נגישות
נגישות

חומוס ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

19 ביקורות וחוות דעת על חומוס

Adi - תמונה
Adi 55 ביקורות
מוסד ברמה בינונית
3.3
21/03/14

שישי בצהריים, הנערה שממלצרת מקצועית מאד והשירות ניתן באדיבות ונדיבות. המחיר בסדר גמור, והאוכל בינוני. בסדר גמור לארוחת צהריים מהירה אבל לא לצפות ליותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
jogger - תמונה
jogger 13 ביקורות
מפוצץ
3.5
30/11/13

מקום חביב ופשוט תפריט מובן ומשתלם חומוס טעים במרקם ייחודי שרות מעט איטי בסך הכל תמורה טובה למחיר

עוד פרטים
הוספת תגובה
איציק - תמונה
איציק 7 ביקורות
פשוט גרוע, אין צורך להוסיף
1.3
18/02/13

חומוס בלי טעם ובלי ריח. מרקם של קמח. גרגירים מקופסת שימורים לדעתי. צריך להתחנן כדי לקבל חריף. שירות גרוע מאוד - שלא באשמת המלצרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
08/02/11

נראה שעשו שינוי ולט ו ב ה!!!!! בחומוס גבעתיים ,האוכל היה מצויין ,השירות היה מעולה ,שווה להגיע.

עוד פרטים
הוספת תגובה
bnidr - תמונה
bnidr 8 ביקורות
1.3
13/07/10

חסר בחומוס מלח שום כמון לימון, אין טעם החומוס בטעם ניטרלי לגמרי-הסניף בכצנלסון אנא תנקו אותו הוא מלוכלך תנקו גם את המכונה של הלימונדה.שירות לחוץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
03/08/08

תוסיפו יחד את כל הביקורות הגרועות שלפניי - הסניף בקניון ארנה - זו פשוט עבודה בעיניים!!! גועל נפש של חומוס שלאחר תחקורים אינו מוכן במקום אלא מגיע מהמפעל. הגרירים של החומוס כנראה וכמעט... בטוח מקורם בקופסת שימורים. צלחת צ'יפס - כמובן תפוגן - במחיר מופקע של 26 ש"ח. מנת שניצל לילדים - שניצל משקית מהסוג הנחות ביותר. וכמובן מלצרים ילדים בני 14-15-16. מישהו מנסה לעשות הרבה כסף במינימום של המינימום. וזה עוד במקום שאמור להיות יוקרתי - קניון ארנה. אל דאגה - הפראיירים יתחלפו אבל בסוף ייגמרו. הדירו רגליכם מהמקום הדוחה הזה!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
14/07/08

חומוס גבעתיים זה חומוס מקביל לחומוס תעשייתי כמו צבר, אחלה וכו'. זה חומוס בשביל מריחה על לחם או בפיתה, ולא לניגוב. בקיצור, חומוס סתמי בלי שום טעם. קיבלתי בחילה, כי חשבתי שניגבתי חומוס... "אחלה". חומוס גבעתיים זה עבודה בעיניים(אחלה פרסומת)- החומוס בלי טעם, גרגירים קרים ויבשים. פשוט צוחקים על אנשים. ישבתי, טעמתי, בחילה קיבלתי, שילמתי, ברחתי ובחיים לא חזרתי. מדובר על הסניפים באור יהודה ובקניון גבעתיים

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.7
08/03/08

דבר ראשון.. יש לחומוס גבעתיים סניף בהרצליה על המרינה.. (האתר פשוט לא מראה את זה)ממש התאכזבתי!!!ישבתי עם חבר שלי והזמנו חומוס, כמה צפוי, וביקשנו ליד פטריות. אמרו לנו בסדר והביאו לנו... צלוחית רטבים קטנטנה(!!!!!!) עם 5(!!!) פיטריות קטנות ומצ'וקמקות... חשבנו לעצמנו בסדר גם ככה לא מחייבים על זה להפתעתנו דרשו על התוספת המגוחחת הזו כסף.. המלצר אמר שהוא לא ידע שמחייבים על התוספת הזו כסף.. אפילו מישהו שעובד שם, המלצר, לא האמין שמחייבים כסף על זה.... באמת שאין לי בעיה לשים 5 שקלים על זה, אבל תגידו.. רבאק! תציינו שהתוספות המצ'וקמקות שלכם עולות כסף.. באמת זו פשוט בושה.. 5 פיטריות עולות 5 שקלים?!?!?!זו פשוט חוצפה בעיני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מני - תמונה
מני מבקר מתחיל
1.7
22/02/08

השירות גרוע...ישבנו שם מספר פעמים בזכות המקום בגבעתיים וכל פעם היינו מופתעים עד כמה השירות יכול להיות גרוע יותר...האוכל הגי לא לפי ההזמנה...קר ולא טעים...

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
31/10/07

האוכל מעולה,השירות אדיב ומהיר.. ואני מדברת על הסניף שבויצמן בלבד!

עוד פרטים
הוספת תגובה