נגישות
נגישות

מסעדת אונו - uno ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

233 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אונו

בוריס - תמונה
בוריס 2 ביקורות
מאכזב מאוד ממסעדה איטלקית
2.0
10/02/16

אתמול בשעות הערב אני ואישתי באנו לחגוג לה יומהולדת. תחילה לציין שמאז שהתחלתם לעבוד חזק עם הקופונים המון מגיעים עם משפחות והמסעדה מלאה שזה נחמד. אבל אבדה תחושת האינטימיות והרומנטיקה.... הזמנו מרק כל אחד. ואני כוס יין אדום ובשבילה רציתי יין מבעבע. המלצר אמר שאין למברוסקו כי עוברים לתפריט חדש. ואז הזמנתי קוקטייל "סיליד"-מרגריטה, אבל גם זה לא היה. לאחר מכן בהמלצת המלצר הזמנו קוקטייל "חתיך", מגיע עם סורבה במשקה. ללא קש וללא כפית. לא נוח. ביקשתי קש אך קיבלתי רק אחרי הרבה זמן, אחרי שביקשתי כפית. אח"כ הזמנו סלט איטלקי כלשהו שהיה ממש נחמד. לעיקריות הזמנו ריזוטו פטיות ובשבילי מנת פסטה טליאטלה עם חמאת עגבניות. המנת פסטה שלי היתה מבושל יתר על המידה, רמה נמוכה מאוד שלא ציפיתי ממסעדה איטלקית, אחראית המשמרת בדקה מול המטבח ואמרה שככה המנה אמורה להיות overcooked. אז הזמנתי מנה אחרת של פסטה אלדנטה שמכינים במקום עם רוטב פונגי שהיתה אחלה מנה. המנה של אישתי ה"ריזוטו פטריות חלבי" היתה מנה כבדה מאוד ולא אהבנו. שמתי בצד ומנהלת המשמרת שאלה אותי "יש בעיה בריזוטו?". אמרתי לה שהמנה לא טובה אבל כבר עייפתי להתלונן אז לא חשוב ולא רוצה משהו אחר(בסיום חייבו אותנו כמובן על הריזוטו). אמנם היגענו עם קופון (בשווי 160 שח) אך שילמנו לא מעט-מעל 300 שח כולל הקופון. לסיכום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
NathanS - תמונה
NathanS מבקר מתחיל
מעכזבת
2.8
12/01/16

הייתי עם אשתי והתינוק. הזמנו שולחן ובאנו עם קופון. אני לא יודע אם הם מתיחסים אחרת ללקוחות שבאים עם קופון אבל השירות היה באמת לא טוב. איך שהתישבנו אשתי בקשה רק חתיחת לחם עד שהאוכל יגיע... והתיחסו אלינו "כבעיה" ורצו להכריח אותנו להזמין פוקצ'ה... גם אם לא היה להם באמת לחם חוץ ממנת פוקצ'ה, עדיין יש דרך לדבר עם הלקוחות. האוכל היה בסדר. מנת הסלמון קצת עלובה, 100 ש"ח ואין כלום בצלחת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Liron - תמונה
Liron מבקר מתחיל
מאוד מאכזב
1.8
21/12/15

הגעתי עם בן זוגי למסעדה והזמנו ראשונה ושתי עיקריות: ריזוטו ורביולי שמנת. המנה הראשונה הייתה מעולה, עם זאת כאשר קיבלתי את המנה שלי רביולי שמנת גיליתי שהרביולי קפוא! (פאדיחה ראשונה) מיד... קראנו למלצר, הוא התנצל והחזיר את המנה..בנתיים חיכינו וכבר סיימנו את המנה של הריזוטו יחד וכמובן שהמשכנו לחכות. אני חייבת לציין שאף מלצר ואפילו לא המלצר ששירת אותנו לא בא לשאול מה קורה אם הכל בסדר. אם זה לא מספיק אחת המלצריות חשבה שסיימנו בכלל לאכול וכבר ישר הוציאה קייסמי שיניים ומגבונים. לאחר שכבר אנחנו מחכים חצי שעה, קראתי לאחראי וביקשתי ממנו לבדוק מה קורה עם המנה. האחראי הלך והגיעה במקומו אחראית אחרת שהחלה להתנצל ולהסביר שהמנה נשכחה (פאדיחה שנייה). כמובן שהמשכנו עוד לחכות ולחכות, בסוף יצאה מנה שזה פשוט מביך שמנה יוצאת ככה במסעדת שף. הרביולי הצטמק והיה מבושל יתרה (Over Cooked), הוא היה דיי ריק מגבינה ופשוט מאכזב! אני חייבת לציין שהאחראית התנצלה שוב ושוב והוציאה את המנה הזו על חשבונה וגם קינוח ואף נתנה לנו 20% לביקור הבא. לצערנו זה לא מה שרצינו וזה פשוט ביאס אותנו וכבר רצינו ללכת...מעבר לכך, במסעדת שף אני מצפה מהאוכל להיות טרי ולא קפוא. אנחנו כנראה לא נחזור.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Bat-el - תמונה
Bat-el מבקר מתחיל
אכזבה
2.3
10/10/15

הגענו לחגוג יומולדת לבעלי, האכזבה הראשונה הייתה זה שאין להם זירו,רק פפסי מקס. נדהמנו מהתשובה שקיבלנו לשאלה למה אין? "כי זה יותר זול". אכלנו מנה ראשונה, והתייבשנו עד שהגיעה מנה עיקרית.... החלונות עשויים מויטרינה שקופה גדולה, אבל מאוד מלוכלכת, לי האסתטיקה מאוד מפריעה, במיוחד שמחשיבים עצמם מסעדת שף.. בקיצור אם אתם מחפשים משהו ללכת עם קבוצה של 20 איש זה המקום, אבל לא לחגוג יומולדת לבעלי!! אם לא קניתי גרופון מבעוד מועד הייתי הולכת ברגע ששמעתי שאין זירו..

עוד פרטים
הוספת תגובה
דפני - תמונה
דפני 234 ביקורות
עסקית בינונית
2.8
25/08/15

הזמנתי לצהריים את הריזוטו פטריות ופול וקיבלתי מנה ראשונה - סלט עם עגבניות, קרוטונים מוצרלה וזיתים. הריזוטו היה נחמד, מנה כבדה מאוד אבל הייתה עשירה בפטריות ושמנת. לא ממש הרגשתי את הפול. ... המנה הראשונה הייתה לא מוצלחת כי הסלט ממש התחמם במשלוח והמוצרלה קצת נמסה, העגבניות היו רכות מידי והקרוטונים התרככו מהרוטב. סה"כ עסקית די יקרה (באיזור ה60 שקלים לא כולל שתיה) ובעיני מוגזם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Adi A - תמונה
Adi A 10 ביקורות
טעים ונעים
4.3
05/08/15

אמנם קראנו ביקורות מעורבות, אך לנו היה טעים ונעים. הפתיחים קטנים אך העיקריות משביעות וטעימות. אכלנו מנות ריזוטו ורביולי על בסיס שמנת וקינחנו בקינוח שוקולדי מרוכז ומדויק. שירות אדיב... ומהיר, אווירה נעימה ונינוחה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שילה - תמונה
שילה 60 ביקורות
עברתי למשלוחים
3.8
01/07/15

הם באמת אחלה הפיצה הגיעה עקום והגבינה נמרחה כנראה בגלל השליחות הם פיצו לגמרי היה צודק לפצות הפיצה הבלקנית מעדן אני מחליפה את הפלפל הקלוי בחצילים קלויים

עוד פרטים
הוספת תגובה
Tal - תמונה
Tal מבקר מתחיל
רחוק מלהיות מסעדת שף - אכזבה!
1.3
29/04/15

ישבתי מסעדה עם בת זוגי. ניתן לסכם את הארוחה במילה אחת - אכזבה! כגודל הציפייה מהמסעדה, כך גם גודל האכזבה ממנה. אלו הן חלק מהמנות שהזמנו: 1) בלאדיקו - המנה הייתה מלוחה מאוד! 3) איזבלה -... אגסים מקורמלים, ירוקים, דנה בלו, אנדיב, בצל סגול, שאלוט קונפי, קשיו וויניגרט אגסים ודבש - תיאור המנה נשמע מפוצץ ומזמין, אך בינה לבין המציאות מרחק מזרח ומערב. ניתן היה לחפש את האגסים במנה עם זכוכית מגדלת, לעומת זאת, כן היו והרבה (או בעיקר) עלים ירוקים שניפחו את המנה וגרמו לה להיות מרירה. הטבח טרח גם להטביע את המנה בוויניגט (זה היה ממש סלט בתוך מרק) ולא חשב שהוויניגרט אמור "ללטף" את הסלט. אם זוהי אכן מסעדת שף, אזי היכן המקצועיות? היכן הפיקוח והביקורת של השף על מה שיוצא מהמטבח? כשהחזרנו את המנה, חשבנו שזה יטריד את מנוחתו של הטבח במטבח, או אולי את המלצרית, אך זה עבר ככה מבלי שאפילו יציעו לנו משהו אחר במקום, או אולי אפילו לשאול מה קרה? מה לא טעים במנה? מדוע החזרתם אותה כפי שהיא? (אגב עלותה, 56 ₪). 4) פפרדלה פונגי - ציפינו לפסטה טרייה שתהיה אל-דנטה. קיבלנו פסטה שהייתה בלתי אכילה. כאשר חתכנו את הפסטה באמצע ניתן היה לראות פס לבן ועבה - לא צריך להיות שף בכדי להבין שכך פסטה לא אמורה להיות. כמובן שהמנה לא נאכלה. קראנו למלצרית והראנו לה את המנה ואת הפסטה "הטרייה" שאיננה עשויה. המלצרית שאלה: האם לקחת את המנה לעשייה נוספת? לי זה היה כבר יותר מידי, החזרתי את המנה וקיבלתי במקום רביולי שמנת. 5) רביולי שמנת - הרוטב היה מימי מידי ולא סמיך ועשיר, ובצלחת היו מונחים 8! חתיכות רביולי בלבד?! אגב, עלות המנה 64 ₪ ל- 8! חתיכות רביולי בלבד (וגם כ- 5 גרגרי אפונה שהיו במנה). השירות היה בינוני ולא מקצועי, אך לא על כך אני כובל, אלא על כך שהמסעדה מתיימרת להיות מסעדת שף, אך המנות יוצאות מהמטבח ללא פיקוח ובקרה וברמה של טבח חובב (לפי כמות המלח במנות, אולי אפילו גם מאוהב). קראתי את הביקורות על המסעדה טרם הגעתי למסעדה, אך לצערי התעלמתי מביקורות שליליות של לקוחות, כעת אני יכול להודות שטעיתי כאשר לא ייחסתי להן חשיבות ולא למדתי מניסיונם הרע של לקוחות שקדמו לי לאכול במסעדה. לסיכום: אני לא!! ממליץ על המסעדה בכלל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענתכהן - תמונה
ענתכהן 9 ביקורות
over compensation
4.5
08/04/15

עקב אי הבנה בהזמנה שעשיתי, הגענו למסעדה אך לא נותר שולחן פנוי. הציעו לנו מקום על הבר, לאחר התנגדות ראשונית, אני ובן זוגי התרצנו ולבסוף גם נהננו מאד. הודות לדודי הברמן/מנהל המקסים שפינק... אותנו מעל ומעבר ע"ח הבית: יין לבן, קאווה, שוטים נוספים, ומנת מלפאטי. היה נהדר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
יום האשה באונו
4.0
09/03/15

לרוב אני לא מתלהב ממסעדות חלביות כשרות, אולם באונו זו הייתה חוויה מתקנת. הזמנו 3 מנות. פסטה פרובנס שהייתה מצוינת. הטליאטלה הייתה בצורה מיוחדת שלא הכרתי ורוטב העגבניות עם האנשובי היה... ממכר. המנה השנייה "טליאטלה סטראצ'טי הייתה חביבה בטעמה אולם לדעתי הייתה בה קצת חמיצות יתר בארטישוק. הזמנו גם פיצה בלקנית. הבצק למרות היותו דק היה נימוך בפה ואי אפשר היה להפסיק לאכול אותו למרות שכבר היינו די שבעים. אני סבור שהמחירים מאוד גבוהים אולם השרות היה נהדר והאוירה רומנטית. בהחלט נחזור לשם שנית.

עוד פרטים
הוספת תגובה