נגישות
נגישות

צ'יינה קלאס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה קלאס

אור - תמונה
אור מבקר מתחיל
לא מומלץ בכלל!!!!!
2.0
02/01/12

עקב הביקורות שראינו פה, ובגלל המחיר הנורמאלי שהוצע בערב הסילבסטר, הגענו עם זוג חברים למסעדה. יש לציין שהמסעדה הייתה ריקה (דבר שכבר מחשיד בערב הסילבסטר) אבל היינו אופטימיים. הזמנו מנות... ראשונות ועיקריות, ומ מ ש לא נהנינו. וזאת בלשון המעטה. היינו צריכים להחזיר את המנה שלנו פעמיים, עד שהרגשנו ממש לא נעים. העוף הלימון לא היה עשוי, ולבקר היה טעם לוואי. בקיצור, תחסכו מכם את ה"תענוג".

עוד פרטים
הוספת תגובה
רועי - תמונה
רועי 4 ביקורות
עליית מחירים
3.3
09/12/11

אני לקוח קבוע כבר 5 שנים, ומזמין הביתה לפחות פעם בחודש. בשנה וחצי האחרונות הייתה עליית מחירים עד לתפריט החדש שיצא בחודש שעבר. המחירים גובלים במחירי מסעדות יוקרה- למרות שהתפריט (שהוא... מאוד טעים) מורכב ממנות קלאסיות לסיניות הישראליות שנמצאות איתנו מאז אמצע שנות השמונים. מחירים אלה בהחלט גורמים לי לחשוב פעמיים לפני הזמנה, למרות שהאוכל בהחלט מצויין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.0
05/03/11

באנו ביום שישי בערב ארבעה מבוגרים ונהננו! אווירה טובה, אוכל טוב,מנות יפות שירות חם וביתי. בתור אורחים של חברים באנו והתרשמנו מאד.היה קצת עמוס אבל האוכל יצא בזמן. תמשיכו כך נחזור... בקרוב.!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Idit Druyan Deutsch - תמונה
Idit Druyan Deutsch 2 ביקורות
4.7
19/02/11

נהננו מאווירה נינוחה ונעימה בארוחת שישי לאור נרות, אוכל מצויין, שירות אישי, אדיב וחם בצורה בלתי רגילה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
23/10/10

אכלנו אני והבת זוג. שנינו חובבים אוכל אסייתי והופתענו לגלות שיש מסעדה ממש מתחת לאף שלנו עם אוכל טעים לא שמנוני כמו ברוב הסיניות.אוכל אסייתי משובח ולא יקר. המנות גדולות ומשביעות!! בפעם... הבאה נזמין הביתה ונתפנק...

עוד פרטים
הוספת תגובה