נגישות
נגישות

טלביה ביקורות וחוות דעת - עמוד 4

דירוג גולשים

4
אוכל
3.5
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.5

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

33 ביקורות וחוות דעת על טלביה

Neta - תמונה
Neta מבקר מתחיל
אחלה של מסעדה
4.0
06/11/15

הגענו משפחה מורחבת כולל ילדים. הכי כיף הוא השירות, קיבלנו יחס נעים ומזמין מרגע הכניסה עד רגע היציאה, כולל הסברים מפורטים על כל מנה ויחס מקסים גם לילדים קטנים. אוכל טעים, אף אחד לא נפל... מהכיסא אבל גם לא היו אכזבות. מחירים סבירים. המקום קטן ואינטימי ונעים שם, לא העיצוב הכי אלגנטי אבל בסדר. לא בוער לי לחזור לשם אבל בהחלט יכול להיות, סהכ חוויה טובה.

עוד פרטים
הוספת תגובה
יאיר - תמונה
יאיר 7 ביקורות
אחד המקומות הטובים בירושלים.
4.5
01/11/15

אוכל מצוין, שירות מעולה ונדיב, אווירה מאד נעימה. חייבים להזמין מקום כשבאים בשעות השיא. היינות במקום מאד מוקפדים. לבקש ייעוץ מהברמן.

עוד פרטים
הוספת תגובה
yair.net - תמונה
yair.net 2 ביקורות
חוויה!
4.8
16/03/15

ישבתי שם עם החברה לבראנצ' לפני תחילת יום טיול בירושלים. קיבלו את פנינו עם חיוך והאווירה במקום הייתה מאד נינוחה. מוסיקת ג'אז ברקע תרמה מאד לאווירה הרומנטית ומאד נהיננו מהעיצוב האינטימי.... למרות שהגענו בצהריים, המקום משרה אווירה של ערב (גם בגלל שיחסית חשוך). המלצרית הייתה חייכנית ואדיבה, והמנות היו ברמה מאד גבוהה. ארוחות הבוקר לא גדולות, אבל מאד טעימות ומשביעות. המאפים היו מעולים וגם הקינוח שבחרנו לקחת. בסופו של דבר, פתחנו את היום טיול שלנו ברגל ימין.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Yulia - תמונה
Yulia מבקר מתחיל
אכזבה
1.8
24/10/14

הגענו לאכול ארוחת בוקר עם בעלי. חיכינו כמעט 20 דקות ל2 מנות שהזמנו. המנות היו מאכזבות, בעיקר מבחינת הגודל ומבחר. בכל מקום היום ניתן לקבל ארוחת בוקר מגוונת -גבינות, חביתה, סלטים, דגים... ועוד. "צלחת דגים" שהזמנו כללה 4 חתיכות של דג. בצד הוסיפו כמה עגבניות שרי. בעלי הזמין ארטחה אחרת שכללה סלט. הוא קיבל כלי בובתי עם סלט קטן מאוד. כלי הגשה היו יפים, אך אנשים באים לאכול ארוחת בוקר לא כדי להתרשם מהכלים!! כמו כן, ציפינו לראות כאן חויה קולינרית של אסף גרניט ולא מצאנו שום דבר מיוחד!! אנחנו לא נחזור לכאן. לא נמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
kobi - תמונה
kobi מבקר מתחיל
טעים. נעים. וגם יודעים לקחת אחריות
4.3
27/04/14

היינו 2 זוגות לצהריים של שישי. בין השאר הזמנו גם סטייק דקה שלא היה לטעמי של מי שהזמין. המנה נלקחה חזרה ברצון וההפתעה הגדולה בסוף הייתה שכל הקינוחים היו על חשבון הבית. ממש לא ציפינו... והופתענו לטובה. השירות נעים. כייפי. מהיר וחייכני. האוכל טעים בלי יומרות ובלי אכזבות. המקום עם אוירה ובהחלט ממליצים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מיכאל - תמונה
מיכאל מבקר מתחיל
אכזבה
2.5
24/03/14

באנו קבוצה של חמישה אנשים עם ציפיות די גבוהות. הזמנו מקום לשעה 21:00 אבל בסופו של דבר נכנסו רק ב21:40 כשהמארחת הבטיחה לנו פיצוי על האיחור (הפיצוי, כמובן, לא הגיע). הזמנו סבב אחד של מנות... ובקבוק יין. הבקבוק הגיע, אבל בלי כוסות יין. לכוסות לקח עוד 40 דקות להגיע - בסופו של דבר הן הגיעו אחרי שסיימנו לאכול! חוץ מהשירות המזעזע, האוכל נע בין סביר לטעים (המולים והצ'וריסוס היו טעימים מאוד, הפסטה היתה תפלה ולא מעניינת והקלאב סנדוויץ' היה בסדר) אבל הבעיה הכי גדולה היתה עם הממרח כבד. בתפריט באנגלית כתוב "ממרח כבד אווז" אבל מה שקיבלנו היה כבד עוף וכששאלנו את המלצרית היא אמרה "כן, זה 70% כבד אווז ו30% כבד עוף". לצערי, אני לא חושב שנחזור לכאן בעתיד.

עוד פרטים
הוספת תגובה
מישל - תמונה
מישל מבקר מתחיל
מדהים!
4.8
21/03/14

מקום מקסים, אוכל מעוללה מנות קטנות אך טעימות להפליא ושירות מצוין. מחירי היין יקרים אך אפשר להעביר ארוחה מעולה גם בלי יין. כל ה

עוד פרטים
הוספת תגובה
motti - תמונה
motti 3 ביקורות
ערב מדהים בטלביה
5.0
16/02/14

ביום חמישי האחרון חגגנו יום הולדת לחבר בבר יין טלביה. היה ערב מדהים, האווירה, השירות והאוכל היו נפלאים, תפריט היינות היה עשיר ומגוון, וצוות המסעדה פשוט ראויי לשבח. (במיוחד מלצרית מקסימה... העונה לשם אניב...)

עוד פרטים
הוספת תגובה