נגישות
נגישות

ברביס - Barbis Diner&Bar ביקורות וחוות דעת - עמוד 2

דירוג גולשים

4.5
אוכל
4.5
שירות
4.5
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

84 ביקורות וחוות דעת על ברביס

אביב - תמונה
אביב מבקר מתחיל
נחמד מאוד, מומלץ!
4.3
06/09/14

הזמנו שולחן לשניים לשעת ערב (שעה מראש), לאחר שלא היה ניתן להזמין דרך האתר (בטענה שאין מקום). הגענו לפני הזמן וקיבלו אותנו בכל זאת (המקום היה יחסית פנוי). השירות היה מהיר ואדיב. האוכל... היה טעים מאוד, עם זאת, הבשר הגיע קצת שרוף (פיליז צ׳יז). צ׳יפס נחמד אך קצת יבש, ״פוטטו״ נהדרים. מבחר של 9 רטבים שדרג את הארוחה. מחירים רגילים. מסעדה טובה מאוד, מומלץ.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yotam - תמונה
Yotam 3 ביקורות
אוכל פשוט מצויין עם שירות מדהים!!
5.0
01/09/14

אני חייב לציין קודם כל את האווירה והעיצוב במקום ! הוא פשוט נראה מצויין וכיף להיכנס לשם ואפשר לשבת שם שעות. עם זאת - המנות הראשונות מאוד מגוונות וטעימות עם מחירים הוגנים לחלוטין ! אבל... זה כלום לעומת ההמוברגר.. ההמבורגר שלהם פשוט אלוהי ! באמת מהטובים שיצא לי לטעום אי פעם. שווה כל שקל ! השירות מדהים ! מלצרים אדיבים וחייכנים עם שירות מהיר וסובלני. ממליץ מאוד לכל מי שמבקר באילת !!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Rotem - תמונה
Rotem מבקר מתחיל
ברביס - שווה כל ביס
5.0
25/08/14

הגענו לברביס עקב המלצה של חברים, באוגוסט בשיא החום. קיבלו את פנינו בצורה מקסימה, הזמנו 2 מנות ראשונות ועיקריות, האוכל יצא בתיזמון מושלם, חומרי גלם איכותיים וטעימים. טיפל בנו עוז המנהל... משמרת, בחור מקסים, אדיב, אכפתי, עזר לנו לבחור את המנות וכמובן את הקינוח - עוגת גבינה עם בננות מקורמלות. מדהימה! האווירה הייתה מעולה, השירות היה מהיר ואדיב, האוכל היה מ ע ו ל ה. חוויה שירותית וקולינרית שלא חוויתי מזמן, מומלץ מומלץ מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Doron - תמונה
Doron מבקר מתחיל
מסעדה מושלמת עם אוכל מושלם!
5.0
07/08/14

מסעדה מצוינת, השירות נהדר עם מלצרים מקסימים שנותנים רצון לשוב למקום. האוכל הוגש בזמן, מנות מצויינות עם טעמים נהדרים! אין ספק שנחזור לכאן לעוד המון פעמים

עוד פרטים
הוספת תגובה
עודד - תמונה
עודד מבקר מתחיל
אחלה מסעדה!!!
5.0
06/08/14

הגענו למסעדה בעקבות המלצה של חברים...היה ממש טעים!!! שעוז מנהל המשמרת שמע שיש איתנו מישהי טבעונית בשולחן הוא דאג לה למנות טבעוניות וגם לה היה טעים. מומלץ מאד מנת המבורגר רובן. היה אחלה... שירות!!! מומלץ בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
דרומית - תמונה
דרומית 32 ביקורות
ממש לא משהו...
1.5
06/08/14

היינו זוג ושני ילדים. כבר כשהגענו אף אחד לא קיבל את פנינו בכניסה ונשמעו צעקות רמות. הסתבר שהצוות היה בישיבת צוות ומשם בקעו הצעקות והויכוחים. הזמנו מנה ראשונה קלאמרי שהייתה קטנה להחריד (... אולי 12 יחידות פצפונות), לעיקרית הזמנו המבורגר , המלצרית לא ידעה לומר מאיזה חלק הבשר :" איזשהו בשר בקר נראה לי..."הלחמניה הייתה יבשה. אני הייתי עם כאבי בטן אחרי הארוחה . הקינוח היה טוב , ופל אמריקאי. לא ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו תגובה אחת
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
11/08/2014
שלום הצטערתי לקרוא את הביקורת ועל כך התנצלותי הכנה.... למרות מאמצינו הרבים לאיכות ושירות ללא פשרות גם אצלנו קורות תקלות, אני מקבלת את הערותיך ומבטיחה ללמוד מהם ולהפיק את הלקחים הנדרשים. בינתיים אני רוצה להעניק לך חוויה מתקנת. אשמח שתעביר/י לי פרטים ליצירת קשר אישי. הדר, מנהלת שיווק המסעדה 08-6342404 hadar.ebar@gmail.com
דב - תמונה
דב 14 ביקורות
מסעדת ברביס
4.0
11/07/14

סעדנו שלושה אנשים. האוורה טובה. האוכל טעים. שרות אביב ומקצוני. נהננו מואד מהאווירה ומהאוכל. כדאי ומומלץ לברק במסעדה זו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Galit - תמונה
Galit מבקר מתחיל
מ צ ו י י נ ת !!
4.8
28/06/14

תפריט מגוון, מתאים עם ילדים ובלי... מיקום מצויין, מנות ענקיות, שירות נהדר. הצוות יצא מגדרו כדי להנעים את שהותנו בחום הכבד בחוץ. ניר המלצר המהיר!!! חביב, מיומן ומקצועי. נחזור בהחלט!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Eliad - תמונה
Eliad מבקר מתחיל
שירות מעולה
5.0
26/06/14

האוכל מוגש במהירות על ידי צוות מלצרים מיומן וחביב. כל המנות שהזמנו היו טעימות והאווירה במקום מעולה:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
nisso18 - תמונה
nisso18 12 ביקורות
מסעדת ההמבורגרים הטובה בארץ!
4.8
17/06/14

שירות טוב, אוכל מצוין ואזור שקט וכיפי. מצוינים גם במשלוחים! מגיע מהיר וטעים :)

עוד פרטים
הוספת תגובה