נגישות
נגישות

פטוש ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
2.5
אווירה
3.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

56 ביקורות וחוות דעת על פטוש

Ofer - תמונה
Ofer 15 ביקורות
אוכל טעים, עם שירות די בעייתי
3.0
30/10/18

אכלנו בפטוש היום בצהריים, יום שלישי 30.10.18 - יום הבחירות המקומיות. הגענו בשעה 14:15, וישבנו בחצר (לא ניתן להזמין מקום מראש, אבל היה מקום פנוי). השירות היה בעייתי. המלצר ניגש אלינו רק... אחרי שפנינו אליו. לאחר ההזמנה ישבנו כרבע שעה, ואז נגשה אלינו מלצרית ואמרה שההזמנה שלנו לא מופיעה במחשב, ולקחה שוב את ההזמנה (זה קרה גם לשולחן סמוך לנו). ביקשתי מהמלצרית פיצוי קטן על זה, אבל לא קיבלנו. האוכל שהגיע היה בסדר גמור - חומוס טעים, סלט פטוש ו-2 פטושיות (אורז עם שבבי עוף, פטריות ושקדים). קיבלנו גם חמוצים וירקות חתוכים בקערית. המחירים שמופיעים באינטרנט באתר REST לא מעודכנים, במסעדה הם יותר גבוהים. החשבון יצא 177 שקל. ביקשנו להוסיף 10 אחוז לשירות, אבל חייבו אותי ב-197 שקל. בחצר המסעדה היו הרבה מעשנים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 2 ביקורות
אנשים יפים במקום מקסים עושים אוכל נפלא
5.0
30/06/18

באנו כאורחי מלון הטמפלרים הסמוך, (שהמליצו בחום) שבת 11 בבוקר, המסעדה היתה מלאה רק למחצה, מאד אהבנו את העיצוב, השקט, אני מאד אוהב מקומות עם ספרים, והיו שם הרבה ספרים.. גם חנות מזכרות... יפה, שילוב מאד יפה של ערביות וישראליות, ברקע רצה מצגת של פרידה קאלו, מאד מיוחד.. קיבלו אותנו בכניסה באופן מאד נעים, בחרנו שולחן, בחרנו ארוחות בוקר, הגיעו צ'יק צ'ק, מנות מוקפדות, טעימות מאד, קפה מצויין, שירות מאד נעים, ממש נהנינו ! הארוחה היתה כלולה בחדר המלון, אך השארנו תשר לאות הוקרה.. מקום מקסים, גם המקום וגם האנשים ! נחזור שוב ! ונמליץ למכרינו !

עוד פרטים
הוספת תגובה
Алексей - תמונה
Алексей מבקר מתחיל
לא מומלץ
1.0
05/06/18

שירות גרוע ביותר, שאר כבר לא חשוב. אוכל רגיל מזרחי, שום דבר לא מפתיע לטובה. חבל על הזמן וכסף לא מומלץ

עוד פרטים
הוספת תגובה
Orna - תמונה
Orna מבקר מתחיל
אוכל ואווירה טובים השרות גרוע ביותר עד מזלזל באורח
3.3
25/02/18

המקום מאוד מיוחד, אווירה נעימה , האוכל טעים אבל שרות כזה מזלזל לא פגשתי.הגענו ביום שבת אחהצ המאוחרות 3 מבוגרים, נשאלנו אם רוצים לשבת בחוץ עם המתנה של רבע שעה או בפנים ללא המתנה. בחרנו... לשבת בפנים והובלנו על ידי אחת המלצריות לקומה שניה לאחד החדרים שהיה ריק לגמרי עם ארבעה שולחנות 2 קטנים לשני אנשים ו 2 ומעט גדולים יותר המתאימים לארבעה. למרות שהיינו שלושה וביקשנו שולחן גדול יותר שהיו בנמצא סורבנו . המתנו למעלה מעשרים דקות עד אשר הגיעה מלצרית לקחת הזמנה . הוזמנו מנות ראשונות ועיקריות. המתנו עוד רבע שעה לפחות ואז הביאה המלצרית את כל המנות בבת אחת (סלט , חומוס קבאב וסטייק אנטריקוט).כמובן שהשולחן לא יכל להכיל את כל הצלחות שהונחו עליו אבל זה ממש לא ריגש אותה. המלצרית לא שבה לשולחן בכל זמן הארוחה לבדוק שהכל בסדר. למלצר שעבר במקום הסבנו את תשומת לבו לשולחן הפצפון ולעובדה שכל המנות הוגשו בבת אחת , אבל תשובתו הייתה מאוד מפתיעה" כאן זה בית קפה לא מסעדה אז השולחנות קטנים" והייתם צריכים להגיד למלצרית שאתם מבקשים שיגישו לכם קודם את המנות הראשונות.אני חושבת שכל מלצרית מתחילה אמורה להבין את זה וגם לא ידעתי שבבית קפה מגישים סטייק אנטריקוט. כשביקשתי לשוחח עם בעל המקום נעניתי שאינו בנמצא ובזה תמה השיחה. המשכנו לאכול כשאף אחד לא נכנס לחדר לבדוק אולי רוצים משהו נוסף עד שביקשנו בעצמנו חשבון והלכנו. יצאנו בהרגשה של החמצה. המקום יפה מאוד, האוכל טעים אבל כנראה לא בונים שם על לקוחות חוזרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאיה - תמונה
מאיה 2 ביקורות
חוויה מהנה בחיפה :)
5.0
03/02/18

מסעדה טובה, האוכל מגיע מהר, יש דברים יפים מסביב, נמצא בחיפה בטיילת של מושבה גרמנית וממש נוח להגיע. המעשה הייתה מלאה אנשים ולא הרגשנו שום צפיפות.. אז ממש נחמד היה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gali - תמונה
Gali מבקר מתחיל
מושלם
5.0
03/09/17

ישבתי עם בעלי לחגוג יום נישואים. התפריט היה מאוד עשיר וגם לצמחונים יש מבחר ממש יפה. המנות הגיעו מהר, מנות יפות וטעימות בטרוף. לקינוח לקחנו את הכנאפה כמובן שנעשית גם היא במקום וחליטת תה.... המחיר סביר בהחלט, השרות מצויין. אחת המסעדות הטובות שביקרנו בתקופה האחרונה מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Vicki - תמונה
Vicki מבקר מתחיל
באסה:(
2.0
15/04/17

כבר כמה פעמים שאנחנו חוזרים לפאטוש בגלל האווירה והכנאפה ומתבאסים על השירות והאוכל,אבל הפעם זה היה מוגזם. מעבר לזה שהסכ"ום והצלחות הגיעו אחרי הסלט, גם חיכינו 20 דקות למים. כבר אחרי... שהתחלנו לאכול והתבאסנו על הירקות שלא היו טריים ועל ה"לחם הקלוי" שהיה קרוטונים מתובלים מדי, מצאתי חתיכת נייר בבולגרית שלי לצערי אחרי שהכנסתי אותה לפה. גם כאן זה לא נגמר, חיכיתי רבע שעה שיגיע האחראי כשאף אחד מהמלצרים לא התנצל או הציע פיצוי או להחליף מנה, בסוף קמתי אליו אחרי עוד כמה דקות שחיכיתי בכניסה. איך אתה ממשיך לקחת הזמנות כשאחד הלקוחות שלך מצא נייר באוכל ואתה עוד נותן לו להמתין רבע שעה! ואפילו אז הוא לא ניגש כי "המלצר אמור לקשר". בקיצור..אווירה כיפית בפאטוש אבל חוץ מזה כל השאר די גרוע. ובחיי שאם היו פותרים את זה באופן שמכבד את הלקוח ואת הכסף שלו, לא הייתי כותבת את הביקורת אבל חשוב שידעו וישפרו. אוכל נקי וטרי ושירות סביר זה באמת המינימום

עוד פרטים
הוספת תגובה
ליאור - תמונה
ליאור 4 ביקורות
עיצוב מדהים ואוכל נהדר
4.8
29/06/16

אני אוכלת מידי פעם בפטוש, ואני מרבה להמליץ עליה, וגם לתיירים שמתארחים בדירת הנופש שלי, מפני שזו מסעדה מקסימה, שמייצגת יפה את הייחוד של חיפה, האוכל טעים ומיוחד, ובשבילי מאוד חשוב-אוכל... ממש מושקע ומעניין לטבעונים, מעולם לא היתה לי בעיה בשירות, הייתי עם משפחה והייתי עם חברים ותמיד היה כיף ואחזור שוב כמיטב יכולתי

עוד פרטים
הוספת תגובה
איתי - תמונה
איתי 9 ביקורות
מאכזב
2.5
20/02/16

הגענו לאזור בכוונה לאכול ארוחת בוקר באחת המסעדות במסגרת לאומי קארד אך היא הייתה סגורה, למרות שהגענו בשעה שהייתה כתובה באתר האינטרנט. לאור זאת החלטנו להיכנס לפטוש שכבר היו בה כמה שולחנות... מלאים וזכורה לנו מהעבר הרחוק כמקום נחמד. כשנכנסנו הסתכלנו בשולחנות וראינו ארוחת בוקר יפה ומרשימה שלפי התפריט עלתה רק 38 ש"ח (בלי שתיה) והזמנו גם אנחנו. כשהגיעה הארוחה, נפלו פנינו. קיבלנו חביתה מלאה בעשבי טיבול (שלא ביקשנו), חצי עגבניה וחצי מלפפון פרוסים, כמה עלים כסלט במקום שנשאר בצלחת, פרוסת גבינה צהובה, משולש בולגרית ו-2 פיתות יבשות. לא הבנו מה העניין ואז הסביר המלצר שאת ארוחת הבוקר שראינו על השולחנות האחרים מקבלים רק אורחי המלון הצמוד. כל מה שרצינו מעבר למה שיש בארוחה היינו צריכים לבקש למשל גבינות למריחה (כדי שהפיתה תרגיש קצת פחות יבשה). בקיצור, מאוד מאכזב. אמנם המקום יפה ונעים אבל ממש לא שווה את זה. המלצה לבעלי המקום: תעלו את מחיר הארוחה ל50-55 ש"ח תכניסו לתוכה שתיה, ותגישו לכל מי שמזמין, את מה שאתם מגישים לאורחי המלון, כי זה ממש מבאס לשבת במסעדה, להזמין משהו ולגלות שיש כאלו הבדלים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
מקום יפה, שירות גרוע
2.5
10/02/15

שבוע שעבר יצאנו בעלי ואני לארוחת ערב. רצינו מקום קצת אחר ממסעדות הכרמל ובחרנו בפטוש. המקום יפה ומיוחד, האוכל טעים. רק חבל שהשירות היה מתחת לכל ביקורת. כל בקשה שלנו (ולא היו לנו הרבה,... מדובר בדברים שהיינו מצפים שיעשו מבלי שנבקש) נתקלה בסירוב, מלווה בפרצוף כעוס, לעיתים אף זכינו בהערה ביקורתית, על גבול המעליבה. חבל!

עוד פרטים
הוספת תגובה