נגישות
נגישות

טורטינו בונז'ור ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על טורטינו בונז'ור

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
17/04/07

אחלה מקום, שווה ביותר לבקר ולטעום. אח"כ תתמכרו כמוני לטורטיה ותאכלו 2 כל פעם.הצוות מקסים, המקום נקי ואסתטי, האוכל נעשה מול העיניים. שווה, באמת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
16/04/07

האוכל והשרות ליגה לאומית.מומלץ בחום, הטורטיה הכי טובה שאכלתי עד היום, באחריות!דלית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
5.0
04/03/07

גם אני אכלתי באולה ופשוט טעים ביותר, מרגישים את העסיסיות של הבשר, ניסיתי גם פילה עוף וגם אנטריקוט והכל פשוט טעים ועסיסי. אוירה כייפית ומוסיקה סופנית. מומלץ ביותר!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיא - תמונה
שגיא 13 ביקורות
4.3
01/03/07

אחרי חיפושים אחר טורטייה ברחבי ת"א, הגענו בשעה חצות וחצי למקום.יהודה וסבסטיאן ניגשו להכנת מנת הבית.טורטייה, עם ממרח שעועית שחורה, סלט ירקות, אבוקדו, רוטב אולה [!!] ורוטב פלפלי... חלפיניו.אני הלכתי על האנטריקוט. ידידה שלי על פילה העוף.סבסטיאן ניגש לפלטה והתחיל לחתוך ולהפוך.יהודה, לקח חתיכת בצק. מעך אותה וחימם אותה בשלוש שניות.עוד אפייה קטנה על פלטה נוספת, להשחמה - והטורטייה מוכנה![ביקשתי לצלם בוידאו, התוצאה לפניכם - http://rapidshare.com/files/18820121/MVI_6786.AVI ]תוך חמש דקות, הטורטיות היו מוכנות.השקנו אותן אחת בשנייה ונגסנו.כיף, אין מה לומר.רוטב האולה המתקתק עושה את השילוב של הבשר, הסלט והטורטייה למושלם.תיבול מדוייק, עם אפשרות ל'הושיט יד ולקחת עוד תיבול' [מילה במילה של יהודה.]הורדנו את הטורטיות עם בקבוק קולה זכוכית.ושיחה מעמיקה עם סבסטיאן ויהודה, על ענייני החיים.הרגשה - כמו בבית!המחירים - סבירים+.והטעם... שווה אפילו דו"ח במידה ונתקעים בלי חנייה [למרות שיש בצמוד].במקום גם בר אלכוהול קטן אך איכותי.צ'ייסרים בעשרה שקלים, והמלצה חמה על הוודקה-וניל!

עוד פרטים
הוספת תגובה