נגישות
נגישות

הפגודה \ דקס ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

3
אוכל
3.5
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

135 ביקורות וחוות דעת על הפגודה \ דקס

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
11/10/08

איזה תענוג למצוא בארץ מסעדה שיודעת מה היא עושה ועושה את זה מעולה. המרק קוקוס עם העוף פשוט היה הכי טוב שטעמתי מעולם וזאת למרות שאכלתי אותו בלי סוף בכל מסעדה קיימת בתאילנד.המנה גדולה מאד... ומספיקה לשניים והמחיר ביחס לגודל ולאיכות ממש מגוחך מנת המרק פלוס האורז ליד היתה כל כך גדולה שלא נשאר לי מקום למנה העיקרית שכל כך רציתי לנסות..חבל..לעומת זאת חברה שלי הזמינה סוג של איטריות מוקפצות ויצא די סתמי ומאד מאד חריף ובילתי ניתן לאכילה..השתתפתי בצערה אבל זה לא פגע לרגע בהנאה שלי מהמרק המופלא הזה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.0
23/09/08

האוכל ממש טעים אך ממש יקר האווירה לחוצה צפיף מדי עד שאתה לא יכול לשבת בשקט באווירה רומנטית העיצוב ממש נעים חבל שממש יקר

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.0
19/06/08

לפני כיומיים אכלנו אצלכם קבוצה של 12 אנשים. הארוחה הייתה סבירה אך חשוב לציין שהשירות היה מעולה! הגענו לפגודה בגלל יום הולדת של אבא שלי ויום נישואין של דודים. כשהגענו לקינוחים הופתעתי... לגלות שבתוך עוגת הסופלה שלי היו המון קליפות בייצים, המלצרית ראתה את התמונה ומיד החליפה מנה אך לתדהמתי בעוגה השנייה היו עוד יותר קליפות בייצים. חשוב לציין שלא קיבלנו תשובות משכנעות על האירוע המזעזע ובגלל עוגמת הנפש נאלצנו פשוט לקום וללכת. לדעתי זה לא מקובל להתעלם מבעיות בצורה שכזאת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
08/06/08

איזה יופי של מסעדה. כל הכבוד לכם על ההשקעה וההקפדה המקצוענית. תענוג לבוא ולהתארח אצלכם, אוירה פסטורלית ושירות אדיב.והאוכל פשוט מעולה, הסושי מעדן ואסור לוותר על הגלידה המטוגנת.נבוא שוב... בכייף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/06/08

הגענו עם חברים יקרים שהיגיעו מקנדה,היחס היה עלוב והאוכל פשוט מחפיר!!!!!!!!!!!אין מילים לתאר את העליבות.הנבטים בסלט היו רקובים, האורז שחה בשלולית שמן, כל האוכל הגועלי הגיע קריר...הכיסאות... של התינוקות היו דביקים ומלוכלכים בצורה מזעזעת.בדשא היפה שמחוץ למסעדה היתה חולדה מתה.השארנו 480 שקל והלכנו הביתה.מזל שהנוף כל כך יפה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
08/04/08

המסעדה ברמה מאד גבוהה בעיננו, צורת ההגשה כמו במזרח ונותן קצת הרגשה של חו"ל...במיוחד שאני ובן זוגי נוטים לנסוע למזרח מדי כמה שנים אז זה בכלל נחמד להגיע אליכם ולטעום את זה קרוב... אלינו.האוירה טובה, המוזיקה פחות-דבר שמשפיע מאד לדעתנו.ודבר נוסף וחשוב הוא יחסה של המלצרית, לא מקצועית, מבולבלת, מדברת עברית לקויה וכל הזמן שכחה דברים, דבר אשר העכיר קצת את האווירה, אך לא לגמרי כי המקום עושה את שלו (-:

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
09/03/08

שמעתי מחברים שנפתח סושי בר במקום ובתור חובבי סושי רצינו לראות אם שווה לבקר במקום... לאכזבתנו, המקום נראה כמו חדר אוכל ענק בבית מלון, האווירה לא אינטימית, יש המון רעש ברקע. אבל הכי חשוב... הסושי איכזב... אומנם תפריט היינות של המסעדה לא נופל ממסעדה יוקרתית אחרת, אבל זה לא מצליח לכפר על אצות הגומי שעטפו את הטונה והאורז. בקיצור לא לאוהבי סושי אלא לאוהבי אוכל סיני מוקפץ...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
23/01/08

כל קיץ בחופש הגדול, אני וילדיי הולכים לחופשה לטבריה, ולא מפספסים אף פעם לבקר בפגודה. השירות טוב, האווירה נוחה, העיצוב יפייפה והאוכל... לא ניתן לתאר. המלצות: מרק וון-טון, בננה מטוגנת עם... גלידה, סושי, נודלס, אגרול ודימסם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
05/12/07

אני ובעלי היינו במסעדה לפני כ- 4 שנים, האוכל היה מעולה - אן מילים לתאר , מרקים עשירים ומגוונים שלא מצאנו באף מסעדה בארץ מלבד בתאילנד. צורת הגשה מדהימה, האווירה היתה מעולה: במרפסת... המסעדה, לאור ירח מלא המשתקף על הכנרת המדהימה ואפילו זכינו לרגל יום ההולדת להביע משאלה כשנפל כוכב. נשמע מהסרטים אבל באמת כך היה.... נחזור לשם בעוד שבוע - שוב ביומולדת. מקווים להנות כמו אז.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.0
05/12/07

אני ומשפחתי מומחים במסעדות ואנחנו מבקרים שם הרבה ואיזה אוכל מדהים יש שם פשוט אוכל שגורם לך להזיל ריר אבל השירות לא משהו יש מה לשפר

עוד פרטים
הוספת תגובה