נגישות
נגישות

טאיקו - בית התה היפני ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

27 ביקורות וחוות דעת על טאיקו - בית התה היפני

Fabio - תמונה
Fabio 2 ביקורות
שמחת שלום
4.8
19/08/17

פינת יפן אמיתית בלב הגליל, 10 דקות מכרמיאל. שלומו וטאיקו הצליחו להקים מקום חוויה משולבת של שלום ויופי התרבות היפנית: אוכל ביתי יפני מדהים ואוטנטי, אווירה מסורתית ויפיפה ביותר עם נוף... מההר על כל הסביבה, הסבר על האוכל וגם על הצדים היותר תרבותיים, שירות באיכות ונימוס יפנים, גן ותערוכה על אמנות של טאיקו. אם אתם אהבים את יפן, את האוכל יפני ואת התרבות היפנית, לעולם לא תשכחו מהחוויה הזאת. אם לא, תתחילו לאהוב. תיזהרו: אין השוואה עם כל המסעדות היפניות שניסיתם עד עכשיו, אלא אם אולי הייתם ביפן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sarah - תמונה
Sarah מבקר מתחיל
חוויה ייחודית!!!
4.8
04/06/17

חוויה ייחודית בנוף הקסום של הצפון, טאיקו ושלמה חמים ואדיבים. החוויה מומלצת לכל מי שתרבות יפן מסקרנת אותו, וגם למי שחפץ באוכל הייחודי של יפן. הארוחה מלווה בהסברים מפורטים על התרבות,... האוכל והכל מבושל ומוגש במקום! מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביטל - תמונה
אביטל מבקר מתחיל
חוויה יוצאת דופן ונעימה במיוחד
5.0
22/04/17

הי פשוט מושלם מכל בחינה וכל מילה נוספת מיותרת. לבוא עם סבלנות וזמן כדי להנות מכל החוויה יוצאת הדופן הזו. מקום מקסים, נעים ורגוע, שירות יוצא דופן, ואוכל טעים ומיוחד. מלווה בהסברים... ובמגוון סיפורים מרתקים. נחזור שוב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rinat - תמונה
Rinat מבקר מתחיל
מקום מדהים, ארוחה טעימה אותנטית ואיכותית
5.0
25/12/15

הגענו למקום כמה שעות לפני שקבענו, שלמה הנחה אותנו לחניה למסלול טיול נחמד שיש באיזור (שווה לתאם מראש). מיד אחרי הטיול הגענו לארוחה מפנקת שכללה מנות רבות שהוגשו בתזמונים מושלמים, שעתיים... לשבת לאכול בכיף ולהנות מהנוף המדהים. כל מנה הייתה מוקפדת וטעימה מאוד, כיף היה גם לשמוע את ההסבר של שלמה על המנות עצמן. סלט התרד היה מדהים והסושי, כלל את האורז הטוב ביותר שאכלנו בארץ. מומלץ מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zvi Danovich - תמונה
Zvi Danovich מבקר מתחיל
המקום האהוב שלי בגליל
4.8
01/03/15

אנחנו במשפחה לא כל כך אוהבים לחגוג ארועים משפחתיים במסעדות. אנחנו יודעים לבשל טוב מאוד, יודעים לארגן בבית אוירה שקטה ונעימה, בשביל מה לנו מסעדה ? ויש רק מקום אחד יוצא דופן - זו המסעדה... של טאיקו (ושלמה !). המסעדה של טאיקו ושלמה - זאת לא המסעדה היפנית הרגילה, שישנן לא מאט בארץ. זאת השילוב הלא סטרדי של מוזאון התרבות היפנית, בית משפחת אליאש ומסעדה. כל פעם כשמגיעים לטאיקו ושלמה, אנו מרגישים, כאילו חברים שלנו טאיקו ושלמה הזמינו אותנו לבקר אצלם - לשבת, לאכול אוכל ביתי יפני, לשמוע סיפרים משפחתיים, לראות את המוזאון, ולהשתתתף בטקס התה. תודה רבה מכל הלב, טאיקו שלמה - נהנים אצלכם מאוד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Itai - תמונה
Itai מבקר מתחיל
נהנינו מאוד - שווה את המאמץ והמחיר
4.0
05/07/14

נסיעה ארוכה וטעות קלה בדרך, אבל הגענו; בית התה עצמו יפהפה, והשירות הוא בקלות אחד הטובים שאי פעם קיבלתי בבית-עסק. את המנות מקבלים בקצב נינוח מהמטבח, וארוחה שלמה יכולה לארוך שעתיים. עם כל... מנה יש הסבר מעניין ומשעשע, אבל בין המנות עצמן אין עקביות ברמה: מרק האצות היה משובח והטמפורה הייתה נהדרת והשאירה טעם של עוד, אבל חתיכות הבשר בסוף היו חיוורות וחסרות טעם. הסושי בחלקו מצוין, אבל יותר מדי אבוקדו, אך הדג מהים הצפוני היה נהדר. מומלץ לחוויה חד פעמית, במסגרת טיול לצפון או אירוע מיוחד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Amir - תמונה
Amir מבקר מתחיל
חוויה מעולה, מעל למצופה!
5.0
18/06/13

שלמה, בעלה של טאיקו, נתן לנו הסברים מפורטים על כל מנה, ועל התרבות היפנית. יחס אישית וחם, והאוכל היה מדהים בטעמו ויופיו! האוכל עדין, מאוד מיוחד ומומלץ לכל מי שאוהב אוכל ותרבות אוכל. אה,... והנוף עוצר נשימה! בקיצור- מושלם. *חובה להזמין מקום לפחות יומיים מראש כי טאיקו מכינה את הארוחה ספציפית לכל סועד בנפרד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rony - תמונה
Rony מבקר מתחיל
הנאה אמיתית
4.8
12/02/13

זו פעם שנייה שאנחנו מגיעים לבית התה ולמסעדה של טאיקו, עם הילדים, והם אכלו וטעמו מהאוכל היפני הביתי שטאיקו הכינה בהנאה צרופה, בלי להשאיר פרור. האוכל לא דומה לזה שבמסעדות, לא שמן, עשוי... בהקפדה ובהמון השקעה, וזה מורגש בעושר הטעמים, במגוון, ובאיכות. אכלנו בלי סוף, והרגשנו נפלא. תודה!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/03/11

מקום מדהים! אוכל מיוחד שכמותו אין בשום מקום אחר בארץ. והחוויה היא לא רק האוכל אלא כל הארוחה. מזכיר למה אנחנו כל אוהבים לאכול ולהנות מתרבות האוכל ולא רק לזלול. אין מילים לתאר את החוויה!... והאירוח כל כך נעים שלא מתחשק לעזוב. אנשים נהדרים ואוכל נהדר. כבר היינו פעמיים ונחזור עוד פעמים רבות. דניאל ומרינה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shanag - תמונה
shanag מבקר מתחיל
4.7
13/03/11

היינו 10 אנשים ביום חורפי. אחרי שנרגענו מהנוף המרהיב הנשקף מהמקום והעיצוב המיוחד של הבית כגן יפני, נערך טקס תה ולאחריו הוגשה ארוחה. אפילו חבורת התל אביבים הסקפטיים והציניים שהיתה אתי לא... יכלה להישאר אדישה לאוכל הכל-כך טעים (מעולם לא טעמתי ירקות בטמפורה יותר טעימים), להגשה האסטתית ולעדינות המארחים. זכינו גם בסעודה וגם בצוהר לתרבות אחרת וקוסמה בנוף הכי חו"לי שיש בארץ. מומלץ בחום!!

עוד פרטים
הוספת תגובה