נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

מיכאל - תמונה
מיכאל 14 ביקורות
כך חולפת תהילת עולם
2.8
17/03/13

לפני כשנתיים ביקרנו במסעדה ונהננו, השבוע ביקרנו שוב וכגודל ההנאה (אז) כן גודל האכזבה. "אנטיפסטי" - הכילו "צימעס פולני", כרוב חתוך דל תיבול, פלפל קלוי שאיש לא טרח לקלפו, הכל בכמויות... מזעריות. "לחם הבית" - הגיע יתום (חמאה/מטבל הם נותנים רק למי שמבקש). "פילה האמנון" - היה אנמי וחסר כל תיבול והשראה. "נתח פילה הסלמון" לעומתו, היה מושחר לעייפה ברוטב טריאקי מקורמל שהסתיר בהצלחה כל טעם דג מקורי. תפו"א אפויים סתמיים, ושופעי שמן מיותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Boriss - תמונה
Boriss 17 ביקורות
מקום חבוי מעט ונחמד למדי במרכז הכרמל
3.5
16/03/13

מקום חביב, עם מבחר יחסית גדול של אוכל ואלכוהול. האוירה במקום נחמדה והשירות סבבה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
פיני - תמונה
פיני מבקר מתחיל
חוסר יחס
1.0
16/01/13

הזמנתי מקום ל- 10 סועדים חיכיתי לאישור המסעדה אף אחד לא טרח לחזור אלי עם תשובה לא חיובית ולא שלילית! המסעדה אינה מכבדת את אלו שבחרו לנסות אותה ומתעלמת מהצרכים שלהם. למותר לציין שהזמנת... מקום ל- 10 ליום ששי דורשת התארגנות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Michael - תמונה
Michael 19 ביקורות
טוב מאד
4.0
05/01/13

אוכל טעים, מנות גדולות, מחירים נוחים, עיצוב נאה, שרות אדיב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
חובב - תמונה
חובב 3 ביקורות
ארוחת שישי
2.5
05/01/13

האווירה מקסימה והמקום יפיפה, האוכל פחות משום מה הטבח מאוד אוהב רוטב טריאקי ולכן הסלמון היה עם המון טריאקי, הריזוטו עם המון טריאקי והסטיק כנ"ל בקיצור מקום יפה אוכל בינוני מינוס

עוד פרטים
הוספת תגובה
רמי הטועם - תמונה
רמי הטועם מבקר מתחיל
במילה אחת: אכזבה.
1.5
14/12/12

מפאת הנימוס בררנו את מילותינו בקפידה רבה ואנו תקווה שנצליח להמחיש את מידת הביקורת והתתרשמות שלנו. לטעמנו: הסלטים בינוניים (בלשון המעטה) וחסרי כל ייחוד. דג סלומון – כבר אכלנו... טעימים הרבה הרבה יותר. סטייק – במידה ונחליט לעדן מאוד את דברינו אז ניתן לאמר שהסטייק הינו לכל היותר בינוני עד מאוד. קינוחים – סתמיים ומאכזבים. לא נגרמה לנו הנאה הן מבחינת אוכל והן מבחינת האווירה ששררה במסעדה. אנו חשים כי שילמנו כסף אך התמורה שקיבלנו תמורתו הייתה מאוד מאוד לא הולמת ומאכזבת (ושוב נציין כי אנו נוקטים כאן לשון המעטה מאוד). אנו מאוכזבים מאוד מהמסעדה ואין בכוונתנו להגיע אליה פעם נוספת.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סשה - תמונה
סשה 4 ביקורות
יום הולדת
4.8
03/12/12

אוכל טעים מאוד במחירים טובים. בהחלט נחזור!

עוד פרטים
הוספת תגובה
שלי - תמונה
שלי מבקר מתחיל
מושלם
4.8
18/11/12

חגגנו ב-16.11.12 ברית לבננו בחצר הקסומה באיזבלה בר. בהתחשב בעונה, נערך האירוע באוהל שקירותיו נפתחו, כך שנהנו מאוירת החצר והגן המטופח. השירות היה מוקפד ואדיב האוכל היה טעים והוגש... בנדיבות, כשעל האירוע מנצחים במקצועיות וסבלנות אלי וחוסין. האירוע היה אלגנטי ונעים.מחמאות האורחים על האוכל המעולה, השירות ללא דופי והאווירה הנעימה והחמה,לא הפסיקו לזרום, הן במהלך האירוע והן לאחריו. פשוט כיף גדול, מומלץ בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Stas - תמונה
Stas 3 ביקורות
טוב: יפה, נעים, טעים ומשתלם
4.3
09/11/12

באוירה שמתאימה יותר אפילו למסעדות יוקרה. תפריט מגוון וממש זול! יש מקום למעשנים! אני אחזור לשם בקרוב שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל 59 ביקורות
נסו במסעדה אחרת
1.8
28/10/12

האתר לא מאפשר ביטוי חופשי כמקובל באתרים דומים בחו"ל בהם אני מדרג על כן אסתפק בחוות דעת טכנית לביקורי ב-20/10 בצהריים במסעדה

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של Zap club
Zap club
30/10/2012
אתרי זאפ גרופ מאפשרים חופש דעה אולם במקביל מתחשבים גם ברגשות הקוראים ושואפים לאמינות מלאה של חוות הדעת. ספציפית, שיוך של בעיות עיכול לארוחה במסעדה אינו תמיד בר הוכחה ולכן אנו מעדיפים להימנע על פי רוב מביקורות בנוסח זה. ניתן ורצוי לכתוב על כל הפרמטרים האחרים הקשורים לארוחה במסעדה– טובים ורעים כאחד.
תמונה של פיני
פיני
16/01/2013