נגישות
נגישות

מאמאיה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3.5
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

39 ביקורות וחוות דעת על מאמאיה

אפי - תמונה
אפי 11 ביקורות
4.0
14/04/09

ביקרנו בשבת האחרונה במסעדה בשעה 1700 היה מקום די והותר , זכינו לשרות מידי נעים האוכל היה מצויין הזמנו שתי מנות של מוח שהיו גדולות ומשביעות הזמנו מנת קבבים שהיו מעולים עסיסיים גדולים... צלחת ציפס לשלושה שהיתה גדולה והותרנו ממנה וכן צלחת חמוצים סלט החצילים היה מעולה וכן הפילפלים הקלויים התענגנו הכבד הקצוץ היה מעולה עם הבצל המטוגן מעליו המחירים הינם סבירים בהחלט ושוים לטיב האוכל והשרות במקום

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
27/03/09

במקום לבזבז זמן על קריאת המלצות והתלבטויות היכן לאכול, לכו, כנסו לרכב ותגיעו לבן יהודה 192 - ויפה שעה אחת קודם... נכנסתי למסעדה סקפטית ויצאתי עם אושר עילאי! נתחיל במנות הראשונות: האיקרה... היא מעדן לחיך, 2 סוגי החצילים שהזמנו גרמו לנו לפקפק בכך שידיי אדם הכינו אותם והכבד הקצוץ חתם לנו את החלק הראשון של הארוחה עם טעם של עוד.. ואמשיך במנות העיקריות שטעמם עדיין בפי (לאחר יום!!) לא יאמן שמנת קבב רומני יכולה לגרום לכאלה ניסים - הבשר פשוט מתפרק בפה ומשאיר אחריו ארומה בלתי נשכחת. אח, המנות האחרונות - אין מילים לתאר, לאחר הפפנאש לא תרצו לאכול שום דבר נוסף במשך ימים שהטעם לא ימהל עם טעמים אחרים. ולסיכום - הצטערתי שלא נולדתי רומניה ושגיליתי את המסעדה באיחור של 40 שנה! אני לא יודעת מה סוד ההצלחה שלכם במטבח, אבל המשיכו בדיוק כך..!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
24/03/09

ערב טוב, רצוני להגיב לגבי הביקורת של מר אודי היקר.. יש לציין כמה עובדות מחיר הקבב שלנו למנה הוא 55 שח יש אפשרות לאכול שניים במחיר של 38 שח ולא לפי מה שפורסם. לגבי המיקס גריל שמדובר... בחלקים פנימים הסכום הוא 95 ש"ח ליתר דיוק.מובן לי וברור לי שקשה לרצות 100 אחוז קהל יעד לכן מקבלים כל ביקורת באהבה.. נשמח לשרת אותכם בכל הזדמנות . בתקווה שתהנו. מיכל מנהלת המקום , הבת של יוסי {הבעלים}

עוד פרטים
הוספת תגובה
אודי - תמונה
אודי 4 ביקורות
2.7
13/03/09

הגענו 3 חברים בערב אמצע שבוע לאחר הפצרותיו של חבר רומני שרצה להיזכר במטעמים של סבתו.המסעדה הייתה ריקה מלבד שני שולחנות תפוסים.הזמנו למנה ראשונה מבחר סלטים (כבד, חצילים וגמבה) שהיו... סבירים ולא יותר, הסלטים התלוו בלחם אחיד פשוט.המנות העיקריות הגיעו ואיתן האכזבה, כל מנת קבב הורכבה מצלחת לבנה גדולה ועליה מונחות שלוש חתיכות קבב (יש לציין שהמנה תומחרה ב80 שקלים), שהגיע במידת עשייה רייר וטעמו היה מחריד גם לאחר שהוחזר לבישול נוסף והמנה נשארה ברובה על הצלחות.מנת הגריל שבה היו חלקים פנימיים בעיקר הייתה לרוב שרופה ולא טעימה, המנה תומחרה במחיר שעורריתי של 100 שקלים!עם המנות הגיע צלחת צ'יפס קטנה ל3 סועדים, משום מה המסעדה נוטה לחסוך ולא מגישה לכל סועד צלחת צ'יפס.רק לאחר שביקשנו מספר פעמים הואילה בטובה המלצרית להגיש לנו צלחת צ'יפס נוספת.לקינוח לקחנו פפנש שהציל את האכזבה הגדולה מהארוחה והיה מצויין, אני מתאר לעצמי שפשוט קשה להרוס משהו בצקי ומתוק.לסיכום, המנות הראשונות סבירות, העיקריות מאכזבות ביותר ויקרות להחריד (ביחס למה שמוגש).בעלי המסעדה מוזמנים להגיב או לבדוק את אמינותי במידה והם מעוניינים

עוד פרטים
הוספת תגובה
bergerph - תמונה
bergerph 8 ביקורות
4.7
08/12/08

מנות ראשונות טעימות כמו של אמא סלט כבד וחמוצי הבית חובה ציפס מיוחד וטעים מנות בגודל סביר הכל טרי מחירים לא הכי זולים אבל סבירים בהחלט שווה מומלץ בחום אנחנו בטוח חוזרים לשם שוב אגב היינו... באמצע השבוע לא היה לחוץ אבל המקום התמלא די מהר

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michaela - תמונה
Michaela 2 ביקורות
4.7
18/07/08

היה חשוב לי במיוחד לכתוב את חוות דעתי מאחר והלכנו למסעדה זו ברגשות מעורבים. קראתי את חוות הדעת באתר: חלקן טובות אך חלקן קטלניות עד כדי תהייה. ובכל זאת התגברנו על הספק (מכיוון שרצינו רק... מסעדה רומנית) ולא הצטערנו בכלל !!! השרות היה מהיר ביותר וחביב, האוכל היה טעים מאוד (החמוצים, הסלטים והכרוב הממולא היו כמו של אמא, הקבב כמו במסעדת הגיבן מפורסמת בבוקרסט). המקום קצת קטן ובשבת בצהריים היה מלא עד אפס מקום אך גם המלצרית וגם המטבח הצליחו להתגבר על כך ולספק לארבעתינו ארוחה מצוינת באוירה נעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.7
31/05/08

תרשו לי להגיב לגבי הביקורת האחרונה, המסעדה קיימת 40 שנה בעלת מוניטין בכל רחבי הארץ ובעולם, מבקרים בה אנשים מכובדים. האוכל נעשה בקפידה ונעשה במקום מחומרי גלם איכותיים ביותר. קשה לרצות... 100%. להכיל כמות סועדים של 80 איש יכולות להווצר תקריות לא נעימות לגבי הלחץ שבת יום לחוץ ועמוס, תראו לי מסעדה שלא? היחס של יוסי מדהים ומוסיף לאוירה.. מאמאיה מסעדה בעלת קונספט בלעדי ונותנת תחושה ביתית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
1.3
26/05/08

יום שבת בצהריים התאגדנו המשפחה 6 איש ושמנו פעמנו למאמאיה. חוויה כזאת אני לא מאחלת לשונאי.נתחיל בכך שהיינו צריכים להתחנן לתפריט. מנות ראשונות: כבד קצוץ, סלט חצילים, חומוס, חמוצים ופלפלים... קלויים. כל אלה הגיעו בליווי של "לחם" פיסה דקה של דיקט שעבר זמנו לפחות בשבוע. הכבד הקצוץ מר, החומוס חמוץ, החמוצים תפלים ורק הפלפלים עוד היו ראויים למאכל. ואז הגיעו המנות העיקריות אם חשבנו שהמנות הראשונות היו גרועות טעינו העיקריות לקחו את המדליה. גרוע גרוע גרוע. הצ'יפס היה המפלט היחיד.הקינוחים שהוזמנו היו פפנש ועוגת גלידה.הפפנש היה טוב אך מעט בצקי בפנים ועוגת הגלידה הגיעה נגוסה, כן כן מישהו נגס בעוגה ואז היא הגיעה לשולחננו שהערנו למלצרית היא ענתה "יא איזה קטע" בקשנו פפנש נוסף במקום אך המלצרית הודיעה חגיגית שאי אפשר, שאלנו מדוע? ומסתבר שלוקח 20 דקות להכין פפנש!!!!!. פשוט בושה. החשבון בסוף היה הקינוח האמיתי, מעל 800 שקלים על שירות גרוע ואוכל מגעיל מסתבר שפרייארים לא מתים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
3.7
01/04/08

היה פשוט מעולה!!!!המנות הראשונות טובות הממליגה מצויינת.הצלע לבן מעולה, הקבב פנטסטי ומיקס גריל שיגעון.המנה האחרונה היתה פפנאש היה מעולה מצוין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
1.3
18/03/08

נתחיל במסקנה הסופית - לעולם לא להגיע למקום הזה!!!!ועכשיו למה: השירות היה נוראי - המלצרית סרבה בעקשנות לרשום את ההזמנה ועל כן מספר מנות עדיין עושות את דרכן מהמטבח לשולחן ברגעים אלו... (אולי...). המנות הראשונות אמנם כמובטח היו טובות אך כשהגענו לעיקריות נפלו פנינו במיוחד לנוכח המחירים. סטיק הפילה שהוזמן "נא" הגיע אומנם נא מבפנים אך טעם הפחם מבחוץ פגע בהנאה. ה"שאטו-בריאן" שהוגדר על ידי המלצרית (והמחיר) כמנה מפנקת לשניים יכול היה להשביע בקושי אדם אחד אם הוא לא רעב. (מיותר לציין שמשקלי המנות לא כתובים בתפריט). המנות העיקריות המוגשות עם צ'יפס (לעומת החלופה תפו"א מבושל ?!?!?!) הוכנו מזן תפוחי אדמה מיוחד המפריש שמן שכן על פי המלצרית עודף השמן במנה אינו תוצר הטיגון אלא סוג תפוחי האדמה הנרכשים במקום. אך למרות השמן נאלצנו לריב על התוספת היות והוגשו רק שתי צלחות לחמישה אנשים. ואם כבר השלמנו עם העובדה שמסעדה רומנית בארץ אינה עומדת בקריטריונים של מסעדת פועלים בלב השוק בבוקרסט (ויש כאלו!!!). המחירים שצריכים להיגבות אינם עולים בקנה אחד עם המחירים בתפריט. נכון שיין רומני מחירו 70 ש"ח אך תומחר 100 ש"ח למרות שאין שום אזכור לכך בתפריט. ארוע מלבלב דומה אירע במחיר הצויקה שבעקבות מדד המחירים לאותו ערב עלה ב-20%.  לסיכום - יש מסעדות רומניות באיזור המרכז נעימות, טעימות והוגנות הרבה יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה