נגישות
נגישות

תמול שלשום ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

24 ביקורות וחוות דעת על תמול שלשום

אפרת ואלכס - תמונה
אפרת ואלכס 8 ביקורות
חוויתי חוויה טראומתית
1.3
13/08/15

הגעתי לשם במסגרת חגיגות יום הולדת לקרוב משפחה. הזמנתי רביולי סלק ברוטב שמנת. לקראת אמצע המנה, קלטתי משהו מוזר על המזלג... לקח לי כמה שניות להבין שמדובר בחיפושית מתה (כן, פרת משה רבינו... עליה השלום...). קראתי בנועם וברוגע לאחמ"ש, בלחש אמרתי לו שיש לי חיפושית במנה. לא שמעתי "סליחה" או "מצטער" ... הוא אמר שיחליף לי את המנה. לאחר מספר דקות קראתי לאותו אחמ"ש והסברתי שאינני מתכוונת לשלם על שתי המנות (גם זו הפגומה וגם על החלופה שלה). להפתעתי הוא ענה כי על המנה הפגומה אכן לא אשלם אך על המנה החליפית - הוא לא בטוח שהוא יכול שלא לחייב אותי ושהוא צריך לברר.... נדהמתי ! את הסוף אינני יודעת כיוון שכבר הלכנו משם והמשפחה נשארה. לצערי, המקום לא יודע שירות לקוחות מהו.. נכון שתקלות קורות ומנות פגומות יש כל הזמן בכל מקום, אך מילת חרטה ופיצוי הולם על העוול הגדול שנגרם לי - לא היה שם ! מעבר לזה, המקום מוזנח , לא נקי ולא נעים .... ברור מעל לכל ספק שלשם לא אחזור - לתעמי, ולאור החוויה - המקום מאוד לא נעים ויחס לא יאה !

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
01/09/2015
אנחנו בודקים את המקרה ונסיק את המסקנות המתבקשות. נודה לך אם אפשר יהיה לשאול אותך עוד כמה פרטים כדי שנוכל לבדוק לעומק. בכל מקרה אנחנו מתנצלים ורוצים להזמינך לחוויה מתקנת כדי שתראי ותטעמי ושנוכל לשנות את ההרגשה. לא במקרה זכינו בהרבה צלשי''ם במשך השנים, גם ממבקרי מסעדות מובילים, ולא במקרה אנחנו פה כבר 21 שנה ואהודים מאוד על קהל רחב. במקרים הנדירים שקורית תקלה אנחנו יורדים לפרטי פרטים כדי לשפר ולהפיק לקחים. תודה שכתבת. דוד ודן בעלים תמול שלשום
מבקר מסעדות - תמונה
מבקר מסעדות 2 ביקורות
יותר חנות ספרים מאשר מסעדה..
3.3
21/10/14

ביקרתי בתמול שלשלום אחרי שתקופה ארוכה לא ביקרתי שם. ולצערי החוויה הייתה פחות טובה מבעבר. המקום היה בשיפוץ כך שמחצית מהמסעדה היתה סגורה. ונראה שגם האוכל והשירות היה צריך קצת שיפוץ.. אך... עדיין אני זוכר להם זכות עבר. ואני אנסה שוב בעתיד בתקווה לשירות ומזון טובים יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
pearlyjewel - תמונה
pearlyjewel 37 ביקורות
מקום מושלם לבליינד דייט (:
4.8
10/04/14

המסעדה ממוקמת באזור מאד מיוחד במרכז העיר. המסעדה עצמה מעוצבת בדרך מעניינת והקירות עם מלא ספרים. מקסים. המקום רטמנטי ואינטימי, והמלצרים לא מלחיצים. אני תמיד נהנית מהתפריט - בייחוד חפני... כמה חודשים כשהיה פסטיבל שקשוקה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Atar - תמונה
Atar מבקר מתחיל
אכזבה
2.0
29/01/14

אתמול אכלנו בן זוגי ואני ארוחת בוקר בתמול שלום. המקום מקסים, האווירה נעימה ואותנטית,אבל מאוד התאכזבנו מהמנה של ארוחת בוקר בין הסימטאות. קיבלתי צלחת עם ביצה מקושקשת, שהיתה שרופה. אופן... ההגשה ועיצוב הצלחת כל-כך לא מזמין. הלחם שהוגש היה צנימים- מרגיש כמו לחם לא טרי בכלל. המנה השניה היתה שקשורה בלאדי- גם הוגש עם צנימים, מה שכל-כך לא מתאים לשקשוקה. כמו כן המחיר שגובים אינו מצדיק כלל את המנות. לתשומת ליבכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
25/02/2014
שלום קראנו בצער שלא נהניתם. בינתיים ביצענו שיפורים שונים בארוחה, וגם חזרנו לאפות לחם מאפה הבית כפי שנהגנו הרבה שנים. מקווים שבביקור הבא תהנו, כמו רבים שפוקדים אותנו שוב ושוב. בברכה תמול שלשום
Michael Brandeis - תמונה
Michael Brandeis 4 ביקורות
מומלץ בחום - אחד המקומות הכי כיפיים בירושלים
4.5
16/10/12

מסעדה, בית קפה ומוסד ספרותי והרבה מעבר לזה בלב נחלת שבעה. האוכל מצוין - ממליץ במיוחד על סלט הפילגש והרומן הרוסי ועל המנות האחרונות המעולות. אבל גם כל השאר טעים מאד. מקום נעים במיוחד... לשבת להפגש עם חברים ולהנות מהאוירה היחודית. הארועים הספרותיים המתקיימים מספר פעמים בחודש הם הדבר הכי חם בסצינת הספרות הישראלית. בקיצור לא לפספס...

עוד פרטים
הוספת תגובה
Leonid Geiler - תמונה
Leonid Geiler מבקר מתחיל
אחד המקומות האהובים עלינו בירושלים
4.0
01/05/12

מקום מקסים. אשתי ואני אוכלים שם מדי פעם בפעם, ואף פעם לא מתאכזבים. האוכל טוב, במיוחד אהבנו את הארוחות בוקר, המחירים מאוד סבירים, ובעיקר האווירה של המקום מאוד נעימה, רגועה ואינטימית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
פעם ראשונה ואחרונה
2.0
04/02/12

מבחינת מיקום, המקום נמצא בבית ערבי מחופה אבן ירושלמית עם מרפסת חביבה. ושם זה נגמר. התפריט יקר ללא כל הצדקה, האחראית משמרת במקום סובלת קצת משיגעון גדלות ("אני אחראית משמרת ואני אומרת... שאתם לא יכולים לשבת בחדר הזה" יש לציין שהמלצרית הפנתה אותנו לחדר המדובר), המלצריות לעומת זאת מקסימות. מאד רועש , לא יכולתי לשוחח עם בן זוגי בלי לדבר ממש ממש בקול, הזמנו סלט (50 ומשהו שקל עבור עלים ואגוזים ומעט פירורי גבינה- ממש לא שווה, ושקשוקה "בלאדי" (עם חציל ופירורי גבינה (שכנראה לא היו קיימים), השקשוקה היתה תפלה וממש לא טעימה, לאחר שהחזרנו את השקשוקה (בעידוד המלצרית החביבה) משום מה בחשבון הראשוני עוד חייבו אתנו עליה , ורק אחרי שהסבנו תשומת לב ל"טעות" אז היא נמחקה מהחשבון. חשבון יקר בלי הצדקה. כמו שאמרתי פעם ראשונה ואחרונה. לא מומלץ. אפשר ללכת למקומות שווים יותר , יותר בזול ויותר טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 3 ביקורות
3.0
02/01/11

הגענו ביום חמישי האחרון, השירות היה טוב על גבול הסביר ולא יותר מזה (ביקשנו יותר מפעם אחת מים, עד שטרחו להביא, סיימנו לאכול). האוכל היה צפוי ודי משעמם ברובו: זוגתי הזמינה שקשוקה רגילה... שהייתה מתובלת קצת יותר מדי עם לימון. המנה שלה הגיעה עם סלט סתמי. אני הזמנתי סלט 'אמנדה'. אני אחסוך לכם את הציפייה, הסלט היה עלוב ומעליב. הרבה מאוד חסה, פלח אחד(!) של פלפל קלוי, מעט פטה מעל ופיטריות מתבוססות בשמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
6 ביקורות
4.3
20/08/09

כיף של מקום, יחודי ומיוחד. היינו עם שני ילדים והיחס היה נעים ואדיב. האוכל מצויין והמחיר סביר. מקום שכיף לשבת ולהעביר בו את הזמן, אין עוד הרבה כמותו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
14/08/09

מקום ירושלמי תרבותי ונעים

עוד פרטים
הוספת תגובה