נגישות
נגישות

בהדונס רמת גן ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

2.5
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
2.0
מחיר
2.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

13 ביקורות וחוות דעת על בהדונס רמת גן

mi - תמונה
mi 7 ביקורות
לא מבין מה מתלהבים
3.5
13/06/14

חומוס נחמד ופשוט לא יותר מזה, רק מי שלא טעם חומוסיות טובות חושב שזה חומוס טוב, הוא לא כזה רע אבל ממש לא כמו שאנשים חושבים ואגב ממש קצת חומוס הוא שם לא משביע בכלל

עוד פרטים
הוספת תגובה
טוני - תמונה
טוני מבקר מתחיל
אבנים בחומוס!!!!!
1.0
24/11/11

אתמול אכלתי בבהדונס בסניף שבאבן גבירול תל אביב, הזמנתי חומוס פול ובתוך ולאחר מספר דקות גיליתי להפתעתי שאני נוגס במשהו קשה, הוצאתי מהפה את האוכל והייתה שם אבן!!!!!!!! פאקינג אבן בגודל של... גולה!!!!! אבן בחומוס!!!!!!! קראתי למצרית, והיא אמרה, "זה קורה.." היזהרו לפני שאתם הולכים לאכול במקום המלוכלך הזה, הוא רק נראה נקי אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח!!!!! אלא אם כן אתם אוהבים אבנים בחומוס שלכם!!!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
7 ביקורות
1.3
08/09/08

יצא לי לשמוע על המקום במקרה. עברנו - קנינו. מנות קטנות כאלו לא רואים ככה ששזה בקושי משביע. היחס של המנהל שם היה מזעזע. דיבר לא יפה ובגסות כאילו שהלקוחות הם מטרד. יש מיליון חומוסיות יותר... שוות

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
06/09/08

חומוס סביר מינוס לכל היותר, ציון 7 בהגזמה פראית. אמנם לא ניתן להתווכח עם ההצלחה ונחיל האנשים הפוקדים את המקום בכל צהרי יום, אך על הטעם ניתן בהחלט להתווכח. אפילו הוספת הביצה למנה, כהמצאה... ישראלית מוצלחת, אינה יכולה לשהוות בין מנת חומוס זו, לבין מנת חומוס שאוכלים ברח' הדולפין ביפו, בעיר העתיקה בעכו, או במסעדה המפורסת בכפר המפורסם בפאתי ירושלים. תוסיפו לכך את זיהום האוויר והרעש שניתנים חינם מביאליק, ואת הצפיפות והטעם אף ירד עוד. אם כל הרצון הטוב ליצור חומוס ישראלי מוביל, אין מנוס להודות בעובדה, כי בעשיית חומוס, "שכנינו בארצנו" מובילים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
2.4
11/06/07

רק פראיירים ישלמו 19 ש"ח לטיח הזה, לא טעם ולא ריח ולא צורה, אני קורא את התגובות וצוחק, חברים שלו - ללא ספק. אין מפיות, יקרן, גסות רוח ישראלית. לא נעים להודות שאנחנו לא מבינים בתערובת... התפלה הזאת ששופכים עליה בנדיבות לימון וחריף כדי לכסות על תפלותה. רבותי קחו את טעמכם בידיים. אחד העלובים שאכלתי מימי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אביב - תמונה
אביב 6 ביקורות
4.3
13/02/06

אמנם יש לי חומוסיה ביפו אבל אני חייב להודות ששירות כזה של בן אדם שמכין כל מנה בעצמו עולה על המצופה!איזה חומוס איזה! אל תתרגש מפיסטוקים שמתרגשים ממפיות.הרי אנחנו אוהבים לנגב עם פיתות... לא?;-)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/02/06

עמי.. החומס הכי טעים בעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.6
30/01/06

כאן באים לנגב מנת חומוס לפנים ולא צריך לבלבל את השכל על מפיות,קמצנות שירות וכאלה (בייחוד שאתם מגיעים בצהריים). עזבו אותכם שטויות הוא גאון, מדובר פה באדם נאמן שמכין לכם בעצמו כל מנה במשך... שנים (יש חומוסייה שנותנת לכם שירות כזה??) תלמדו להעריך. חומוס בהדונס אורגינל!!! אם אתה לא אוהב את הקטע אל תבוא, kook !!! נ.ב rest יש לכם אתר יפה רק תנו גם אפשרות לבחור ציון אחר והכל יהיה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה