נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9440740 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בצפון

מעדן ציון קייטרינג בטבריה
טבריה
קייטרינג, כשר למהדרין
אופרה קפה בנצרת עילית (נוף הגליל)
נצרת עילית (נוף הגליל)
בית קפה
תשרין Tishreen - נצרת עילית בנצרת עילית (נוף הגליל)
נצרת עילית (נוף הגליל)
מסעדה ערבית
קולוני גריל-מסעדת קצבים בחיפה
הזמן שולחן
קפה גרג נוף הגליל בנצרת עילית (נוף הגליל)
נצרת עילית (נוף הגליל)
בית קפה
ביגה בנצרת עילית (נוף הגליל)
נצרת עילית (נוף הגליל)
בית קפה

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
5.0
אווירה
4.5
מחיר
5.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

11 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אירופה

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
אביב - תמונה
אביב 5 ביקורות
נחמד ולא יותר מזה
4.3
11/11/18

בביקור בנצרת עם בת זוגי הגענו למסעדה בשבת בצהריים, גילוי נאות שביקרתי במסעדה הזו לפני 35 שנים בזמן שהבעלים היה יוסי ז"ל האגדי. המסעדה ממוקמת במרכזון קטן בלב שכונת מגורים, מרכז ישן ומעט... מוזנח, אבל יש משהו קוסם במקומות אותנטים, המסעדה עצמה ישנה נושנה בת 50 שאותות הזמן ניכרים בה היטב אבל באנו לאכול אז נתקדם. למנה הראשונה הזמנו איקרה ומרק שעועית. האיקרה הייתה טובה למרות שיש לי חשד שהיא קנויה, מה שפגם בחוויה היה הלחם שהוגש (אולי בגלל השבת) יבש ומתפורר, בעיר כמו נצרת אין בעיה לרדת לעיר התחתית ולהביא גם בשבת לחם טרי. המרק היה שמנוני מאוד וחסר תבלינים, הוספנו מלח פלפל וזרמנו. הזמנו חמוצים שבד"כ הם גאוות המסעדות הרומניות, הוגש כרוב שוחה בנוזלים, מלפפונים חמוצים עם טעם לוואי, טעמנו ועזבנו את מנת החמוצים כפי שהיא. למנת ביניים הוזמן קבב רומני ונקנקיית פטרוצן. בכל מסעדה רומנית קבב רומני הוא העוגן של המסעדה, לצערי הגיעו קבבים קטנים שכל קשר בינם לקבב רומני מקרי בהחלט, מידת עשייה לא נכונה, שום? ממש לא אלא בתוספת בצלוחית נפרדת. קבב רומני צריך להיות נפוח, עסיסי, מעט מתנגד לחיתוך וכמובן שום כפי שמתבקש, לא היה שום לא התנגדות לא עסיסי, חבל! הפטרוצן היה טעים ועשוי כפי שצריך. לעיקרית הזמנו סטייק צוואר וקוסטיצה (צלעות) הקוסטיצה הייתה טעימה, הסטייק טעים. ליד המנה העיקרית הזמנו מנה של ורניקס, בצק ממולא בתפו"א עם בצל מטוגן מלמעלה, היה טעים. שתייה בירה וקולה בפחית. לסיכום אנשים נחמדים מאוד, זמן הגשה סביר. שילמנו 209 שח לפני תשר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 3 ביקורות
המסעדה הרומנית הכי הכי טובה בצפון - מומלצת ביותר.
5.0
13/10/18

אין עוד מסעדה רומנית בצפון כמסעדה הזאת. אוכל טעים ביותר. שרות מעולה ביותר. אוירה נפלאה ומסבירת פנים. מחירים זולים. שוב היינו ושוב אנחנו ממליצים מכל הלב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתן - תמונה
איתן 3 ביקורות
מסעדה רומנית בנצרת עלית = המעולה שבמעולות
5.0
29/09/17

רעייתי ואני אסירי תודה למסעדת "אירופה" ברחוב השומרון 4 בנצרת עלית , מסעדה צנועה ונעימה מאד , טעים היה לנו בטירוף , השרות היה נפלא , האוירה מקסימה , המחירים מצויינים = אין לנו ספק ולו... הקל שבקלים שעוד נשוב למסעדת "אירופה" פעמים רבות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Zisi - תמונה
Zisi 3 ביקורות
אוכל טעים, טעם של הבית
5.0
26/12/15

לזוגתי הזכיר את האוכל של האמא, מזרח אירופה, אוכל מושקע, טעים בדיוק כפי שכל אחד מבקש, מנות נדיבות מכל הלב. ״ליקקנו את הצלחות״ , שרות אישי של הבעלים, כל לקוח מרגיש כאילו הוא היחיד... במסעדה, מקבל את כל תשומת לב הבעלים, בעל ואשה. מאד נהנינו. ביקרנו בנצרת לאחר חג המולד, שווה נסיעה מתל אביב, מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
14/10/07

נפלא, היינו 12 סועדים וכל אחד בחר מנה שונה בה השתתפנו כולנו. נהננו מכל ''ביס''. חגיגה לחיך ולבסוף הקינוח פשוט אין מילים לתאר את ההנאה. כל הכבוד, תמשיכו כך ונחזור עוד פעמים רבות. תודה.

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

3
מנות נדיבות
3
מומלץ לארוחה משפחתית
2
מומלץ לארוחה עם חברים
1
אווירה עממית
0
קינוחים מעולים
0
ארוחת בוקר מעולה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6577153

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה