נגישות
נגישות

אחלה ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

3
אוכל
3.0
שירות
3.0
אווירה
3.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

32 ביקורות וחוות דעת על אחלה

חנה - תמונה
חנה 48 ביקורות
מגישים בשפע, טעים וטרי
4.3
26/03/18

אוהבים את המקום וחוזרים אליו כל כמה חודשים. שפע סלטים טריים ולאפות חמות. השיפודים מצוינים, אך בפעם האחרונה שיפוד אנטריקוט היה שרוף מעט. קבב מעולה. ממליצים בחום

עוד פרטים
הוספת תגובה
efrat858 - תמונה
efrat858 מבקר מתחיל
חוויה מאד לא נעימה.
1.3
26/02/18

חוויה מאד לא נעימה, המלצר מנסה "לדחוף" ולשכנע בלי סוף להזמין עוד ועוד דברים, כל היחס שם נראה כביכול רק כדי להכניס עוד כסף תוך מינימום שירות ללקוח, הסטייק אנטריקוט שהזמנו היה יבש. בנוסף... שביקשנו לארוז עשו לנו פרצוף חמוץ ולא ארזו גם כמו שצריך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
גיא - תמונה
גיא 42 ביקורות
יקר מאוד
2.0
16/02/18

אוכל סביר אבל המחירים יקרים מאוד בהשוואה למסעדות אחרות. גם שלוקחים טייק אווי היחס לא נעים וחסר סבלנות. לא שווה את המחיר.

עוד פרטים
הוספת תגובה
shirleyg - תמונה
shirleyg 21 ביקורות
אחלה מקום לארוחה עם חברים או המשפחה
4.0
25/11/17

באנו בשישי בצהריים המסעדה היה יחסית ריקה. הזמנו סלטים ושיפודים, צ'יפס וחומוס. הסלטים היו ממש טעימים וכל הזמן מילאו לנו אותם וקיבלנו פיתות חמות וטעימות. השיפודים היו נפלאים. הצ'יפס... שקיבלנו היה לטעמנו חצי קלאץ' - אז ביקשנו מהמלצר שיחליף והוא עשה זאת במהירות. האוכל הגיע יחסית במהירות ופינקו אותנו בכל מיני סלטים ופלאפל בנוסף למה שהזמנו על חשבון הבית. היה אחלה

עוד פרטים
הוספת תגובה
Avi - תמונה
Avi 6 ביקורות
לא משהו
2.3
22/08/17

המחיר יקר יחסית לרמת האוכל והשירות, המסעדה לא נקיה במיוחד השירות חלש, האוכל לא משהוא. יש בעיית חניה באיזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
ODED - תמונה
ODED 6 ביקורות
חוויה שלילית ביותר!
1.3
25/05/17

היינו בארוחת ערב אני ואשתי ב 23/05 בערב. זכרתי את המסעדה לטובה מהעבר, והרבה זמן לא הייתי. המסעדה שינתה את פניה והפכה לחוויה שלילית מאוד. פנים המסעדה רועש מאוד. המלצרית שלנו שכחה את... הצ'יפס ואת הקינוח שהזמנתי. היחס שלילי. האוכל סביר. ולסיכום של החוויה השלילית, הקינוח שהזמנו הגיע לאכילה עם כפיות חד פעמיות מפלסטיק!! גם הקפה השחור שאשתי הזמינה הגיע עם כפית פלסטיק לערבוב בתוכו!! לא פחות ולא יותר. מעולם אפילו במסעדות פועלים הכי פשוטות שהייתי בהן לא נתקלתי במסעדה שמגישה אוכל ושתיה חמה עם כפיות פלסטיק. אכזבה ענקית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yaelicos - תמונה
yaelicos מבקר מתחיל
לא אשוב!!!
1.5
02/05/17

אכלתי היום בצהריים במסעדה עם אחותי ו-3 בנותיה בנות 5,8 ו-11 הזמנו 2 מנות בשרים + 3 מנות ילדים, צ׳יפס קטן ( במחיר גדול) ו-2 קנקני שתייה וחוייבנו בסכום מופקע של 317 שקל, חוייבנו בנוסף... למנות הנ״ל על 3 מנות סלטים (בעלות של 66 שקלים), שאלנו לפשר העניין והמלצר ענה לנו שהוא ״עשה לנו טובה״ וחייב אותנו רק עבור 3, למרות שאנחנו 4 מגיל מסויים, אמרנו לו שהזמנו 5 מנות ושילמנו עבורן מחיר מלא, אבל לדבריו אנחנו צריכות לשלם עוד מנות סלטים עבור כל סועד, כיוון שאני אוכלת בהמון מסעדות ואין לי תלונות כלפי המלצרים, השארתי טיפ נדיב, אבל אני לא אחזור לשם ולא אמליץ לאף אחד אחר לבוא, אני מאוד מאוכזבת מהתנהלות המסעדה, אני לא מכירה מסעדה נוספת בסגנון שבה אדם מזמין מנת בשר ולא מגיע לו סלטים בנוסף, המחירים אגב ממש לא זולים ויש על מה להתווכח לגבי הטעם והאיכות של הבשרים, שלא לדבר על החוצפה של גביית תשלום עבור ילד בנוסף למנת ילדים, שגם היא לא זולה, ממתי ילד אוכל סלטים כמו מבוגר, בטח כשגם במנה שלו יש צ׳יפס וסלט... ולפחות אם חוייבתי עבור 3 מנות, הייתי אמורה לפחות ליהנות מהן... בקושי שחררו לאפה אחרי בקשות חוזרות ונשנות. חבל שככה מתייחסים ללקוחות, אם מצפים שיחזרו. לא ממליצה לאף אחד!

עוד פרטים
הוספת תגובה
michalyv - תמונה
michalyv 64 ביקורות
פלאפל לא, שווראמה כן.
3.8
28/04/17

אכלתי את אחד מהפלאפלים הכי פחות טעימים בחיי. בעלי אכל שווארמה והיה לו טעים. בסך הכל מסעדת פועלים, חבל שלא שומרים על הניקיון.

עוד פרטים
הוספת תגובה
עדי - תמונה
עדי 2 ביקורות
לא חוזר לאחלה פתח תקווה
1.3
14/02/17

גרוע מאוד היינו זוג עם שני ילדים .הבשר לא היה עשוי .המעורב היה שרוף.וחוייבנו על 4 פעמים סלטים!!!!סה''כ 450 שקל והמלצרית חסמה לנו את דלת היציאה! מכיוון שלא נתנו תשר על שירות שלא מתאים!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
AvivSh - תמונה
AvivSh 26 ביקורות
הערכה למסעדה
4.8
21/08/16

בתור חייל אני נוהג לאכול באחלה פעמים רבות, מכיוון שאני מעריך את המסעדה באופן אישי. המסעדה מעניקה לחיילים ביום הזיכרון לאפה חינם כמחווה על הערכת החיילים. ואני בתמורה - מעריך את... המסעדה. אכלתי באחלה שווארמה בלאפה לאחרונה. השווארמה היתה מאוד טעימה, איכותית. השירות מצויין. יש בחירה רחבה של תוספות וסלטים בצד באופן חופשי. מנה גדולה ומשביעה. המחיר מעט גבוה ממקומות אחרים שמוכרים שווארמה, אך על איכות לא מתפשרים.

עוד פרטים
הוספת תגובה