נגישות
נגישות

נוף כרמל ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על נוף כרמל

רוצה שיהיה טעים - תמונה
רוצה שיהיה טעים מבקר מתחיל
לא שווה את המאמץ
1.5
28/11/15

להחלטה שלכם, 1. בולונז סטנדרטי לגמרי שעולה 75! שקלים, כאשר שאלנו את המלצרית למה המחיר לא ידעה לענות פרט לכך שהפנתה אותנו שוב לתפריט 2. הזמנו אורז עם בשר כבש, הגיע עם בשר עוף 3. כמובן... שלא הכל הגיע יחד ונדרשנו כמה פעמים לבקש שיגיע 4. חומוס עם בשר - יש בשר ויש חומוס שעוטף את הצלחת מסביב, כאשר מסתכלים מתחת לבשר רואים רק שמן ופורצלן. המנה הזו אגב עולה 50! שקלים

עוד פרטים
הוספת תגובה
The Traveler - תמונה
The Traveler 2 ביקורות
יחס ושירות גרועים להפליא
1.0
28/09/15

שירות מתחת לכל ביקורת. חיכינו בכניסה למעלה מחמש דקות להתייחסות, למרות שראו אותנו למעלה מארבע אנשי צוות. במסעדה היו שלושה שולחנות בלבד והצוות נראה מתרוצץ כמו תרנגולת ללא ראש. לאחר... שהופננו (בהנפת אצבע חצופה) לעבר השולחן, ביקשנו לשבת בשולחן שהיה פנוי אך היו עליו עדיין צלחות מהסועדים הקודם, נאמר לנו ״לא, עכשיו אנחנו לא מפנים ממישהו שנראה כמו ראש המלצרים״ יישבנו בשולחן שנתנו לנו ליד המעבר, וחיכינו למלצר שיתייחס, אך לאחר 5 דקות הרמנו ידיים ועזבנו, בדרך החוצה אמרנו לראש מלצרים שאנחנו עוזבים כי נראה שאנחנו מהווים להם מטרד, הוא אמר למלצר בערבית ״זה בסדר, שיילכו, אין לנו זמן״ בחשיבה שאולי אנחנו לא מבינים כי דיברנו אנגלית ביננו. לא ממליץ להיכנס למסעדה, יש המון אפשרויות אחרות באיזור עם שירות מעולה ואוכל ללקק את האצבעות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Niel - תמונה
Niel 4 ביקורות
אחלה מסעדה אחרי טיול
4.5
17/08/14

יחס מעולה, שירות מהיר, והכי חשוב: אוכל טוב. ניתן לבקש את החומוס בצורה השונה מהתפריט בלי בעיות, והוא מגיע בכמות מכובדת עם פיתות ביתיות וסלטים מעולים. הבשר איכותי ועסיסי (העוף, הקבב והטלה... יחדיו), ובסוף הארוחה פונקתי בתה על חשבון הבית. ממליץ מאוד אחרי טיול באזור הכרמל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לינה ופליקס - תמונה
לינה ופליקס מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
21/09/13

מקום לא נגיש-זמן הגעה בלתי סביר עד המקום והמתנה בפקקים. שירות-לא קיים! המלצרים מתעלמים לחלוטין מהסועדים. מחיר מופרז לחלוטין ולא מאפיין את המסעדה. בזבוז זמן וכסף

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
אוכל מעולה, מחיר סביר ושרות טוב
3.8
04/02/12

הגענו לארוחת צהריים, שבעה אנשים כולל שני ילדים. נהננו מהאוכל והשרות היה אדיב מאוד. בסוף אפילו הופתענו לטובה מהחשבון. אנחנו מתכננים לחזור לשם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.6
02/10/11

חבל מאד שאינכם מפרסמים גם ביקורת אחרת.ביקורת בונה.יחס המלצרים /המלצרית שלנו ממש לא מזמין לבוא שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.7
01/10/11

אחר הצהריים של חג שני של ראש השנה.המלצרית עייפה.לא ממש באנו לה בטוב.האוכל טעים אבל השרות "על הפנים".ביקשנו לראות את בעל הבית ונאמר שהוא לא נמצא.השארנו טיפ למרות שלא היה מגיע.הצ'יפס נשכח... ואפילו את החשבון הביאו לאחר מספר בקשות.יחד איתנו נכנסה עוד קבוצה גדולה שיצאה מייד כנראה מאותה סיבה.חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
23/07/11

זו הפעם המי יודע כמה שאני אוכל במסעדה הנפלאה הזו מאש שנפתחה בבעלות חדשה לפני מספר שנים ולא חוויתי ירידה באיכות האוכל או בטריותו. השרות נהדר זריז ומוקפד. ממש תענוג לשבת ולסעוד את המטעמים... הדרוזיים שמעל למקובל ולמוכר כמאכל דרוזי , באווירה של מסעדה אירופאית מצויינת ובמחירי מסעדה פחות מבינונית במרכז הארץ . ממליץ עליה בפה מלא !!! בקרו, תסעדו ותהנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 6 ביקורות
3.7
24/03/08

1. לי עצמי יש חשש מביקורת שאינך יכול לעמוד על אמינות הכותב שלה. לכן אני מצהיר שאין לי כל קשר למסעדה או בעליה ואני וחבריי שאכלנו שם, אנשים פרטיים ובלתי משוחדים. (בהן צדק)2. הופתענו לטובה... משום שמסעדות בכפרים מסויימים, הפכו עם הזמן למקומות עם אוכל בינוני במחירי גורמה. לדוגמא אבו-גוש שם שילמנו 150 שקל על מנה בשרית, מנה צמחונית, חומוס ושתיה.3. המקום - ללא נוף למרות השם. כיסאות פלסטיק של כתר. מפות בד פשוטות. תיקרה נמוכה. נאמר משהו כמו מסעדת פועלים אבל מרווחת.4. השירות הוא חם ואנושי. הבשלנית שגם הגישה, חמודה ונשמה טובה. עם זאת, באווירה הבייתית הזוג מדי פעם נעלם למטבח. סביר להניח שבסוף שבוע כאשר עמוס אנשים, יש צוות מתוגבר.5. ה א ו כ ל - הכי חשוב. סלטים מעולים: פסטו שכזה עם נגיעת חריף, חציל מטוגן תמיד טוב, סלט עם נענע בדיוק במידה, חומוס מעולה, טחינה טובה מאוד אף על פי שאני לא אוהב חמצמצות, עלי גפן = ס ו ף שלהבנתי לא מוגשים תמיד ולכן חובה חובה לבקש. סלט בצל ועלים ירוקים נחמדים.הבשר - מאחר ואני צמחוני אני מסתמך על חבריי שנהנו ואמרו שטעים. לא מדהים אבל בהחלט שווה במחיר הוגן : 260 לארבע מנות בשר וסלטים.לסיכום, טוב לשבת במקום שעולה על הציפיות ומחזיר את האמון באוכל הישראלי-דרוזי-ערבי-ארץ-ישראלי... אנחנו נשוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עינן - תמונה
עינן 8 ביקורות
4.7
21/02/07

צלעות כבש הטובות ביותר בארץ ובכלל, אוכל טוב מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה