נגישות
נגישות

בטר בורגר - Better Burger ביקורות וחוות דעת - עמוד 3

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.5
אווירה
4.5
מחיר
4.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

25 ביקורות וחוות דעת על בטר בורגר

adi  - תמונה
adi 8 ביקורות
מומלץ מומלץ מומלץ !
5.0
18/06/17

הזמנתי אתמול משלוח , זאת לא הפעם הראשונה ואני חייבת לציין שהמקום רק הולך ומשתפר ! שירות מעולה ומהיר, האוכל מגיע חם טרי וטעים !!! המנות שוות מאוד משביעות והמחיר מעולה ! מומלץ מומלץ מומלץ... ! (:

עוד פרטים
הוספת תגובה
Marom - תמונה
Marom 14 ביקורות
שווה כל שקל!! טעים ונעים!!
5.0
19/05/17

מקום נעים וחמים. צוות עובדים צעיר רענן וכייפי. המנות גדולות יפות ומשביעות. בתור חברי מועדון (ההצטרפות היא חינם!!!) מקבלים ארוחית מתנה/1+1/צבירת נקודות/30% הנחה... שווה!!שווה!!שווה!! אין... מילים!! מחירים סבירים לגמרי.(מנה גדולה מאוד של מוקפץ עם תוספות ועם שתיה ב41₪!!!) ממליצה בחום רב!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה
noush - תמונה
noush 3 ביקורות
לא מומלץ להזמנת משלוחים
2.0
02/11/16

הזמנתי משלוח הגיע אחרי יותר משעה וחצי ללא שום פיצוי והסבר...התקשרתי מספר פעמים כדי לדעת מה קורה עם המשלוח, והבנתי שהתחילו בקושי לטפל בהזמנה שלי רק אחרי 30 דקות...לא מומלץ בכלל במשלוחים

עוד פרטים
הוספת תגובה
eyalsilb - תמונה
eyalsilb 2 ביקורות
לאכול בבטר בורגר זאת אופציה די אחרונה או ממש שאין ברירה..
2.3
09/05/16

אכלתי במקום מספר פעמים וגם הזמנתי משלוחים..אני יכול להגיד שהאוכל בדרך כלל אכיל פלוס..קורות פאדיחות לעיתים קרובות מדי:הלחמניה רטובה, הבשר לא תמיד מוכן עד הסוף ושלא נדבר על החתיכות... הקשות(לא מזוהות) שהורידו לי את התיאבון באמצע האכילה..היחס כן מעולה העובדים צעירים ונחמדים והאוכל מוכן מהר..בקיצור הייתי בוחר הרבה מקומות אחרים לאכול בהם קודם..חייב לציין שהמוות כן הציע להחליף לי את הארוחה אך כמובן שתיאבון כבר לא היה..

עוד פרטים
הוספת תגובה
צביקה - תמונה
צביקה 52 ביקורות
מפתיע לרעה
2.8
30/06/15

ישבתי עם אשתי על 2 ארוחות וקצת התאכזבתי מהמקום. השירות במקום טוב מאוד, אבל זה היתרון היחיד שאני יכול להגיד. מבחינת האוכל המקום די מאכזב, בקושי יש מבחר של רטבים, לא שואלים מה מידת העשייה... של ההמבורגרים ועשו אותו יותר מדי (אני מעדיף מדיום), גם הלחמניות הגיעו טיפה שרופות. המחיר במקום יקר מאוד ולא מוצדק - 48 ש"ח לארוחה עם המבורגר קטן (130 גר')

עוד פרטים
הוספת תגובה
שחר - תמונה
שחר 2 ביקורות
הגיע במשלוח חם, טרי, וטעים - במהירות שיא!
4.8
22/06/15

גם היה ארוז בצורה נקיה, הגיינית והגיונית.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Meir - תמונה
Meir מבקר מתחיל
הזמנת טייק אווי
4.3
29/10/14

הזמנתי 2 עסקיות בתחילת השבוע ,חייב לציין לטובה את השירות מבחינת השיחת טלפון ,אוכל חם ,צוות מעולה ועמידה בזמן . ממליץ מאוד

עוד פרטים
הוספת תגובה
דן - תמונה
דן מבקר מתחיל
תענוג!!
4.5
15/12/13

באתי עם אשתי ושני הילדים. הצוות היה מחויך ושירותי, האוכל היה נפלא (גם המחיר הפתיע מאוד לטובה), והכי חשוב- הקטנים חיסלו כל מה שהיה להם על הצלחת. מומלץ בחום.

עוד פרטים
הוספת תגובה
edenwit - תמונה
edenwit 31 ביקורות
לא שווה את המחיר, אפילו במבצע 1+1
2.5
08/12/13

לא נשאלנו על מידת עשיה, הקציצה היתה יבשה והורגש כי הבשר מאוד לא איכותי, ובהחלט מהקפאה. הלחמניה היתה יבשה וישנה, חמוצים בלתי נסבלים. לא היתה קולה בסניף, בזיון בפני עצמו. לזכותם יאמר כי... רוטב אלף האיים הביתי טעים, וכי המקום נעים לישיבה. בדיעבד ברור לגמרי למה המסעדה יכולה למכור שתי ארוחות ב59 ש"ח, הרכיבים לא איכותיים. לא מומלץ!

עוד פרטים
הוספת תגובה
מתנאל - תמונה
מתנאל 2 ביקורות
פשוט לא.
1.8
01/12/13

למשלוח לקח קצת יותר משעה להגיע, וכשכבר הגיע לא היתה חשבונית בשקית. הקציצה עצמה הרגישה יותר כמו פלסטיק מאשר בשר (זה מה שקורה כשלא נותנים לבחור את מידת העשייה) ההום פרייז.. פרוסות מוזרות... של תפוחי אדמה עם שומשום שהטביעו אותן בצ'ילי מתוק הן לא בדיוק הום פרייז. ומילא אם זה היה במחיר מציאה, אבל לא. אני לא בטוח איך זה במסעדה עצמה אבל משלוח לא אזמין משם יותר. בקיצור- עם מסעדות כאלה ברור למה יותר ויותר אנשים הופכים לצמחונים/טבעונים.

עוד פרטים
הוספת תגובה