נגישות
נגישות

אחלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על אחלה

Roman - תמונה
Roman מבקר מתחיל
גרוע
1.3
01/07/16

היתי עם משפחתי ארבע נפשות, אכלנו ארוחת ערב חוץ מאכזבה לא חוותי שום דבר אחר במקום הזה: שירות גרוע מאוד, מחירים בשמיים, מנות קטנות(שפודים) שורה תחתונה לא אחזור לאחלה פתח תקווה לעולם.

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
הכל אחלה
3.8
16/06/16

ארוחה באחלה גורמת לי תמיד לאכול יותר מידי. רק לטעום מכל מבחר סלטי הפתיחה יכול למלא ארוחה שלמה. הכל מוגש בנדיבות וטעים. מבחר הסלטים ענק וכולל מנות קרות וחמות. תבשיל ירקות חמים שכלל... חצילים ופלפלים היה ממש משובח. למנה עיקרית חלקנו מעורב ירושלמי, מנה גדולה וטעימה שהוגשה על מעין פיתה שספגה את מיצי הבשר. מנה המספיקה לשניים. בקיצור אכלנו ושבענו, ב100 שח

עוד פרטים
הוספת תגובה
אלי - תמונה
אלי מבקר מתחיל
מאוכזב מאוד ...
1.3
12/04/16

שלום לכולם הגענו קבוצה של חברים למסעדה . הגישו לנו סלטים הם היו ברמה טובה יחסית למנה עיקרית הזמנו אנטריקוט 400 גרם וקיבלנו סטייק פושר עם שתי תוספות שהיו קרות לצערי .נורא התאכזבנו .... ביקשנו חשבון ולהפתעתנו גילינו שחייבו אותנו עבור דברים שלא הזמנו ששאלנו את המלצר על זה הוא התחיל בוויכוח קולני פניתי לאחראי וספרתי לו . הוא אמר אם זה היה על השולחן אתה צריך לשלם אמרתי לו שלא הזמנתי את זה והייתי בטוח שזה כלול עם המנה . בקיצור נורא נפגענו . יצאנו מהמסעדה רעבים ומאוד מאוד מאוכזבים אחרי ששילמנו על דברים שלא הזמנו .

עוד פרטים
הוספת תגובה
דינה - תמונה
דינה 104 ביקורות
אחלה של מסעדה
3.5
20/10/15

רעב וחוסר חשק לבשל הביאו אותנו לאחלה. סדרת הסלטים לפתיחה (שהוגשה רק לאחר שאלה) היא מראה משובב נפש במגוון ובצבעוניות. הטעם של רובם מצוין. סלט החצילים ופלפלים, סלט הסלק, סלט עגבניות... טריות, כרוב, חצילים ועוד ועוד. גם הלאפה החמה והטריה מוסיפה לחווית האכילה.יש לציין את המילוי החוזר של הסלטים גם ללא בקשה מפורשת. חלקנו דניס על האש למנה עיקרית ויצאנו שבעים ומרוצים. החשבון לשניים 111 שח. יותר מהוגן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Helen - תמונה
Helen 14 ביקורות
טעים ברמות!!!
4.0
29/09/15

ישבנו כל המשפחה באופן ספונטני באחלה פתח תקווה יש לציין כי השירות היה מהיר יחסית כי המסעדה הייתה מפוצצת המלצר היה שירותי מאוד כל הזמן בא ושאל אם הכל בסדר כי היו זמני המתנה לאוכל האוכל... היה מעולה משביע ובול מותאם לבטן. בגלל שהמסעדה הייתה מלאה לא היה להם זמן אפילו להכין תה אז הציעו לנו דברים אחרים-קצת טעון שיפור בגדול ממש נחמד למי שלא בא לו לעשות על האש ולהתלכלך (כמו המקרה שלנו)

עוד פרטים
הוספת תגובה
שי חיים - תמונה
שי חיים מבקר מתחיל
מסעדה אש!!!
4.5
31/08/15

מסעדה שפשוט כיף לחזור אליה. הכל בשפע וטעים. מנה מומלצת הסטייק אחלה והכבד אווז! יאמי. שירות סוף הדרך

עוד פרטים
הוספת תגובה
דניאל - תמונה
דניאל 59 ביקורות
ארוחת צהריים באחלה
3.0
10/05/15

לפני שבוע ישבנו באחלה אני ובת זוגתי. מדובר במעין שיפודיה משודרגת מבחינת מראה המסעדה. הזמנו חומוס עם פטריות, שווארמה בצלחת, לפה, סלט ערבי מתובל וכדורי פלאפל. השווארמה הייתה טובה ועסיסית... אם כי מאוד יקרה- 52 ₪!! בלי תוספת. הפריע לי שהייתי צריך לשלם 4 שקלים על כל לפה שרציתי כשברוב המסעדות מסוג זה מחלקים אותה חינם. לצד השווארמה שמו פירה שהיה לו טעם תעשייתי של אבקה. החומוס עם הפטריות היה טעים מאוד אולם כדורי הפלאפל לא היו טריים ופריכים וגם היו קטנים מאוד. הסלט היה מאוד טוב. מקום טוב למי שלא יכול לוותר על אוכל עממי ורוצה לאכול במקום יותר משודרג ולשלם בהתאם.

עוד פרטים
הוספת תגובה