נגישות
נגישות

מסעדת אונו - uno ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3.5
אוכל
3.5
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

233 ביקורות וחוות דעת על מסעדת אונו

הזקן והים - תמונה
הזקן והים 6 ביקורות
המסעדה והשירות לא משהו.
3.5
29/10/21

שלום: היינו קבוצה של 8 אנשים לפני יומיים (יום רביעי). האוכל הגיע מאוד לאט. למנות העיקריות היינו צריכים לחכות המון זמן. הבן שלי הזמין פסטה אמר שהיא לא נראית טריה ולא טעימה לקחו לו את... הצלחת אבל אחרת לא הגיע. או פיצוי כל שהוא. בנוסף מה שהרגיז אותנו היה שהבן השני שלי שכח שקית קטנה עם פקק שבעלי עשה לו מחומר דבק מיוחד. הבן שלי ששכח את זה הגיע למסעדה ואמרו לו תגיד תאמת נכון שזה סמים. שיא החוצפה. מי אתם שתגידו דבר כזה. אני חושבת שעדיף לסגור את הפה ואם לא הוא הייתי תובעת אתכם על מילים כאלו. אליכם יש מצב שלא נגיע יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שגיב - תמונה
שגיב 2 ביקורות
מסעדה פשוט לא מומלצת !
1.3
29/03/21

מנות יקרות וקטנות שאינן מספיקות לסועד בודד. מילא לשלם מחיר גבוה על מנה, לפחות שהיא תהיה בכמות סבירה ולא קמצנית. בנוסף, שירות איטי מאוד עד שהמנות יוצאות. חבל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kerenweichselbaum - תמונה
kerenweichselbaum מבקר מתחיל
אוכל טוב שרות לא טוב בכלל!!
1.8
19/03/21

נתחיל בזה שהגענו זוג ואמרו לנו שאין מקום יצאנו משם והתקשרנו ואמרו שאפשר להזמין מקום לעוד 10 דקות ושיש מלא מקום. לקח לאוכל 45 דקות להגיע. לקח לחשבון 20 דקות להגיע אחרי שביקשנו מכמה... מלצרים את החשבון. הדבר היחיד שטוב שם זה האוכל!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Sara - תמונה
Sara 190 ביקורות
אנחנו בטוח נחזור לשם שובבב
5.0
09/09/20

המסעדה כשרה תעשו לעצמכם טובה ורוצו לאונו בתל אביב מנות מושלמות עם טעמים שקשה לפספס ❤️ בתמונה:פסטה פונגי עם פטריות יין לבן מחית כמהין ותרד. 2.רביולי עם קרם ארטישוק וגבינות ברוטב שמנת... פטריות

עוד פרטים
הוספת תגובה
efrat0kristal - תמונה
efrat0kristal מבקר מתחיל
אוכל טעים אבל לא שווה את השירות המזעזע
1.3
19/06/19

נתחיל בזה שיש מקקים באיזור הישיבה בחוץ, לקח לקולה זירו אחד 20 דק להגיע לשולחן, המלצרים בכלל לא עוברים באיזור בחוץ אז לבקש משהו זה לדפוק על החלון שישימו לב אלייך או לחכות שהם יועילו... בטובם להוציא את הראש החוצה. כשאני משלמת על מנת פסטה (טעימה זה הדבר היחיד הטוב שאפשר להגיד על המקום הזה) 70 שקל! אני מצפה לשירות בהתאם. האוכל הגיע, לא היה מלח, עד שהביאו המלח חבר שלי כבר סיים את האוכל, לא שמו מפיות ומגבונים וקיסמים בסוף הארוחה ואף אחד לא שאל מה קורה איתנו מהרגע שלקחו מאיתנו הזמנה. בקיצור מזעזע ולא חוזרת לשם לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Roni - תמונה
Roni מבקר מתחיל
אין תודעת שירות לקוחות
2.3
27/02/19

למסעדה אין תודעת שירות! אחראית המשמרת התנהגה בחוצפה, וקיבלה גיבוי טלפוני ממנהל המסעדה. לא ממליץ להגיע למסעדה שאינה מכבדת את האורחים. קילקלו לי את מסיבת היום הולדת! חוצפה

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
ארוחה סבירה
3.3
24/09/18

היינו שמונה לארוחה חגיגית. נתחיל ברמת הווליום של המוזיקה שסירבו להנמיך על אף שביקשנו, חבל. טעמנו מגוון מנות ברמות שונות. טרטר מוסר ים וסביצ'ה בורי, היו טעימות חציל מלנזנה די בינוניסלט... פנצ'נלה וסלט עגבניות צבעוני בסדר גמור. פיצה סיציליאנית גם היא טובה וכך גם הפוקאצ'ה. לא ברור למה אין לחם כלשהו ליד הסלט. הטירמיסו ממש לא מוצלח, משאיר טעם שמן בפה ואילו הקפה כמעט לא מורגש. כולל בקבוק יין מוצלח-פלאם קלסיקו, קפה לשניים וארנצ'יני, החשבון הסתכם ב940 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות - תמונה
רעות 32 ביקורות
מסעדה נחמדה בסטיייל יוקרה
3.8
22/10/17

יצאנו כל המשפחה לחגוג, ובעקבות המלצות ושמיעת חוות דעת בחרנו באונו והיה אחלה. השירות היה מעולה, כל דבר שביקשנו מיד נענו לנו ()עברנו מקום 3 פעמים עקב רעש/אי-נוחות וכו'). המנות הגיעו בגודל... מספק (כל זוג חלק 2 מנות ויצא שבע), התמחור היה מעט יקר לטעמנו אך עקב המיקום זה מובן. רוב המנות היו בטעם עדין וטעים, לא היו טעמים חזקים וארומטיים ממש ולכן חלק התחברו יותר וחלק פחות... מסעדה שאפשר להבין מדוע היא בין המומלצות, אבל אנחנו לא עפנו עליה בטירוף.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shlomi - תמונה
Shlomi מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.3
02/10/17

הגענו למסעדת UNO לאחר שקיבלתי שובר מתנה. כבר שהגענו ומסרנו את השובר, נאמר לנו שהשובר "לא חתום", הייתי צריך להתקשר לאדם שנתן לי את השובר במתנה, ולשאול אותו למה השובר לא חתום.. לאחר מכן... הסתבר לנו שהמנהל שלח את השובר במייל לא חתום.. כמובן שהוא לא בא אחר כך להתנצל על המבוכה שגרם לנו בטעות שלו, אלא שלח את המלצרית לקחת הזמנה.. מכאן כל הערב נהרס לנו. האוכל ברמה בינונית , המחירים מופרזים. לא ממליץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 3 ביקורות
אולי האוכל האיטלקי הכי טעים שיצא לנו לאכול
4.3
26/07/17

הלכנו כל המשפחה למסעדה באופן ספונטני. לקח קצת זמן לארגן את השולחן שלנו (להביא כסא תינוק) אבל לאחר מכן השירות היה בסדר גמור. האוכל היה מדהים, הרבה זמן שלא אכלנו מנות טעימות כאלו (במיוחד... פיצה טרטופו וסביצ'ה בורי, והארנצ'יני היו מושלמים). גודל המנות לא גדול יחסית למחירן אבל נהנינו מאד. המסעדה לא מאד ידידותית לילדים (לא היו מנות "ילדים" - מנות פשוטות) אבל למרות זאת נהנינו מאד.

עוד פרטים
הוספת תגובה