נגישות
נגישות

המטבח של רמה ביקורות וחוות דעת - עמוד 9

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

93 ביקורות וחוות דעת על המטבח של רמה

יצחק - תמונה
יצחק מבקר מתחיל
2.4
30/07/08

במילה אחת: אכזבה! ששי בצהרייים, חברים טובים, נוף מרהיב, בטן מקרקרת והרבה ציפיות. לצערנו, האוכל היה בינוני, הגיע באיטיות מזלזלת (לא עוזר חיוך מאולץ כשאתה צמא ושוכחים זאת שוב ושוב).... המנות פלצניות וסתמיות (גם אני ודעת להכין תלתלי קולורבי...). והמחיר? מופרז!!! מסתבר שמאד יקר לשחק אותה בפוזה הנכונה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
09/06/08

היו ציפיות... האוכל לא בשמיים, המחירים כן.חבל, למקום יופי של פוטנציאל מבחינת אוירה ונוף.ממליץ לשלוח את הצוות לסדנת שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
03/05/08

ממש ממש לא!איזו נפילה. מחירים מטורפים לארוחת צהריים בינונית מאוד. מנות ראשונות (סלטים מוזרים, לחם שהיה הדבר הכי טעים שם, לבנה עם טעם של קופסה), פלצניות וסתמיות. מנות עיקריות רגילות... בהחלט (לא שום דבר לספר עליו לחברה - דג בינוני שביפו הוא הרבה יותר טעים, 3 קבבוני טלה קטנטנים, מנות בשריות רגילות כמו בבית). מנות אחרונות גרועות.היינו ארבעה. שילמנו 340 ש"ח לזוג כולל שירות (היין מתוך זה היה 60 ש"ח לזוג) על ארוחת צהריים שהייתה עולה בעיר חצי מקסימום.</P>

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
4 ביקורות
2.4
31/12/07

פשוט מאכזב - על הפנים! האוכל היה גרוע במקרה הטוב, ומבחיל במקרה הרע, המקום עם נוף מאד יפה אבל זה לא מצדיק את השירות הגרוע, האוכל הירוד והמחיר המזעזע! בשביל ארוחת בוקר מצ'וקמקת שילמנו... מחיר של ארוחת ערב צרפתית מלאה באחת המסעדות הכי טובות בתל-אביב. חבל על הנסיעה ועל הכסף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
04/11/07

בשתיי מילים - "פשוט אכזבה"!!! הזמנתי מקומות כשבוע מראש ליום חמישי בערב ומהרגע שהגענו הכל היה גרוע! נתחיל המזג ההאוויר (שלא באשמתם כמובן)שהיה מקפיא ובלתי נסבל, שום ג'קט ושום של לא עזר... במקרה הזה. חשבנו שהאווירה והאוכל יפצה על כך אך לצערי טעינו ובגדול, השירות היה מזעזע, המלצרית הייתה בעיקר לא נחמדה וחסרת סובלנות, והאוכל, אלוהים הכל היה גרוע, התפריט מצומצם מאוד והמבחר הדל מאכזב, הזמנו את המנות היקרות ביותר בתפריט ושניהן הגיעו שרופות והמנה הראשונה הייתה ממש דוגמית. בסופו של דבר נשארנו עם הלחמג'ון. אנחנו אוכלים לפחות 3 פעמים בשבוע במסעדות שנחשבות לטובות והיקרות ביותר בארץ, אבל במחירים כאילו עוד לא נתקלנו ובטח שלא בתמורה כזו. בזבוז זמן ובעיקר כסף!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
19/10/07

אין ספק, מקום מיוחד במינו, אוויר הרים צלול, אווירה מיוחדת. יום שישי - ארוחת בוקר. לפי התפריט, הבנו שהולכת להיות כאן הבטחה מיוחדת. מן הסתם, מקום כל-כך מיוחד חייב שיהיה בו אוכל... מיוחד. ציטטה מהאתר: "מפגש קולינרי ים-תיכוני מפרובנס שבדרום צרפת ועד המטבח הערבי המקומי". המפגש בנאלי לחלוטין והקשר בינו לבין המטבח בפרובאנס הוא מקרי בהחלט. ואם במטבח הערבי עסקינן, לא ברור מה ערבי בו. אולי השקשוקה? שקשוקה – כל אחד יודע להכין. אך כשאתה בא למסעדה ומציעים לך שקשוקה? – אתה מצפה למנת שקשוקה אחרת עם נגיעה מיוחדת של "מטבח" מיוחד. השקשוקה של רמה, בינונית ומטה. והמחיר - מחיר פיקס. מחיר מוגזם בכל מדד שהוא. 74 ש"ח לסועד (שוב - 74 ש"ח לסועד!). באמת - מגיע לנו יותר עבור סכום כזה. בקיצור רמה, זו לא רמה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
19/10/07

הגענו לארוחת בוקר. אוכל מאכזב עשוי גרוע ומוגש בקמצנות. המחיר בשמים. לא נעים לשבת שם. אוירה מעצבנת ושירות חובבני. לעולם לא נחזור לשם. לא אנחנו ולא ידידינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
15/10/07

מסעדה מאכזבת ומעצבנת. הגענו אליה 6 אנשים, והאוכל ניתן בקמצנות יוצאת דופן - קיבלנו חתיכת לחם קטנה אחת, מעט ירקות ומעט סלטים - אותה כמות שקיבל הזוג לידינו. חוץ מזה, המנות היו סרות טעם... למדי, פרט למנות האחרונות שהיו בסדר. החלק הכי מעצבן היתה התחושה שרימו אותנו - למרות שהארוחה אמורה לכלול תה ועוגיות לא קיבלנו לא את זה ולא את זה. בסופו של דבר שילמנו בעבור ארוחת בוקר קטנה ועלובה מחיר של ארוחת ערב מלאה במסעדה טובה. בקיצור - יקר ומיותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
3 ביקורות
1.7
28/07/07

לצד הפלוס: אויר נוף ואווירה, מנות ראשונות טובות מאד, מרק גזר מפתיעלצד המינוס: כסאות מאד לא נוחים, חלק מהמנות העיקריות פשוט רעות (צלעות - 118 ש"ח - שהיו בעיקר שומן), שולחן ב"מתווה... פיקניק" במחירי יוקרה ??, מסעדה פתוחה ולכן מעשנים לידך, המלצרים לבושים כמו לסרט צהרים, לא מסוגלים לתזמן קפה וקינוחים כך שיגיעו ביחד (כמו בהרבה מסעדות אחרות).

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.7
21/07/07

מקום יפה ונעים. מחירים מטורפים ללא סיבה. האוכל פלצני.

עוד פרטים
הוספת תגובה