נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 17

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

keren - תמונה
keren 10 ביקורות
4.7
01/05/10

כחובבת אוכל איטלקי, וכאחת שאכלה בלא מעט מקומות בעולם אוכל איטלקי,אני שמחה לאמר שכאן, בלב תל אביב נמצאת האיטלקיה המשובחת בעולם!!!הפסטות ללקק תאצבעות,האנטיפסטי אדיר! הפוקאצ'ה, אין... מילים.והטירמיסו, הכי טעים בעולם!!! תוסיפו לזה שירות מהלב של שלומי היקר, חוויה צרופה!!!לכו ותהנו...:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
אנה - תמונה
אנה 3 ביקורות
4.7
22/04/10

מקום עם אוכל אמיתי, שירות מדהים (המלצות של היין וקינוחים היו מקצועיות מאוד), פסטה וגלידה תוצרת הבית - פשוט גן עדן, אנטיספטי - טעים, מגוון ומפתיע (במיוחד גלילי חציל עם גבינה), אכלנו את... הכל ולא עצרנו אפילו בקינוחים - אחרי שהזמנו גם אמרו לנו שזה על חשבון הבית. למה? סתם כי "אנחנו זוג נחמד". עוד לא שמעתי דבר כזה באף מקום וזה היה כיף, אין מה לעשות. אז תודה רבה מכל הלב, אחת הארוחות הטובות שאכלתי כולל איטל

עוד פרטים
הוספת תגובה
מאמא מיה - תמונה
מאמא מיה מבקר מתחיל
4.7
21/04/10

אין אין אין על המקום הזה!!! לצערי התוודעתי למסעדה רק לאחרונה למרות שהיא קיימת כבר שנים. האוכל פשוט מעולה ותמיד אותו טעם שזה לא פחות חשוב. השירות בדיוק כמו שצריך להיות שירות-מקצועני ועם... זאת נעים ולא מציק. כ - ו - ל המשפחה נהנית מהקטן שאין לו מספיק שיניים אז הוא מסתפק באנטיפסטי ועד הגדול שאוכל פיצה מעולה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Ravit Grin - תמונה
Ravit Grin 3 ביקורות
4.7
09/04/10

שלומי תלתלים... כבר שנים על שנים שאני מתענגת על המסעדה הזו..ועדיין מתרגשת מחדש מהטעמים.!!! ובעיקר מארוחת הטעימות ( מומלץ בחום..להכין המון מקום-שווה כל קלוריה! ) זה בטוח הרבה בזכותך, אין... מסדעדה איטלקית יותר טובה מזו...אתה יכול ללמד את כולם מזה מסעדה איטלקית אנינת טעם שתתרחבו ותגדלו... חג שמח

עוד פרטים
הוספת תגובה
נעמה - תמונה
נעמה 20 ביקורות
4.3
27/03/10

עשרות פעמים הייתי באמורה מיו וגם עכשיו אחרי יומיים קשים הייתי זקוקה לאוכל מנחם ובאתי לבקר... ב-100 ש"ח לזוג יצאנו מחייכים ואמרנו שזה בדיוק מה שהיינו צריכים. מסעדת הבית שלי ושל עוד הרבה... אחרים (היא תמיד מלאה ותמיד יש לי מקום)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
2 ביקורות
4.3
24/03/10

היינו אתמול במסעדה, הרכב שלושה מבוגרים, שני ילדים מהסוג שלא אוכל בקלות, אך הם במפתיע ליקקו אצבעות, זכו לסיור במטבח. האוכל היה מצויין, כל שבחרנו. המלצה חמה לכל משפחה ולמי שרואה במסעדה,... לא רק אוכל טעים אלא מקום עם אוירה נעימה, שלא לדבר על ביתית, וחמה. בנוסף לתקציבים הגיוניים ונוחים. תודה רבה וחג שמח.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכל - תמונה
מיכל מבקר מתחיל
4.7
17/03/10

היינו ביום שישי בערב 4 לחגוג יום הולדת. למזלנו התפנה במקרה מקום. השירות היה מדהים האוכל מעולה, האנטי-פסטי הטוב ביותר שאכלתי. המנה העיקרית מדהימה, הטירמיסו - כמו שטירמיסו אמור... להיות. בטוח נחזור שוב

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
10/03/10

לשלומי היקר. ביום שני האחרון הגענו מאשדוד.האוכל טעים ברמות שלא ניתן לתאר...הפיצה הכי איטלקיה שאפשר לחלום...הפסטה חלומית.והטימיסו...הכי טעים בעולם!!! ואכלנו טירמיסו במספר מקומות... בעולם...אך יותר מהכל,זה השירות החמים...שלומי נותן הרגשה של בית לכולם...וכל הסועדים מסביב נהנים...גם אנחנו...תודה...ושוב תודה,קרן

עוד פרטים
הוספת תגובה
gal - תמונה
gal מבקר מתחיל
4.0
25/02/10

מאז שאכלתי שם בפעם הראשונה התוודתי כי כל האיטלקיות האחרות מנסות להיות כמוה. לא מסוגל לאכול באף איטלקית אחרת... רק שלה יעלה לכם לראש ותמשיכו כך... כדאי - ספיריטוזה, פיצה מקומטת וציו'... גיובאני.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גרניט - תמונה
גרניט 3 ביקורות
4.7
13/02/10

אחת מבין חמשת האיטלקיות הטובות בארץ. מנות מעולות, איכותיות, שירות מעולה ומנהל המסעדה, שלומי, שתמיד נעים לראותו מנהל את המקום בחביבות, נעימות ויעילות - כן יירבו המסעדות שילמדו ממנו,... שירות מה הוא!

עוד פרטים
הוספת תגובה