נגישות
נגישות

איזבלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 11

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

207 ביקורות וחוות דעת על איזבלה

ron - תמונה
ron 2 ביקורות
אחת המסעדות הגרועות
2.0
18/10/13

הזמנו שולחן לארבעה. החלטנו לחלוק שלוש מנות. השירות מהמלצרית החביבה היה מקצועי מהיר וחייכני. בהחלט עושה את העבודה ומפתחת ציפיות להמשך... ומכאן הנפילה הגדולה: הזמנו מנת ריזוטו עגל וירקות... צלויים ומה קיבלנו? מנת אורז מתובל (אורז זה לא ריזוטו חברים),עם כמה חתיכות בשר והרבה גיב'ץ. כן גיב'ץ שזה בגדול חצילים ומעט גזר או משהו דומה. המנה הנוספת הייתה פסטה ברוטב שמנת ובטטות הייתה מנה סבירה בטעמה אם כי מעט חסרה בתיבול לטעמנו. המנה השלישית הייתה גלילות סינטה ברוטב מרסלה או יין אחר. הגיעה מנה מכוערת במראה שלה וממש לא מעוררת תיאבון,והטעם שלה בהתאם!!! ביקשנו להחזיר את המנה ולהחליפה בשרימפס ברוטב יין. המנה שהגיעה הציגה שרימפס בשיא אומללתו...שט לו ברוטב בלתי ברור עם פטרוזליה (מי שם פטרוזיליה בשרימפס?)השרימפס היו דלוחים וללא שום טעם של רוטב כלשהוא...גם מנה זאת הוחזרה אחר כבוד למטבח. ויתרנו על ההצעה של המלצרית למנה אחרת והחלטנו לסגור את הסיפור כמה שיותר מהר. בקיצור נפילה גדולה. אנחנו לא נחזור יותר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גלית - תמונה
גלית 2 ביקורות
בר מצווה באיזבלה בר
5.0
26/08/13

בתאריך 17/8/2013 חגגנו לבננו בר מצווה באיזבלה בר ברצוני לציין את הצוות בראשות חוסיין שעמל וטרח כדי שהאירוע יהיה מושלם. ענו על כל בקשה שלנו לפני ובמשך האירוע. האוכל הוגש בזמן והיה... טעים וטרי, האוירה היתה נעימה מאוד והמלצרים אדיבים. אנו ממליצים בחום!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורי - תמונה
אורי מבקר מתחיל
אוכל בסדר, שירות בעייתי, שירותים על הפנים
3.3
24/08/13

הגענו ביום שישי בהפניה של שבוע גורמה. כשהגענו שנמסר לנו שזה לא כולל את יום שישי, למרות שהדבר לא מצויין בשום מקום. לאחר ויכוח קצר והגעת המנהל הוא אישר לנו בפנים חמוצות לקבל את תפריט... השבוע. כנראה שלא היינו היחידים כי בשולחן לידנו גם היו תפריטים אלו. מבחינת האוכל, אחת ממנות הפתיחה היתה חסרה. המנות האחרות לא מדוייקות. למשל, תפוחי אדמה ברוזמרין היו תפו"א רגילים בתנור, קבבוני טלה עם טחינה ירוקה היו עם טחינה רגילה וקצת פטרוזיליה למעלה. בכללי, לא היתה מלצר/ית קבועה, וכל הזמן הסתובבו והתחלפו. הייתי מצפה ממסעדה כזו שיהיו מלצר/ית קבועים שיראו מה חסר (קנקן מים ריק לדוגמא) ויפנו צלחות בזמן. מלצרית שעברה ראתה שסיימנו, שאלה האם לפנות ולקחה 2 צלחות, אך לא חזרה לקחת את האחרות. מלצרית אחרת, שהגיעה לאחר שקראנו לה, לקחה הזמנה לקינוחים ובדרך פינתה חלק נוסף מהצלחות, אך לא הכל. השלישית שהביאה את הקינוחים לקחה את השאר. דוגמא נוספת היא לשירות. לאחר המנה הראשונה לא הוחלף הסכו"ם, למרות שחלקו היה מלוכלך. מנות הבשר הגיעו ללא סכין מתאימה ורק לאחר בקשה שלנו הביאו אותן. עוד נקודה לציון, הם השירותים. גם שירותי הגברים וגם שירותי הנשים מלוכלכים. בשירותי הגברים הברז מתנדנד, כיור מטונף ומתחתיו ארונית חצי שבורה ללא דלת ובה מזלג עקום, מטליות מטונפות, ניירות וצירים חלודים. לסיכום, האוכל בסדר, השירות ברמה נמוכה. לא שווה את הכסף בשבוע רגיל.

עוד פרטים
הוספת תגובה
י&רון - תמונה
י&רון 30 ביקורות
פשוט מקום טוב לאכול בו
3.0
03/08/13

חגגנו במסעדה אירוע יום הולדת בשישי בערב בהרכב גדול (20 סועדים). האוכל היה פשוט מצוין!!! הכל היה טעים בלי יוצא מהכלל. אומנם השירות היה איטי ולקח הרבה זמן עד שהמנות הגיע ביחד לשולחן. זה... לא ממש מפריע למי שלא ממהר לשום מקום. בהחלט נגיע שוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלכס - תמונה
אלכס 6 ביקורות
השרות והיחס ללקוח לא ברמה של האוכל
3.0
13/07/13

הזמנו מקום לחמישה ובמשך מספר שעות לא קיבלנו אישור. סופו של דבר ענה לטלפון מישהו חסר סבלנות ולא התריע שיש שני אירועים גדולים במסעדה. המנות הראשונות הגיעו די מהר, אלא שאז חכינו קרוב לשעה... מבלי שמישהו ייגש ויסביר במה המדובר. הייתי אפילו מצפה שיציעו לנו משהו לנשנש בינתיים. יוק!. האוכל היה מאד טעים אבל אין במקום תודעת שרות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem Rosenberg - תמונה
Rotem Rosenberg 29 ביקורות
אוכל מצויין אבל שירות טעון שיפור
3.0
07/07/13

כשהגענו למסעדה, המארחת היתה עסוקה בטלפון אפילו שראתה אותנו. אחת המלצריות ראתה אותנו והתייחסה אלינו והושיבה אותנו. היא נתנה לנו הסבר ראשוני על התפריט ובחרנו ארוחה זוגית. אז המארחת הגיעה... והתנצלה שהיא היתה צריכה לתאם ארוע בטלפון והתעקשה להציג את התפריט, אפילו שאמרנו לה שכבר המלצרית הסבירה לנו. האוכל התחיל להגיע, השתיה לא. רק אחרי איזה 10 דקות שהזכרתי למלצרית, היא הביאה לנו ומילמלה "הייתי בטוחה שאמרתי בבר להביא לכם שתיה". המנות העיקריות שהגיעו באמת היו טעימות. לאחר מכן ביקשנו חשבון וקפה. החשבון הגיע, הקפה לא. מכיוון שהיינו צריכים ללכת ויתרנו עליו. לסיכום: למי שלא מחפש שירות.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר ג. - תמונה
יאיר ג. מבקר מתחיל
בת מצווה באיזבלה בר
5.0
06/07/13

הכל היה כמו שצריך. אוכל מצוין ובשפע. סידור שולחנות יפה בגן האירועים המטופח של המסעדה. כל בקשה נענתה במהירות וביעילות. צוות ברמנים ומלצרים אדיב וזריז. האורחים יצאו שמחים ומרוצים. אנחנו... לא נהסס לערוך שם את האירועים הבאים שלנו או לבוא למסעדה לארוחה טובה באווירה טוב.

עוד פרטים
הוספת תגובה
אורית - תמונה
אורית מבקר מתחיל
בת מצווה
5.0
02/07/13

מזה עשר שנים אנחנו חוגגים אירועים שונים באיזבלה בר: ימי הולדת, פדיון הבן, בר ובת מצווה ולא בכדי. חוסיין וצוותו מרעיפים עלינו מכל טוב המקום. האווירה נהדרת, המקום מטופח ומשרה אווירה... חגיגית ועם זאת ביתית, האוכל מגוון, טעים ובשפע ובעיקר השרות האדיב והמסביר פנים של צוות המקום והבעלים. אנחנו כבר מתכננים את האירוע הבא

עוד פרטים
הוספת תגובה
Svetlanka - תמונה
Svetlanka 2 ביקורות
מ-עו-לה!!!
4.5
29/06/13

חגגנו ב28.06.13 יום הולדת של אמא.מסעדה מצויינת!שילוב של אווירה מיוחדת,עיצוב נחמד מאוד,שירוט טוב,והחשוב-אוכל טעים ביותר-יצירתי ברמה יוצאת מןהכלל! בכיף נחזור ונמליץ עליכם!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאור - תמונה
מאור מבקר מתחיל
בר מצווה 22.6
4.0
24/06/13

לחוסיין ולכל הצוות תודה רבה על האירוח הנפלא והמהנה אווירה נעימה מאוד אוכל טעים , קינוחים מאוד טעימים , מלצריות אדיבות ושירותיות , ולך חוסיין תודה רבה על שעמדת לצידנו לאורך כל האירוע ,... כל האורחים יצאו עם חיוך , תמשיכו כך :]

עוד פרטים
הוספת תגובה