נגישות
נגישות
טלפון ראשי 053-9344995 מס' מקשר

zap rest עושה שימוש במספר וירטואלי לפי תנאי השימוש באתר. מספר הטלפון של העסק מופיע בהמשך העמוד.

עוד מסעדות בטבריה

ביג בן בטבריה
טבריה
מסעדת דגים, כשר
הזמן שולחן
מדיום וול בטבריה
טבריה
מסעדת בשרים
רד בורגר בטבריה
טבריה
מסעדת המבורגרים
הזמן שולחן
מעדן ציון קייטרינג בטבריה
טבריה
קייטרינג, כשר למהדרין
אל ראנצ'ו בטבריה
טבריה
מסעדת בשרים, כשר
אסאדו דרים בטבריה
טבריה
מסעדת בשרים, כשר למהדרין

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

15 ביקורות וחוות דעת על טוראנס - המלון הסקוטי

מהחדש לישן
  • מהחדש לישן
  • מהישן לחדש
  • מהגבוה לנמוך
  • מהנמוך לגבוה
varda.wasserman - תמונה
varda.wasserman מבקר מתחיל
לא שווה יותר את המחיר
4.0
03/11/21

ארוחת הבוקר של המלון הסקוטי נודעת באיכותה הגבוהה. הייתי כבר כמה פעמים וחשבתי שגם הפעם יהיה מדהים, אבל מאד מאד התאכזבתי. הארוחה נהייתה די רגילה ודומה לארוחות במלונות אחרים אבל במחיר כפול... מכל מקום אחר. בעבר היו סלטים מיוחדים בבוקר וכל מיני מנות יוצאות דופן. הפעם היה סתם סלט יווני וירקות להרכבה עצמית. שום דבר מיוחד שאין בבתי מלון אחרים. חבל כי המחיר בשמיים וזה בהחלט לא שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן  בן ארי - תמונה
דן בן ארי מבקר מתחיל
מדהים!!!
5.0
06/04/18

התארחנו בערב חג שני אני ובת זוגתי... ארוחת ערב פשוט מלכותית ברמות הקולינאריות מהגבוהות שנתקלתי בחיי !!! מגוון עשיר וטעים... עושר של מוצרים ואיכות בינלאומית!! דן בן ארי ושרית אשטמקר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני מבקר מתחיל
פושר מאוד
2.8
24/12/16

אכלנו היום 11 סועדים ( כולל 3 תינוקות,2 ילדים) ארוחת ברנץ. המקום נהדר, שקט מפנק, והאווירה טובה. הרבה אוכל, אבל השירות כמעט ולא קיים, היחס של צוות פושר ולא מזמין, האוכל מעניין אבל לא... טעים הדגים נראו יבשים, התבלינים במנות המבושלות היו משונים ולא טעימים, המבחר מאוד FANCY אבל חסר דברים פשוטים כגון גבינות לבנות רכות. לא ממליץ למי שחשוב לו האוכל, אבל האווירה מאוד טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדנה - תמונה
עדנה 18 ביקורות
הבופה הכי טוב שאכלתי
4.5
24/07/16

עוד לפני שנכנסים למסעדה , המקום משרה אווירה יוקרית ורגועה . המסעדה מעוצבת באופן מקסים והשירות מצויין . היה המון מגוון בבופה מסלטים מיוחדים , גבינות ,לחמים והמון בשר . הקינוחים הכי טובים... שאכלתי בבית מלון. טעמתי את רוב הסלטים וכולם היו טובים מאוד . הבשר והאורז היה נחמד . בסוף הארוחה שתינו קפה מצויין ומרוב שהיה טעים ביקשתי עוד ...מקווה שאחזור למקום כי המחיר היה יקר מאוד וחבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ניסים גורמה - תמונה
ניסים גורמה 85 ביקורות
הבראנצ' המושלם
5.0
13/12/14

בראנצ' במלון הסקוטי בטבריה. יש להיערך לארוחת בראנצ' במלון הסקוטי בטבריה ,כמות האוכל, הגיוון ואיכותו. אני קובע אין כמהו בכול מדינת נקודה. קח בחשבון שארוחה כהלכתה תאריך כשעתיים ++.מגוון... המנות כולל: סלטים, ירק, אבוקדו, פירות ים ודגים בנוסחים שונים, גבינות מכל הסוגים ,בשרים, תפ"א ,פיצות ,לחמים ,חמאה ריבות ,אומלטים בבחירה אישית, קינוחים עוגות ,ועוד ועוד ועוד......הכול טרי טרי וטעים טעים.... הכנות :מצב רעב עד רעב מאוד. כשתגיע ותתיישב היכן שיושיב אותך המלצר קח לגימת משקה קלה. צא לסיור מקדים בדוכנים ובמגשים השונים. בצע הערכת מצב להיצע מול "כושר קיבולך" ולסדר האכילה. העמס מנות קטנות, שב בניחותא ומניסיוני האישי יהיו לפחות 4 סבבים. שקול באם להזמין אומלט (תוספות מכל טוב- ירק, בצל, פטריות, בייקון, גבינה ועוד ועוד) כי חביתה אפשר לאכול גם בבית ובינינו העיניים שלנו גדולות מהקיבולת שלנו .קפה ושתייה קלה הזמן מהמלצר. הגענו ואכלנו לאט לאט ומכול טוב ושמחנו ודיברנו בענייני פוליטיקה ומשבר המילקי והמשבר בבתי החולים והמצב הכלכלי והבועה הכלכלית וענייני אומנות של "הפסלת" ואחותי שהיא ציירת מפורסמת והתבדחנו בקיצור נהנינו מאוד ולאחר שעתיים ++ סיירנו במלון המדהים ההיסטורי והשקפנו על הכינרת ונפרדנו עד הפגש הבא......

עוד פרטים
הוספת תגובה

מה גולשי zaprest אומרים על המקום:

6
אווירה יוקרתית
3
מנות נדיבות
3
נוף מדהים
3
מומלץ לארוחה עם חברים
3
בראנץ' מעולה
0
ארוחת טעימות שווה
הצג עוד חוויות

מספר נוסף: 04-6710730

מצאת טעות?

תעזרו לנו לשפר את המאגר

כל המסעדות שצפיתי בהן

קדימה
אחורה