נגישות
נגישות

המחבוא של אדי - Eddie's hide a way ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
3.5
אווירה
3.5
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

170 ביקורות וחוות דעת על המחבוא של אדי

ספיר - תמונה
ספיר 20 ביקורות
סביר ולא יותר.
2.0
11/06/21

חזרנו לאילת והזמנו שוב מקום לאחר ביקור מוצלח בעבר. נחרדנו לגלות מחירים מוגזמים לבשר - 149 שחלסטייק -למה? באילת? למרות המחיר הגבוה המנות מגיעות די מדודות. הבנו את הרמז ואת סיבה שהמסעדה... לא מלאה. יש במרחק הליכה מקום מוצלח הרבה יותר, שמקבלים בו יותר ומשלמים פחות. שאדי ימשיך להתחבא, לפני שהלקוחות העצבניים ימצאו אותו. רק מנות אחידות הגיעו טובות אך לא פרופורציונליות למחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
סטלה - תמונה
סטלה 3 ביקורות
מסעדה ירדה לתת רמה
1.0
20/08/20

המחבוא של עדי מי שזוכר היתה מסעדת גורמה ותיקה וידוע באילת. היום לאחר שריפה היא נפתחה מחדש באזור תעשיה. כרגע , עקב מגבלות קורונה קיים ביקוש למסעדות. מזמינים מקום כשבוע לפני. מלאים... זכרונות הצלחנו הזמנו מקומות. להפתעתינו גילינו כי: המסעדה ממוקמת באזור תעשיה מוזנח ומלא לכלוך. בפנים במסעדה נראית כמו מחסן. התברר כי כל המנות שבגללם הגענו קיימות אך ורק בתפריט, אך לא ניתן להזמינן, לדוגמה מרקים וכבד אווז. נאלצנו להזמין שרימס מוקרם שהיה פשוט חסר טעם ופטה כבד שהיה דומה לגוש אפור שהוכן לפני זמן רב. שירות תואם לרמת האוכל. מומלץ לחשוב פעמים טרם הזמנת מקום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yochai23 - תמונה
yochai23 מבקר מתחיל
השירות והאוכל התדרדר, לא נחזור
1.5
04/08/20

כל הבשרים לא במידת העשייה הנכונה, שתייה לא הגיעה כל הארוחה. שירות מתחת לכל ביקורת ומטבח שלא יודע להוציא מנות

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shiri - תמונה
Shiri מבקר מתחיל
שירות לא אדיב, אוירה עמוסה
2.8
15/06/20

הגענו ביום שבת האחרון, אף אחד מהצוות לא עטה מסכה אבל העיקר שמדדו לנו חום. היה קצת עומס במסעדה והייתה אוירה לחוצה מאד. המלצר מאד מיהר בזמן לקיחת ההזמנה, לא היה סבלני במיוחד. הזמנו סלט... הכפר, כמה חסות וכמה עגבניות שרי (בעלות מופקעת של 55 שח), לינגוויני פירות ים- מנה גדולה, עשירה וטעימה, ופילה דניס שהיה אמור להגיע עם תפוחי אדמה אפויים וסלט ירוק. הסלט מעולם לא הגיע. את הפילה ליוו 4 פרוסות של תפוחי אדמה אפויים, ממש מנה מיניאטורית ולא משביעה. לא היו מפיות בד על השולחן (בניגוד לשולחנות אחרים). כשביקשתי מאחד המלצרים הוא פשוט הניח באגרסיביות חבילה של אולי 10 מפיות נייר על השולחן. גם כששילמנו זה נעשה בחוסר שירות.. נהוג לומר תודה (זה לא קרה). לסיכום, המנות העיקריות היו טעימות. ממליצה לא לבנות על תפוחי האדמה שאמורים ללוות את המנה כי הם בכמות ממש קטנה. השירות טעון שיפור! הגענו מלאי ציפיות אבל בסופו של דבר התאכזבנו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Mark - תמונה
Mark 2 ביקורות
מסעדה מצויינת- בטוח נחזור
4.8
31/05/20

מסעדה מעולה, אוכל איכותי ומיוחד, אווירה טובה, ושרות טוב (אם כי המלצרים יכולים לתת יותר הסברים על התפריט).

עוד פרטים
הוספת תגובה
משה כהן - תמונה
משה כהן 2 ביקורות
מסעדה נעימה, אוכל איכותי, יחס
5.0
13/12/19

הלכנו לאכול ארוחת ערב שבת. המחירים סבירים ביחס לאיכות, מאוד נעים לשבת. האוכל איכותי וטעים. כאשר קיבלתי את המנה העיקרית, היא לא הייתה לטעמי. אבל התייחסו אליי באדיבות, החליפו אותה,... לשביעות רצוני המלאה. ולבסוף גם נתנו פיצוי של קינוח, אפילו שלא ציפתי לזה כלל. כאשר קוראת תקלה זה אנושי, אבל כאשר מתקנים אותה באדיבות, מבחינתי זה שווה הרבה. עבורי החוויה הייתה טובה מאוד,

עוד פרטים
הוספת תגובה
tishreym - תמונה
tishreym מבקר מתחיל
מצוין
5.0
16/10/19

השירות היה מצוין למרות המסעדה שהייתה עמוסה. המנות היו גדולות וטעימות מאוד! מומלץ לגמרי

עוד פרטים
הוספת תגובה
רעות מישל - תמונה
רעות מישל מבקר מתחיל
שירות מזעזע
1.5
28/08/19

תודעת שירות גרועה ביותר. לאחר שביקשנו את מנת הילדים ראשונה הגיעה אחרונה אחרי כל המנות לאחר כארבעים דקות מההזמנה וזאת לאחר שהערנו מספר רב של פעמים. בנוסף כל מנה אמורה להגיע עם סלט אף... מנה לא יצאה עם סלט . שהערנו קיבלנו תגובה מזלזלת . הן מהמלצרים והן מבעלת הבית. אוכל ביננו ושירות מזעזע!!!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eldad - תמונה
Eldad מבקר מתחיל
אין משפט סיכום שיכול לתאר
5.0
21/01/19

ביקרנו במסעדה לרגל חגיגות יום הולדת תשעים לסבתא, האוכל היה ברמה אחרת אין מילה המתארת אותו, אווירה מדהימה ושירות ברמה של 7 כוכבים, מחיר שווה לכל סועד בהתחשב בגודל וכמות המנות שקיבלנו,... מנות מכובדות ולסיום קינוחים פשוט בליגה אחרת, מומלץ בחום וחובה לבקר שם

עוד פרטים
הוספת תגובה
בוריס - תמונה
בוריס 3 ביקורות
מסעדת שף עם אוכל ברמה הגבוהה ביותר
4.3
25/09/18

אישתי ואני הגענו למסעדה לחגוג יום נישואים, האוכל היה מדהים, הסטייקים הכי טובים שאכלתי אי פעם, והמנות נדיבות וגדולות. היחס של המצלר היה אדיב ומקצועי, הרגשנו בידיים טובות: עזר כשהצטרכנו... בסבלנות, תמיד היה בסביבה במידה ורצינו דבר מה נוסף, ולא הרבה לשאול לשלומנו במהלך הארוחה. המחיר יקר, ברמה של מסעדת שף במרכז הארץ, אבל האוכל כל כך טוב, שלא הייתי מהסס לחזור שוב. מומלץ לארוחה משפחתית, עם חברים או שייט רומנטי.

עוד פרטים
הוספת תגובה