נגישות
נגישות

אמורה מיו ביקורות וחוות דעת - עמוד 14

דירוג גולשים

4
אוכל
4.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

325 ביקורות וחוות דעת על אמורה מיו

 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/09/11

המסעדה שאף פעם לא מאכזבת. הלכנו כל המשפחה לחגוג לי יומולדת האוכל כמו תמיד טעים בטירוף, האוירה חמה והשירות מעולה. האיטלקית האהובה עליי בלי מתחרים:)

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
10 ביקורות
4.7
12/08/11

מסעדה מצויינת. קודם כל השירות היה מעולה. תודה למעיין שעשתה הכל כדי לשעשע את הבת שלי (כמעט בת שנתיים), החל מצבעים וניירות ועד טיולים במסעדה. האוכל פשוט מעולה! אני אכלתי קארבונרה מעולה עם... חלמון נימוח נהדר למעלה, אבל כל מה שנאכל בשולחן (8 אנשים) היה מעולה וזכה למחמאות מכל הסועדים. האוירה כיפית, חמה ונעימה, הצוות מעולה, האוכל מדהים, המקום מעוצב חם ונעים והמחירים לא בשמיים. סך הכל, אחת הארוחות הטובות שאכלנו בזמן האחרון (לא כולל כתית, שאין לה תחרות)

עוד פרטים
הוספת תגובה
קרן - תמונה
קרן 4 ביקורות
4.7
14/07/11

אין ספק שזו המסעדה האיטלקית האהובה עלינו. כל מנה מעולה, ממליצה בחום על הרביולי סלמון . מדהים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.3
12/07/11

אין ספק שזהו המקום המועדף עלינו. אנחנו מגיעים בכל פעם מיוקנעם במיוחד בשביל לאכול במקום ונהנים כל פעם מחדש. האוכל ערב לחיך. אין ספק שזו המסעדה האיטלקית הטובה בישראל. לעניות דעתינו בתור... סטודנטים באיטליה. פשוט תענוג!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yaron Zehavi - תמונה
Yaron Zehavi 7 ביקורות
3.0
10/07/11

אנו אוהבים את אמורה מיו ולכן גם הגענו בששי האחרון. אני מקווה כי הבלבול וחוסר הסדר אשר שררו בהתנהלות מולנו, היו נקודתיים וחד פעמיים - דקות ארוכות חלפו עד שניגשה המלצרית הראשונה אלינו.... בהמשך, מנות מלוחות יתר על המידה, יצאו בטפטוף איטי. היין שהזמנתי נשכח.. יאמר לזכות הקינוח שניתן כפיצוי (אבל לבסוף נכנס לחשבון..). כפי שציינתי, לאור חיבתנו, הגבנו בסלחנות וברוגע ואף הבטחנו לחזור ולחפש חויה מתקנת...

עוד פרטים
הוספת תגובה
איילת - תמונה
איילת 2 ביקורות
1.7
02/07/11

שמענו המלצות רבות על המקום לכן החלטנו אתמול ערב שישי, לנסות ! האוכל היה פשוט מאכזב!!! ראשית המבחר היה דליל, מבחינת המנות, הן לא היו מגוונות כיאה למסעדת פסטות, מבחינת השתיה, היו רק שני... סוגים מהחבית. הזמנו פקוצה כמנת פתיחה והיא הגיעה ללא ממרח, חמאה משהו.. ולא היתה אפשרות להזמין בנוסף. הזמנו 4 מנות: ציה פאטינה,ראגו, ציה גודיטה, פולצינלה. הרטבים היו סתמיים, רוטב העגבניות היה חמוץ ולא טעים!! המאפה היה אפוי מבחוץ והגבינות לא היו מותכות מספיק בפנים, תחתית המאפה היה רטוב ודוחה! חיכינו מעל 20 דקות למנות לא מושקעות. כמובן שנזכרו להגיד לנו שהמנות יתעכבו רק אחרי שסיימנו את הראשונות ולא חשבו לומר לנו זאת בתחילת ההזמנה. אם אסכם זאת לא היה משהו אחד שהיינו מרוצים ממנו ! חבל :( שילמנו יחסית הרבה בשביל אוכל גרוע ושירות רע. (אגב בעלי חטף כאב בטן....)

עוד פרטים
הוספת תגובה
ענת - תמונה
ענת 2 ביקורות
4.7
28/06/11

אכלנו מ"ס פעמים במקום אחת המסעדות האיטלקיות הטובות בארץ אם לא הטובה ביותר.מומלץ מכל הלב

עוד פרטים
הוספת תגובה
עליזה - תמונה
עליזה מבקר מתחיל
2.0
27/05/11

הזמנו מנות עיקריות בלבד. ציו לופטו – טעים מאד. כבד א-לה גרילה – טעים מאד. פנה רגו – טעים מאד. ציה דורה – סביר.ממועד הזמנת המנות, למרות פנייה לבעל המסעדה לאחר 30 דקות – פרק זמן המתנה... למנה העיקרית הראשונה שהוגשה (כבד א-לה גרילה),היה 35 דקות, זמן המתנה של עוד כ- 10 דקות לקבלת המנה העיקרית – ציה דורה, בזמן ההמתנה הנ"ל, הספיק הסועד שקיבל לראשונה את המנה (כבד א-לה גרילה) לסיימה. בסיום אכילת המנה, הוגש תפריט קינוחים/שתייה חמה, אחד בלבד לארבע סועדים. הגעת המלצרית להזמנת קינוחים/שתייה חמה ערכה עשר דקות נוספות, כך שהחלטנו לוותר.בקשתנו לקבלת חשבון היה מהירה, לחשבון צורף פיצוי, מנת קינוח – טירמיסו על חשבון הבית.התאכזבנו שכך חגגנו אירוע 31 שנות נישואים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
נילי - תמונה
נילי 2 ביקורות
2.7
10/04/11

הזמנתי רביולי סלמון וקיבלתי ערמת רביולי דבוקים אחד לשני כשעליהם שפוך הרוטב. נראה שהגיעו ישר מהמקרר... למרות שציינו שאחת מאיתנו חוגגת יום הולדת, לא פינקו אותנו. התאכזבתי מאד מאחר וזכרתי... את המסעדה לטובה מביקורים קודמים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
 - תמונה
מבקר מתחיל
4.7
02/04/11

כבר הרבה שנים חוגגים ימי הולדת ב"אמורה מיו". הפעם האוכל היה עוד יותר טעים. משתפרים כמו היין. . אמת, אני רציתי לגוון. לקחתי אותם לכמה מיסעדות לא רעות אחרות גם לילדים וגם לנו ההורים,... טוב יותר אמורה מיו . .גם האווירה נעימה, ביתית, חמה בנוסף המגישות מיקצועיות, נדיבות , מקסימות. בכיף נחזור אליכם!

עוד פרטים
הוספת תגובה