נגישות
נגישות

סקוצמן - Scotsman ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

26 ביקורות וחוות דעת על סקוצמן

ניר - תמונה
ניר 2 ביקורות
נהדר
4.8
01/07/19

הגענו שני מבוגרים ושתי בנות. האוכל היה טעים המנות גדולות ומספקות, השירות היה מעל המצופה בכמה רמות, יחס טוב ותחושה טובה מצוות המלצרים ובייחוד מאיר שקצת שיגענו אותו אבל היה סבלני ואדיב... מאוד. בסוף הארוחה קיבלנו קינוח על חשבון הבית, היה פשוט מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גולש - תמונה
גולש מבקר מתחיל
להתרחק
1.0
04/10/18

מבינוניות האוכל ועשן הסיגריות בהתחלה ואחר כך מזה שגורשנו על שהעזנו לעמוד על זכותנו לנשום אוויר נקי

עוד פרטים
הוספת תגובה
דנה - תמונה
דנה מבקר מתחיל
מעולה. מומלץ בחום
4.8
30/07/18

נהננו מאוד. מחיר סביר יחסית קצת יקר. 3 סועדים 600 ש"ח אבל כל מנה היתה מעולה. והאווירה הייתה טובה. המנות היו טעימות מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אהוד - תמונה
אהוד 3 ביקורות
חוויה לא נעימה. יחס משפיל.אין קשר בין התפריט למה שמקבלים בפועל
1.8
11/11/17

אחת החוויות הפחות שעברתי במסעדות בישראל. הזמנו שקשוקה וסלט חלומי. הסלט הגיע עם פלחי עגבניות ומלפפון גדולים. שלושה גרגרי תירס בדיוק וחמישה של גזר. נתחי חלומי ענקיים ולא טעימים... במיוחד. שקשוקה הגיעה כארוחת בוקר פושרת.טעם טפל וממש לא טעים. כאשר העזתי לומר לבעל המקום כי צריך להיות קורסון ושתיה קיבלתי צעקות וזלזול כמו אני אתן לך קורסון. הטיפ מחוייב בחשבון בלי לשאול ורק אחרי ששואלים מה זה מקבלים תשובה. לעולם לא אמליץ ולא אחזור. חוויה מאוד מאוד לא נעימה בפעם הראשונה בחיי לא השארתי אגורה אחת טיפ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Dorine - תמונה
Dorine 18 ביקורות
פחות מומלץ
3.0
28/08/17

המחירים גבוהים יחסית. המנות לא מרגישות מפוארות אבל כן מאוד נדיבות. הכל די סתמי ומוגש באותה צורה על מקל כזה. הזמנו שתי מנות פילה בקר, זה הרגיש סתם סטייק ברמה מאוד ירודה ביחס למסעדות... אחרות. המחיר גבוה (140 ש"ח) אז מצפים למשהו טוב, אבל הבשר לא מרגיש טרי ולא מרגיש פילה. בנוסף ביקשנו בהתחלה את הרוטב של הסטייק בצד אבל המטבח החליט בכל זאת להגיש אותו על אחת המנות וזה היה נראה נורא. המלצר ביקש שננסה ככה כי כבר הכינו.. טעמנו עם ראש פתוח אבל זה היה מזעזע ככה וגם הרוטב עצמו לא היה טעים וביקשנו שיחליפו למנה בלי רוטב. גם בלי הרוטב, הצלחת שמוגשת נראית עמוסה במלא דברים לא קשורים והפירה לא היה טעים בכלל. מה שכן, המרק בצל בלחם חביב יחסית וגם הסלט נחמד. בסה"כ רמה די נמוכה.. מתאים לסתם ארוחה, במיוחד אם אתם מאוד רעבים, אבל לא למשהו מפואר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rina - תמונה
Rina 3 ביקורות
נחזור למסעדה הזאת שוב ושוב
5.0
23/06/17

אוכל מעולה. טעים יותר מכל אוכל שאכלנו ברחבי אירופה וברחבי הארץ. מנות נדיבות מאוד. שרות מקצועי ואדיב מחיר סביר בהחלט, תלוי במה מזמינים, אבל בכל מקרה שפוי לחלוטין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ribiana8 - תמונה
ribiana8 3 ביקורות
חוויה מושלמת
5.0
05/03/17

טעים מאוד, מנות גדולות ועשירות. השירות מפנק ומזמין, שווה ביותר, מחירים נוחים, אווירה נעימה מאוד, מאוד אהבנו:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
08/03/2017
מורן - תמונה
מורן 19 ביקורות
נחמד
3.8
04/07/13

הגענו למקום בשעת צהריים חמה ונהנינו מצל ומרוח נעימה. המלצריות היו אדיבות. לחמניות, סלט וחמוצים הוגשו בנדיבות. הזמנו שיפודי פרגיות, אורז, צ'יפס וסטייק אנטריקוט. הכל היה טעים וטוב, למעט... הסטייק, שהיה קשה מדי. חתול תועה טייל באזור ושוטט ליד השולחן שלנו. אנחנו אוהבים חתולים, אבל קצת קשה להתרכז בארוחה כשחתול מתחבא מתחת לכיסא שלך :-) מה גם שהמארח היה ידידותי, לעיתים ידידותי מדי, והיינו שמחים לקצת יותר פרטיות ופחות מבטים. לסיכום, היה נחמד, אבל יש מקום לשיפור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Albert Mariasin - תמונה
Albert Mariasin מבקר מתחיל
שבת אחרי הצהריים
4.3
15/04/12

אורחה מצוינת לשבת אחרי הצהריים. אכלנו פרות ים ,שרימפס וקלמרי ברוטב שום שמנת, והיה טעים מאד. העלות היא 125 שח לבן אדם, וזה כולל קינוח חינם. אז גם המחיר סביר מאד. ובסוף עם החשבון, מקבלים... כוסית ליקר...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
2.4
15/10/05

היו כמה מנות נחמדות אבל הרוב מאכזב.

עוד פרטים
הוספת תגובה