נגישות
נגישות

חומוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על חומוס

 - תמונה
10 ביקורות
1.3
20/10/07

הייתי בסניף במתחם ביג פולג והיה נוראי התפריט דל ביותר....לצערי הלכתי היום בפעם השניה עם ציפיות נמוכות וצדקתי.הסניף בארנה מגעיל אווירה לחוצה אחראי משמרת חצוף (אמר לנו המתין כמה דקות... וכשבן זוגי אמר יופי יש איפה לשבת אמר לו אחראי המשמרת בחוצפה מה ביקשתי שתחכו כמה דקות?)בלי כוונה הזמנו חומוס מסבחה שלא היינו מעוניינים בו וכשאמרנו למלצרית העזה דחוף לנו את המנה ואמרה כבר הזמנתי מה אני יכולה לעשות בויכוח קרצר שיכנענו אותה).

עוד פרטים
הוספת תגובה
עמי - תמונה
עמי מבקר מתחיל
2.4
01/10/07

לגבי הסניף בארנה!! אני מצטער על הביקורת אבל פשוט קטסטרופה. הזמנו חומוס עם פטריות. לא רק שבקושי שמו פטריות אלא שהפטריות הן מקופסת שימורים והרוטב הפך את החומוס לעיסה נוזלית. הלימונדה עם... נענע שהזמנו היתה עם נענע לא טריה בלשון המעטה , והחמוצים שבאים עם ההזמנה הם גם כן מקופסאות שימורים. כל אחד יכול לקנות קופסאות שימורים ולפתוח מסעדה. ודבר אחרון , למה המלצרים הם ילדים בני 16 במקום כמו המרינה בקניון ארנה? השרות היה מאכזב כמו הסכום המלוכלך שהיה על השולחן. אכזבה גדולה מאוד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
03/09/06

לאמיר המתלהב - זה שלא נהנית בארנה לא אומר כלום על כל שאר הסניפים שלהם. אני אוכלת עם המשפחה שלי בגבעתיים וברמת אביב והחומוס שלהם הוא הכי טוב שיש והשירות מעולה.אז אל תתלהב מעצמך יותר מדי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
03/09/06

החומוסייה הכי טובה באיזור גוש דן ולא אשתגע אם אומר שגם בארץ!אני מפרגן לניקיון של הסניפים שלהם ולטריות המנצחת,למרקם העדין והלא כבד. ובמיוחד העובדה שהחומוס הוא ללא חומרים משמרים עושה לי... את זה.למבינים - אני משיג אותו חם בשעות הבוקר והצהריים אז הוא הכי טעים.

עוד פרטים
הוספת תגובה