נגישות
נגישות

אל גאוצ'ו ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
2.0
שירות
3.5
אווירה
3.0
מחיר
2.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

8 ביקורות וחוות דעת על אל גאוצ'ו

Avi Veller - תמונה
Avi Veller 3 ביקורות
מזעזע
1.0
02/02/17

ישבתי עם אשתי לרגל יום הולדתה... האווירה של מסעדת פועלים, הציוד ישן ומלוכלך, המלצרים מרחפים ומגיבים באיטיות רק בפעם השלישית (באותו ערב ראיתי לפחות שתי שולחנות שקמו לשלם בקופה מייאוש... לחכות למלצר) כשביקשתי יין המלצר לא ידע שום דבר על מה שהוא מוכר, מיקס הבשרים שהזמנו הגיע בתוך קערת גחלים רותחת ומשעממת שגרמה לי לכוויה ביד, למסעדה לא היה פלסטר לסגור את הפצע.. לחשבון חיכינו עד שהתייאשנו.. קיסם שיניים עד היום לא קיבלנו. אם בא לכם לזרוק 600 ש"ח לפח על מקום עם אווירה בינונית אוכל בינוני ושירות רשלני אתם מוזמנים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
רגב אילן - תמונה
רגב אילן 14 ביקורות
טוב לבוא מדי פעם
4.3
10/12/16

הבשר הגיע קר, ביקשתי מדיום רייר והגיע וול דאן,מנות גדולות ,התוספות נחמדות וחמות. שירות מצוין. הקינוחים טובים. מחיר קצת יקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
אכזבה
2.3
06/03/16

פשוט לא מומלץ! המסעדה פשוט ירדה ברמות. פעם אם הייתם מקבלים מנת פתיחה על חשבון הבית לשולחן תשכחו מזה. אפילו מוזיקה ארגנטינאית כמו שהיו נוהגים לשים ברקע כבר אין. המסעדה בשום איבדה את... זה. היינו בשישי האחרון. הסלטנייה הייתה פשוט זוועה. האמפנדס לא טעימות. הבשר סביר ומטה. הקינוח פשוט בדיחה. סלט פירות ומוס שיצאו מהמקרר. והמחירים? בשמיים ולא מוצדקים בכלל. ואם כל זה לא מספיק לא היה לנו מזומן ורצינו לשלם טיפ בכרטיס אשראי. המלצרית עקמה לנו פרצוף ואמרה רק אם אין ברירה. לא נשוב יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה