נגישות
נגישות

צ'יינה קלאס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

20 ביקורות וחוות דעת על צ'יינה קלאס

Hadar - תמונה
Hadar 2 ביקורות
גרועה מאוד!
1.0
31/03/16

גרועה מאוד! זה ממש קרוב לבית שלי וחבל! כל פעם שאני לוקחת משם טייק אוואי (אני באה בעצמי) אני מתאכזבת. הצוות אמנם נחמד מאוד אבל כל פעם זה לוקח המון זמן עד שהם מוציאים את הטייק אוואי (25... דק לחכות למרק) והם אפילו לא חשבו על לתת פיצוי כלשהו (ואני לא מאלה שמבקשים). מאוד חשוך ונראה לא ככ סטרילי. המרק עצמו בינוני מינוס במחיר מופקע יחסית!למה שמקבלים. המרקים שאני מכינה בבית טעימים יותר ואני לא שפית גדולה... יש המון מקום לשיפור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רחלי - תמונה
רחלי 3 ביקורות
מומלץ בחום!
5.0
13/08/14

מסעדה מקסימה מקום נעים ומרגיע שירות מעולה אוכל טרי וטעים היינו בטו באב והיה שווה ביותר להגיע מבאר יעקב היו שם בלונים מיוחדים וכל כך רציתי אחד שביקשתי וקיבלתי את הבלון :-) אני באמת... ממליצה להגיע למסעדה גם המחירים מעולים (ביחס לראשון לציון והסביבה)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית כהן - תמונה
אורית כהן מבקר מתחיל
מאכזב מאוד מאוד מאוד
1.0
04/02/14

כילידת הרצליה, צ'אינה קלאס הייתה עבורי פעם פינת חמד עם אווירה קסומה ואוכל טעים. בשנים האחרונות השתנו הבעלים - אני נותנת לה מדי פעם צ'אנס וכל פעם מתאכזבת מחדש, שירות לא אדיב, במיוחד... כשמגיעים עם ילדים קטנים- הבעלים מפחד שהם ישברו את הכוסות או הצלחות, אוכל לא טעים ואין בכלל אווירה. חבל חבל

עוד פרטים
הוספת תגובה
adi - תמונה
adi מבקר מתחיל
מומלץ מכל הלב
4.8
23/12/13

בדר"כ אנחנו נוהגים להזמין טייק אווי מצ'יינה קלאס , הפעם החלטנו לסעוד במקום בהרכב משפחתי מלא כולל סבא וסבתא . השירות היה מדהים! שתי מלצריות חייכניות ואדיבות באופן יוצא דופן, האווירה... במקום מקסימה ומנותקת לגמרי מהחוץ מזכירה את המסעדות הסיניות שהיו קיימות בארץ בשנות ה-80המסעדה אסתטית ונקייה ללא דופי והאוכל ....אין מילים ...הכל טרי , טעים ולא שמן ..אין ספק שנחזור לשם שוב בקרוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
adiosh - תמונה
adiosh 5 ביקורות
חוויה יוצאת דופן!
5.0
24/09/13

ישבתי לאכול במסעדה בתאריך 21.9.13. האווירה במסעדה מאוד תואמת את השם של המסעדה. הזמנו מנה ראשונה את המרק תירס- מומלץ ביותר. חשוב לציין שהמנה הגיעה תוך שניות מרגע ההזמנה. בנוסף הזמנו מנה... עיקרית שהייתה נודלס ירקות עם בשר בקר- הגיעה במהירות ובתזמון מושלם ברגע שסיימנו את המנה הראשונה. בנוסף הזמנו גם פלטת סושי מיקס. המלצר היה אדיב ביותר ומנומס והמחיר הצדיק את מה שהזמנו. מסעדה מומלצת ביותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אולגה - תמונה
אולגה 206 ביקורות
סינית עם נגיעות יפניות
5.0
27/07/13

מסעדה אסיאתית מאד מוצלחת. ישבנו לפני שבוע והזמנו מנת דים סאם במילוי עוף ואווז שהייתה טעימה, מנת שרימפס בטמפורה שהייתה נחמדה והגיע עם רוטב חריף נחמד ופלטת סושי היו מפתיעים וטעימים.... הקינוח גם היה להפתעה נהדרת. קנקן תה הגיע שקוף ועם פרח יסמין יפהפה ובננה מטוגנת עם גלידה הייתה ממש ממש טעימה. מקום מומלץ בחום!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שרה - תמונה
שרה 5 ביקורות
שינוי אדרת - לעיתים זה גורע
2.0
21/07/12

אנו מבקרים כ-10 פעמים בצ'יינה קלאס הרצליה. הפעם היינו במסגרת מבצע פינוק+ של לאומי ויזה. עד אתמול - אין מצב שלא נהנינו, מהאווירה, השירות וכמובן איכות המזון. הפעם - התאכזבנו. מלצרית -... חדשה ולא מיומנת, אינה מכירה את מרכיבי המנות. (אך, איפה איפה הבנות.....). הגיינת הגשה - לא מכירים מה זה. אין תחתיות למרקיות והמלצר/ית נוגע בשפתי הקערית. איכות המנות - לא כתמול-שלשום. אאג-רול מעט שרוף, מרקים טובים מאד, סלט אצות - מעניין ועם זאת מלוח מידי. בשר סצ'ואן - תפל, יבש, עשוי מנתח חזה (לפי השריר) במקום מנתח אחורי. עוף בלימון - הציפוי שמנוני (שמן לא חם מספיק בעשייה), מלוח וזהו. אורז מטוגן - נראה שבושל ביום האתמול. מנות הסושי - סבירות עד טובות. מנת בקר השף - מעולה. קינוחים טובים פרט לגלידת השוקולד שהייתה מלא בגושי קרח קטנים - מעיד שמיכל הגלידה שהה זמן רב מידי מחוץ לפריזר. לעודד: ירדתם ברמה, אני מקווה לטובתכם שהטבח נסע לחופשת מולדת וחוזר. ננסה לבקר במסעדה עוד פעם אחת. מותר למעוד ואנו, עם ישראל, רחמנים בני רחמנים. מבטיח לכתוב בקורת לאחר ביקורינו הבא. בפרסום רשום "ארוחה מלאה". צודקים, אך המנות אינן משביעות. אם הבשר (נטו) שקל בעיקריות יותר מ-80 גרם, אני קוקו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
29/07/2012
ראשית אני שמח שאת נוהגת לבקר במסעדה כפי שציינת בחוות הדעת, עובדה המעידה על כך שרבות הן הפעמים שסעדת ונהנית אצלנו. צר לי לקרוא שבביקורך האחרון נהנית פחות מהחוויה. אנו מקפידים הקפדה יתרה להעניק ללקוחותינו שירות מעולה ואוכל משובח ואיכותי כפי שאת מכירה מביקורייך הקודמים. בנוגע לטענתך על גודל המנה- המנות במסעדה מדודות ואנו מחויבים ללאומי כארד להגיש את גודלן המקורי, שהוא כמעט פי 3 ממה שציינת בחוות הדעת. נשמח לארח אתכם בכל עת
רועי - תמונה
רועי מבקר מתחיל
טוב מאוד... יחסית!
3.8
08/05/12

אני מאוד אוהב אוכל סיני, ולצערי, בעוד שיש בארץ כמה וכמה מסעדות סיניות איכותיות, המצב בשוק ה"מוקפציות" והמישלוחים הזולים איום ונורא - פשוט אין מאיפה להזמין ארוחה סינית עסקית במחיר עממי... שתהיה משביעה וטעימה. בעקבות קבלת עלון פירסום של צ'יינה קלאס, החלטנו לתת להם צ'אנס, והזמנו לעבודה שלוש ארוחות עסקיות (42 ש"ח לארוחה). השליח הגיע מהרצליה לאזה"ת רעננה תוך חצי שעה (שאפו). העסקית כוללת מרק + מנה מחולקת של אורז+נודלז+בשר. שלושתנו הזמנו מרק וון-טון, שהיה טעים ובכמות סבירה פלוס, אבל רק כיסון אחד למנה (לא יפה, קמצנים). לא ממש הבנו מה עושות במרק וון-טון סיני קוביות קישואים, וגם את הכרוב כדאי היה לחתוך קטן יותר. האורז (המאודה) היה טוב (אבל זה לא חוכמה), והנודלז-ירקות היה טעים ועשוי במידה (המון מוקפציות בארץ מתמחות בלהרוס נודלז). כמנות בשריות הזמנו עוף בשומשום, בקר בבמבוק ופטריות (אבל איפה הבמבוק?) ובקר ברוטב צדפות (שלא מופיע בהיצע העסקיות הזולות אבל הם הסכימו לכלול אותו לבקשתי - זו אחת המנות האהובות עליי במסעדות סיניות). כל המנות הבשריות היו עשויות במידה וטעימות. אומנם אכלתי לא פעם בקר ברוטב צדפות טעים יותר, אבל לא במחיר הזה. לא היה זכר לעודף השמנוניות והקפצת יתר של הבשר, המוכרים כל-כך במוקפציות ארצנו. כולנו (שלושה גברים) יצאנו מהארוחה שבעים (ואני אחד שטוחן כמויות), כך שהכמויות יתאימו כמעט לכל אחד. לסיכום: היה סביר בהחלט. בהתחשב במצאי הקיים בארץ - היה טוב מאוד. ראוי שיהיו עוד מקומות כאלה. בהחלט אזמין משם שוב (אבל לא את המרק וון-טון).

עוד פרטים
הוספת תגובה
Naomi Molcho Tomaschoff - תמונה
Naomi Molcho Tomaschoff 2 ביקורות
ששי בערב בצינה קלאס, אוכל טעים אך שמן מדי ויקר
3.3
05/05/12

אוירה נעימה, דיוק ושירות טוב, אוכל שמנוני מדי ויקר, לא צריך לקחת תוספת כסף על תוספות כמו אורז למיניו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shahar Milward - תמונה
Shahar Milward 2 ביקורות
האוכל הכי גרוע שאי פעם אכלתי!
1.0
10/03/12

הזמנתי מרק קוקוס טופו - מתחת לכל ביקורת! הייתי כל כך רעבה ובחוץ היה קר - חיפשתי מרק חם. שלמתי ואשכרה, בזבוז כל אגורה!

עוד פרטים
הוספת תגובה