נגישות
נגישות

פטרה - PETRA ביקורות וחוות דעת - עמוד 5

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

40 ביקורות וחוות דעת על פטרה

לימור - תמונה
לימור 3 ביקורות
ממש אכזבה
3.0
11/12/15

היה לי גרופון לארוחת בוקר זוגית. אמרו שכל מה שרשום שם לא נכון ונותנים רק ארוחת בוקר ישראלית. כל השאר בתוספת תשלום. אחר כך הסכימו לתת גם ארוחת שקשוקה. וחבל. שקשוקה היתה לא אכילה בכלל.... סלטים קטנטנים ולא טעימים. שירות כילו עושים לנו טובה. בקיצור לא קונה יותר גרופונים לשם ובטח לא הולכת סתם כך עם החברים. חבל. כי מקום ממש יפה ונוף יפה לים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
לוציאן - תמונה
לוציאן מבקר מתחיל
לוציאן
2.0
18/08/15

היינו אישתי ואני במסעדה זאת ביום שישי אחד בחורף. האוכל היה די בינוני כמו כן השירות. אך התברר לאחר כחודש שחייבו אותנו פעמיים בויזה ולמרות שיחות טלפוניות ומיילים רבים, לא חזרו אליי... ובוודאי לא החזירו את הכסף. זה לא שירות שהייתי מצפה ממסעדה כלשהי וחבל!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
Israel - תמונה
Israel 3 ביקורות
מאכזבת
2.3
20/06/15

שבת בצהריים - המסעדה עמוסה. השירות איטי - המנות של 5 אנשים יוצאות בטפטוף כשהאחרונה מגיעה לשולחן 15 דקות אחרי המנה הראשונה. מנה שהוזמנה ללא תיבול כלל הגיעה מתובלת, והוחלפה כשאנחנו שוב... מחכים לה. הסלטים והרטבים למנות מתאחרים. ובאשר למות - דניס פתוח על הגריל - לטעמי היה יבש - אשתי אהבה . צ׳קפולי - אני הזמנתי -מנה קטנה - מיוחדת מנה קטנה- מיוחדת בטעמה החמצמץ . לובואני - נראתה מנה גדולה מאוד - ומי שהזמין אמר שהיא טעימה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Miri - תמונה
Miri מבקר מתחיל
מסעדה נהדרת, מזמינה ואנינה
4.3
05/05/15

בסביבתי דיברו רבות על מסעדת פטרה, המסעדה הגרוזינית שקיימת מזה שנים בעיר אשדוד. בתחילה הייתי די סקפטית בנוגע לתפריט הקולינארי (המאוד עשיר, יש לציין). בסיום אהבתי בהחלט ואני מניחה שאצרף... אל בעלי ואליי זוג חברים נוסף. הייתה חוויה מענגת חושים, לדעתי הם היחידם שיש להם חצ'פורי במילוי פירות ים - פשוט מעדן מפתיע וכמובן השפע של המנות, דבר שבהחלט ניכר במסעדה הזו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
טניה בר - תמונה
טניה בר מבקר מתחיל
מדהימים
5.0
05/05/15

הגעתי לפארה בהמלצת חברה עם הרבה ציפיות. ובאמת מדהים האוכל האווירה השירות גם המחיר לא נושך מי שלא בא מפסיד!

עוד פרטים
הוספת תגובה