נגישות
נגישות

מאג'די כפר סבא ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על מאג'די כפר סבא

מעיין - תמונה
מעיין מבקר מתחיל
כגודל הציפייה...
1.0
19/08/17

ביקרנו במסעדה בתיאום מראש שולחן של 12 איש +תינוקת, לאחר המלצות רבות שקיבלנו וביקרות חיוביות. בנוסף רכשנו קופון באתר ולאחר שיחה עם מנהל המסעדה הזמנו שולחן וסגרנו עימו את הפרטים בטלפון.... כאשר הגענו הבאנו במהרה כי לא כך הדבר והחוויה... כגודל הציפייה כך גודל האכזבה, המנות פתיחה היו לא טריות, פסטלים/קובות קרות, סלט ירקות תפל, החומוס היה נדמה כי היה קנוי וטעמו לא היה איכותי. המנות העיקרות מסתבר שהסיכום הטלפוני לא היה תקף ונאלצנו לקבל שיפוד לאדם ולא שניים לאדם, השיפודי קבב היו יבשים מאד ולא מבושלים אף אחד לא סיים, הוזמנה לשולחן מנת חומוס בשר שלמעשה זו היה חומוס עם קבב מפורק מעליו והחיוב היה כפול גם חומוס וגם שיפוד (!), האוכל לא כלל מנות תוספות כפי שסוכם ולאחר התעקשות קיבלנו 3 צלוחיות (בינוניות) של צ'יפס וגם צלוחית של מג'דרה. הדבר היחידי שאפשר לומר שהיה טוב זה הקפה השחור. פנינו למנהל המסעדה במהלך הארוחה אך סרב להתייחס אלינו ולטענות ורק בסוף הארוחה עם הזמנת החשבון הקפה היה על חשבון הבית עם עוגיות כפיצוי. בחשבון חויבנו בסכום גבוה יותר, כל כך רצינו לצאת משם ששילמנו מבלי לבדוק שוב פעם, חזרנו לאחר מספר דקות שהתאפסנו ודנו עם בעל הבית על החשבונית והפירוט שלה אך טען שאין טעות. לצערי הרב, לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 2 ביקורות
אכזבה גדולה
1.8
12/08/17

הגענו 6 זוגות למסעדה.האוכל לא היה טעים החומוס שקראנו עליו ניסים ונפלאות היה ממש גרוע,המגדרה הוגשה קרה וכנל הקובה.שיפודי הקבב היו יבשים ובלתי אכילים.החלפנו שיפוד אחד במנת חומוס עם בשר... וחוייבנו עליה בגובה שני שיפודים.מלבד הצ'יפס כל האוכל היה אכזבה מרה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
המבקר - תמונה
המבקר 38 ביקורות
אחלה אוכל
5.0
09/12/15

למסעדה הזאת הגעתי כבר כמה פעמים ואני יכול להגיד שהיא אף פעם לא אכזבה. אוכל טעים שירות מהיר ומחיר שווה לכל כיס. הזמנו מנת קבב ומנת פרגית שצי המנות היו מצוינות וגם הסלטים היו טובים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
20/08/10

תמיד שממליצים על חומוס, שומעים את אותם שמות מוכרים אבל מבחינתי החומוס של מאג'די עוקף את כולם בכמה צעדים.. מסעדה ביתית שכנראה שרק כפר סבאים מכירים. אני מסתכנת בכך שלא ישאר לי , אבל בשישי... יש עלי גפן ממולאים הכי טובים בעולם, בשעה 12 לא נשאר כלום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ערן - תמונה
ערן מבקר מתחיל
4.7
14/07/10

אוכל מזרחי מוקפד ,מבחר סלטים טרי מגוון מטובל בטעמים אותנטיים ,בשר רך עשוי כמיטב המסורת ,חומוס חומוס אליפות עולם -מי שמבין בחומוס יודע על מה אני מדבר . מחירים סבירים לכל כיס מפיתה לקחת... עד פתיחת שולחן קומפלט פינוק . יחס חם כמו משפחה .מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Monjed Nassar - תמונה
Monjed Nassar מבקר מתחיל
4.3
07/07/10

נשמח לקבל ביקורת

עוד פרטים
הוספת תגובה
Magdi Nassar - תמונה
Magdi Nassar 2 ביקורות
3.7
02/06/10

סלטיים טריים חומוס נפלא שרות אדיב. נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron - תמונה
Yaron 5 ביקורות
3.3
15/04/09

כמו חדר אוכל קטן, ללא כל עיצוב, שירות מהיר, מקצועי וקשוב, אוכל כמו שצריך (דבר שנהיה נדיר), המון מזטים טעימים וברוחב יד, בלי פלצנות והתייפיפות- מקום לאכול בו ולשבוע בכיף. היינו כבר כמה... פעמים, ברווחי זמן גדולים, ואף פעם לא התאכזבנו. רק חבל שאין מחירים בתפריט, והחשבון כולל מספרים בלבד- קצת מוזר.... מובן שנחזור שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה