוס הנוזלי והנורא של רחמו) בקיצור לא היה שם למעלה משני עשורים א. יפה שזה שרד ב. זה ימשיך לשרוד בלעדי. 5- בסולם החומוסיות שלי

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
3.6
10/04/06

מקום מקסים. עיצוב קיבוצי משהו, אבל אני לא מאמינה שמישהו שם לב לזה. נכנסים ויושבים איפה שמתפנה, לפעמים בשולחן עם אנשים שלא ראית מיימך-יכול להיות מביך, אבל למי שהיה- זה כיף והכי ירושלמי... שיש. החומוס- מעולה. לא אבו שוקרי אבל הכי טוב במרכז העיר, זול בטירוף, טרי ובהחלט מומלץ עם פול.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

1
אווירה עממית
1
תפריט מגוון
1
עסקית משתלמת
0
קינוחים מעולים
0
ארוחת בוקר מעולה
0
מנות נדיבות
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 02-6254540

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה