נגישות
נגישות

המקום של אליהו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על המקום של אליהו

חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
לאליהו באת-שבע יצאת!
5.0
08/07/21

שלום רב, בשבוע האחרון פקדתי את המקום עם חברים ואני לא מצטער לרגע על כך. היה זה פעם בצהריים כאשר נהנינו משיפודי פרגית ודג משובחים ופעם בערב כאשר אכלנו טוסט עם גבינה נהדר. המנות מוגשות... בטעם וברוחב לב. מכל המסעדות על חוף הים אני ממליץ בחום על המקום של אליהו! מחמאות מיוחדות מגיעות למלצרית החמודה טניה, שהעניקה לנו שירות V.I.P. בברכה, חובב המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב מסעדות - תמונה
חובב מסעדות 40 ביקורות
המקום של אליהו-הוא המקום שלי.
5.0
15/05/21

שלום רב, המקום של אליהו הפך מזה שנים רבות למסעדה המזרחית המועדפת עליי בחיפה. המקום הוא מרווח, נקי ומשרה אווירה נעימה. יש מסעדות דוגמת המקום של אליהו לאורך החוף אך היא עולה על כולם:... באיכות האוכל, ברמת השירות ובאדיבות המלצרים. היום סעדתי במקום יחד עם אשתי וידיד משפחה. הסלטים היו בשפע והכל טרי שבטרי. באשר לפרגיות שהזמנו, חבל שלא יכולנו ללקק גם את האצבעות של הרגל- חוויה של אוכל משובח וטעים. המנות גדולות ומוגשות בטעם טוב. לסיכום, לא התאכזבנו, נחזור שוב וממליצים לחברים לא לבזבז זמן בהמתנה בתור במסעדות אחרות, אלא לבוא ישר למקום של אליהו. הנאה מובטחת! התרשמנו עד מאוד מהשירות האדיב, הלבבי והזריז של המלצר עידו! בברכה, חובב המסעדות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Audee Haifa - תמונה
Audee Haifa 4 ביקורות
אכזבה
1.8
31/08/18

אכזבה... הזמנו שתי מנות חומוס, החומוס לא משהו, טחינה הייתה מאוד נוזלית, קיבלנו רק שתיי פיתות, מנת החמוצים ממש עלובה...אומנם המקום ממוזג ודיי נעים לשבת וגם נוף לים...למרות שהמחיר דיי... סביר אבל האוכל מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דוד - תמונה
דוד 658 ביקורות
סביר
2.8
02/09/17

אכלתי עם ילדי המחיר סביר אך לא זול אך יחסית לשבת מחיר בסדר. שיפוד הקבב בסדר גמור הפרגיות בסדר..הסלטים די בנאליים אך בסדר רק השירות איטי מאוד ולא מפנים הצלחיות סלט לפני העיקריות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל וחבריו - תמונה
דניאל וחבריו 7 ביקורות
נהננו
4.5
21/08/17

מלצריות חרוצות גם כשנראה שיש רק אחת או שתיים - מסתדרות עם הלחץ, נוף מדהים, אוכל טעים, יחס טוב. חתולים שמבקרים ומקשטים את המקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 20 ביקורות
מעולה!!!
5.0
24/09/16

היינו במסעדה כבר מספר פעמים בימי שישי בקיץ הזה. לא משנה כמה מלא- השרות מעולה!!! האוכל ממש טעים. התפריט מגוון. כל המנות גדולות ובמחירים ממש נוחים. תמיד באים עם הכלבה ומתקבלים ברצון.... הילדים ממש ממש אוהבים לאכול שם. פירות ים הכי טריים שיש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
תומר - תמונה
תומר 8 ביקורות
עיכוב של שעה מרגע הזמנה ואוכל שרוף
2.3
28/09/13

הגעתי יחד עם כ-18 איש למקום לציון אירוע משפחתי. השירות שקיבלנו ממלצרית אחת שהוקצה לנו היה איטי. לקח כשעה מרגע הזמנת האוכל ועד שקיבלתי אותו, כנ"ל לגבי הזמנות של בני המשפחה. בנוסף... הזמנתי עבורי סלט חלומי אשר קיבלתי אותו עם חלומי שרוף לגמרי ולא במצב אכילה. איבדתי כל חשק לאכול אוכל נוסף במקום. על פניו נראה מקום נחמד עם פוטנציאל, איך לצערי "זכיתי" לקבל שירות איטי מאוד ואוכל לא במצב אכילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/02/11

המקום של אליהו הגענו זוג לפני כשבוע היה יום חם ומקסים ישבנו על המרפסת והזמנו שתי מנות עסקיות הדניס היה טרי וטעים והגם החומוס וסלט הירקות המחיר היה גם סביר נהננו מאוד ובטח שנחזור שוב ... גלית

עוד פרטים
הוספת תגובה
אופיר - תמונה
אופיר 2 ביקורות
4.7
15/05/08

הגענו לחיפה לבקר חברים וקפצנו לחוף הים. מצאנו שם מסעדה ממש על שפת הים, עם אוירה נעימה ואוכל טרי וטעים. אכלנו דגים ושיפודי פרגיות שהיו עשויים בדיוק כמו שצריך. עם המנה העיקרית הוגשו כמה... מיני סלטים ופיתות טריות וחמות. המחיר היה ממש סביר.גם לילדים היה מה לעשות- ממש בצמוד למסעדה על החול ישנם מתקנים לילדים, ואנו יכולנו להשגיח עליהם בעודנו סועדים. ממליצה בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/05/08

מקום שקט עם אוכל הכי טוב בחוף.שירות מהיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה