נגישות
נגישות

פטוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על פטוש

מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
שרות שלא מתקבל על הדעת
1.5
25/01/15

ישבנו במסעדה ביום שבת בצהריים והיזמנו מספר מנות. את האוכל שכלל שתי מנות ראשות ושתיים עיקריות קיבלנו ביחד אחרי 45 דקות!!! המלצר כל 5 דקות היתנצל ושוב בדק במיטבח ושוב היתנצל. זוהי... היתנהלות מחפירה. האוכל שלבסוף היגיע כאמור ביחד היה סביר אבל להינות מהארוחה כבר לא נהנינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galia - תמונה
Galia 10 ביקורות
חוויה רעה ביותר
2.3
13/11/13

אחרי ביקור במסעדה זו לפני כשנה חזרתי אליה בשמחה. אך הפעם התאכזבתי מאוד. העיצוב, האווירה והשירות היה בסדר גמור. אבל האוכל - מזעזע! סטייק סינטה ב-100 ש"ח היה כמו סטייק קפוא שמוכרים אותו... במבצע, עשוי במיקרוגל שעה לפני הגשה - קר, קשה ו"חיוור".. קבבים יבשים ושרופים וקרים גם כמו שאר התוספות. למה לא החזרנו את המנות? זו כבר שאלה לא לאתר זה... מאוד לא מומלץ. גליה

עוד פרטים
הוספת תגובה
מוטי - תמונה
מוטי 2 ביקורות
שרות מתנשא ומבזה.אוכל בסדר.
2.3
01/10/13

אכלתי כאן מספר פעמים.הבאתי את אורחיי והמלצתי לאחרים. בעבר השרות היה מקצועי ,אדיב והאוכל טוב. שבתי לאכול צהריים ב 25 לספטמבר. טכנית השרות בסדר אבל לגופו של עניין ,השרות מתנשא ומעליב (... אבל כאשר מגיע שלב החשבון והתשר עומד כאן על הפרק המלצר מתחיל להתחנחן). הסבר: התפריט במסעדה כתוב גם בעברית אבל שמות רוב המנות הם שמות ערביים.כאשר ביקשנו להזמין מנה מסויימת,השים עצמו המלצר כאילו אינו מבין כלל וכלל באיזו מנה מדובר.כאשר הראינו לו את המנה בתפריט,פלט בהדגשה ובזילזול מודגש את שם המנה כפי שיש להגות אותה בניב הערבי המיוחד כנראה למושבה הגרמנית בחיפה.(ואנחנו ,מה לעשות,בכלל לא מחיפה).הדבר חזר על עצמו במספר מנות.מאחר שלא היו בתפריט מנות נוספות ששמן דומה או קרוב לשמות המנות שביקשנו להזמין,היה ברור שהמלצר הבין מייד,כבר בפעם הראשונה , את שביקשנו להזמין.למשל: ביקשנו מנת קינוח שנקראת "אום-עלי".אין תגובה .המלצר לא מבין.ניסינו שוב.אין תגובה.רק לאחר שהצבענו על המנה בתפריט הצליח המלצר סוף סוף להבין מה אנחנו רוצים ופלט את השם באופן שנשמע "אים-עלי".(א בחיריק).ממש הבדל עצום .כאילו שמלכתחילה נשמע היה שביקשנו להזמין גפילטע פיש. (אגב,זהו מאכל מצרי שאת שמו יש לבטא אום-עלי כפי שביטאנו.בדקתי עם דובר ערבית מצרית ) . האוכל היה סביר.מנת חזה עוף ברוטב היה יבש.סלט פאטוש טעים ובשפע.ה"סינייה"-מאפה בשר בטחינה ניצח את שאר המנות.המקום ,ללא תרומת המלצר "שלנו" הוא נעים .רוב הסועדים מסביבנו כנראה מבני חיפה והרחובות הסמוכים.אם אתם לא מקומיים ובכל זאת באים לסעוד כאן,אל תשכחו לשנן את השמות המנות בניב המקומי . אני מקווה מאד שהכנסת האורחים "הלבבית" שלה זכינו (כולל שעור חינם בהגייה ערבית המקומית) הייתה יוזמה...

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה - תמונה
משה 273 ביקורות
פטוש
4.3
15/09/13

היינו במקום לפני כחודש. אחלה אוירה במקום, במיוחד בתוך החלק הפנימי של המסעדה. לא לפספס את עוגת הקוקוס החלומית! של המקום. אחת העוגות הטעימות שטעמתי אי פעם. המקום מקסים, השירות קצת לפעמים... איטי אבל באופן כללי המקום מומלץ, ויש המון מה לאכול עם אוירה מדליקה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Kate - תמונה
Kate 5 ביקורות
חוויה נעימה במחיר סביר
4.8
08/09/13

ישבתי במסעדה עם עוד שישה חברים. אני והחברה שלי הזמנו עג'מי (כרובית וחציל מטוגנים עם ירקות נוספים + טחינה) - היה מאוד טעים. גם טעמתי ביס מהחברים: החומוס עם פטריות והלבנה עם פלפל ושם... שהחברים שלי הזמינו גם היו מאוד טעימים. המלצרים היו ידידותיים ונחמדים מאוד. המקום מאוד יפה, השירות טוב, האוכל טעים, והכל תמורת מחיר סביר. הפתעה קטנה: כשהגיע החשבון, מחיר הבירה שלי היה נמוך ממה שצוין בתפריט. זה לא הביקור הראשון שלי במסעדה, ובטוח לא האחרון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קובי - תמונה
קובי 3 ביקורות
אחלה מסעדה
4.5
23/05/13

אוכל טרי, טעים ובעיקר מיוחד... אווירה נהדרת וכייפית לארוחה משפחתית החסרון היחיד הוא שזה דיי SLOW FOOD הם מכינים את הכל במקום ולכן עובר הרבה זמן מההזמנה עד לקבל האוכל.. כך שלא מומלץ... לממהרים.. ולילדים חסרי סבלונות וכן .. המחירים אכן יקרים מעט לא כל כך הבנתי את כל הבקורות כאן במיוחד אלו שחיים בסרט על גזענות..

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ori - תמונה
Ori 90 ביקורות
למסעדה טובה- פנה שמאלה לכרמל
2.0
02/04/13

במושבה הגרמנית המסעדות לא מומלצות וגם פאטוש מצטרפת להיסטוריה. הזמנו חומוס שהגיע חמוץ וסלט פטריות עייף ומוזר. מחירים יקרים יחסית לתמורה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo - תמונה
Ze'ev Erlich Aikido Dojo 10 ביקורות
הפתעה נהדרת, נהננו מאוד.
4.0
08/03/13

נהננו היום מאוד ממסעדה אליה הגענו במקרה לאחר פגישה מוצלחת בחיפה. מסעדת פטוש היא מסעדה ערבית מעולה, עם מלצריות אדיבות חינניות וזריזות, עם אוכל משובח (נהננו מהטבולה, מסלט יוגורט, ומחומוס... תוצרת עצמית עם בשר. מעולה! הכל טרי, מיוחד, והמחירים סבירים ביותר ביחס לכמויות המרשימות. תוסיפו אוירה בילנאומית בזכות תיירים רבים שמגיעים לשם בוודאי לאחר המלצות וכן בזכות המיקום הצמוד לטוריסט אינפורמיישן. הגנים הבהאיים נשקפים ממרפסת המסעדה.... ממליצים בחום. אם בחיפה, אל פספספו את פטוש.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאוכזבת - תמונה
מאוכזבת מבקר מתחיל
אכזבה אחת גדולה
2.3
23/01/13

ביום הבחירות עפ'י המלצה הגענו לפטוש (חיפה). אכזבה אחת גדולה. הזמנו א.בוקר -שהיתה דלה ולא מפנקת כלל,(כמה ירקות חתוכים,שתי פרוסות גבינה) הפיתות יבשות, היה צריך לבקש את המלצר להביא עוד... פריטים. קפה בנפרד מארוחת הבוקר (כאשר בכל מקום אחר כלול הקפה או לחילופין שתייה קרה). הבענו דעתנו בפני האחראי משמרת באותו יום - שלא הבין בדיוק על מה התלונה.(מוזרר) זמינות המלצרים - בסדר, ומזג האויר נפלא!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
רן - תמונה
רן 2 ביקורות
לפטוש אין תודעת שרות לחלוטין!!!
1.0
30/04/12

הזמנתי סלט טבולה ולימונענע. סלט הטבולה הכילה פטרוזיליה קצוצה, וגרגירי בורגול ספורים. בערימת הפטרוזיליה,לא היה זכר לירקות נוספים. כשרק הכנסתי לפי את גודש הפטרוזיליה, הרגשתי בחילה ומצאתי... את עצמי מקיא בשירותים. הפואנטה: איש הצוות חייב אותי במלוא התשלום בתואנה שהוא ממילא יצטרך לזרוק את המנה. הציע לארוז לי Take Away

עוד פרטים
הוספת תגובה