נגישות
נגישות

מיכאל - ביסטרו מקומי ביקורות וחוות דעת - עמוד 12

דירוג גולשים

4
אוכל
4.0
שירות
4.0
אווירה
4.0
מחיר
3.0

הייתם כאן? הוסיפו חוות דעת

119 ביקורות וחוות דעת על מיכאל - ביסטרו מקומי

מאיר - תמונה
מאיר מבקר מתחיל
יש לנו איפה לאכול!!!
4.3
05/10/13

זוג חברים הזמין מקומות והצטרפנו בספונטני ומזל שכך האוכל המופלא של מיכאל עשה לנו כל כך טוב שלפני שנפרדנו הזמנו גם לשישי הבא. שאפו שכנים חדשים!

עוד פרטים
הוספת תגובה
omili - תמונה
omili מבקר מתחיל
נפילה
1.5
29/09/13

היינו ביום שישי במסעדת "מיכאל" שהוקמה על חורבותיה של מסעדת "אסטושה" וזאת לאחר ששמענו על מסעדה מבטיחה שהוקמה ע"י שף שהגיע לצפון לאחר הצלחה באיזור המרכז . לצערינו האכזבה היתה גדולה .... החיוב היחידי שאפשר לאמר שהאוכל היה טעים אבל המנות קטנות מאוד . גם מנה ראשונה של רוסטביף עם 4 פרוסות דקיקות (56 ש"ח) וצלחת "ירקות שוק" (56 ש"ח) שתי מנות עיקריות של פילה בקר שיה טוב אבל פחות מ 200 גר' (140 ש"ח) . בקשנו מים וקיבלנו , הזמנו בירה ולא קיבלנו כוסות ולאחר בקשה קיבלנו כוסות מים . אבל מעבר לאוכל והעלות המוגזמת (512 ש"ח לפני טיפ) הבעיה העיקרית היא השרות , איטי אם בכלל ולא מקצועי . הפילה שקיבנו היה לא עשוי והיינו צריכים להביאו למטבח כדי לעשותו כי לא היתה מלצרית במסעדה . שרותים אדון מיכאל צריכים להיות במסעדה ולא בצריף עשרות מטרים מחוץ למבנה - זה אחד האיזורים הגשומים בארץ - מה עושים ביום גשם . בקיצור אכזבה גדולה - מקום מאוד לא מומלץ .

עוד פרטים
הוספת תגובה
קראו 2 תגובות
תמונה של תגובת בית העסק
תגובת בית העסק
30/09/2013
שלום לך,אנחנו שמחים לקבל ביקורת מלקוחות ...היא עוזרת לנו להשתפר ולהעניק חוויה טובה יותר . חבל על הקטנוניות ,חוסר הדיוקים וההשתלכות האישית.זה קצת אלים בעינינו ,אפשר לבחור דרך אחרת בלהעביר את המסר. נשמח לפגוש אתכם שוב ולתקן את הרושם. בברכה,מיכאל.
תמונה של omili
omili
01/10/2013
אני שמח שאתם יודעים לקבל ביקורת אך אם אינכם עושים איתה דבר אין סיכוי לשיפור - הביקורת על השרות במסעדה נמשכת כבר חודשים . אם התגובה היחידה היא "קטנוניות וחוסר דיוקים ... " לעובדות שהיו רק לפני מספר ימים לא נראה לי שיש לכם באמת כוונה לקחת את הביקורת לתשומת לבכם .
Joe Anaaref - תמונה
Joe Anaaref 2 ביקורות
אוכל נהדר ואווירה נעימה ביותר
4.3
21/07/13

היינו שם אתמול לארוחת ערב עם זוג חברים. המקום נעים מאוד, מוזיקת הרקע בעצמה האידאלית שמאפשרת שיחה ללא מאמץ, לא חשובה מספיק כדי לזכור אותה יום למחרת. התחלנו במנות ראשונות שהיו חוויה... אמיתית. לא מסובך להכין סטייק טוב אבל מנת סלט מעולה היא אתגר. המנות העיקריות היו גם הן מצוינות וכך גם האחרונות. לא זול. 750 ש"ח לזוג כולל יין ותשר נדיב. שווה כל אגורה. אני שמח שיש

עוד פרטים
הוספת תגובה
רונית - תמונה
רונית 2 ביקורות
מהיותר מענגים שהכרנו
4.8
14/07/13

בילינו סוף שבוע בצפון. הצימר היה ככה ככה, אבל האוכל בביסטרו היה לעילא ולעילא ותיקן לנו את החוויה. נהנינו מכל מנה שלקחנו. המנות הראשונות היו תענוג גדול וכך גם הרוטולו שלקחתי כמנה... עיקרית. עם הקינוחים המראנו לשמיים!!! בטוח שנחזור וגם נמליץ לחברים שלנו. השירות אדיב ומקצועי.

עוד פרטים
הוספת תגובה
David - תמונה
David מבקר מתחיל
סוף סוף מקום לאכול טוב בצפון
4.8
06/07/13

יום שישי בערב צימר בצפון ומחפשים מקום טוב לאכול. הגענו בהמלצת בעל הצימר למסעדת מיכאל ביסטרו מקומי שבלימן. מקום קסום בעיצוב כפרי נעים, שתינו יין טוב ואכלנו אוכל מדהים של השף מיכאל... .השירות היה אדיב ואיכותי והיתה לנו הנאה צרופה. שאפו, נשוב ונבקר ונמליץ לכל חברינו.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Gilad - תמונה
Gilad 2 ביקורות
היה גרוע
1.5
08/06/13

בקצרה: 1. חיכינו שעה וחצי (כן 90 דקות) למנה העיקרית (גם שולחנות לידנו חיכו) 2. האוכל היה סתמי והקינוח (שוקולד מושחת) היה גרוע מאוד 3. המחירים יקרים מדי לסיכום: אין סיכוי שנחזור

עוד פרטים
הוספת תגובה
tomerhod - תמונה
tomerhod מבקר מתחיל
מסעדת מיכאל
3.0
25/05/13

היינו במסעדה אתמול בערב כחלק מחופשה בצימר בלימן. ראשית, שהגענו למקום התברר לנו כי אנחנו יושבים בחוץ וזאת למרות שהזמנו שבוע מראש ואף אחד לא שאל אותנו האם אנחנו רוצים לשבת בפנים או בחוץ. ... לאחר שהגענו, התיישבנו והזמנו מנות ראשונות ועיקריות. למנות הראשונות חיכינו כ25 דקות. ולאחר מכן, למנות העיקריות חיכינו שעה. יש לציין כי רק לאחר שאנחנו ומספר שולחנות אחרים שאלו מדוע האוכל מתעכב קיבלנו תשובה שהאוכל כבר יוצא שוב ושוב. לבסוף, לאחר שכבר העצבים חגגו במסעדה, קיבלנו מנה כפיצוי ולחם. לצערי, הפירה השייך למנת דג שלי הגיע לאחר 15 דקות שכבר סיימתי את המנה. עם זאת, האוכל היה ברמה מאוד גבוהה וטעים מאוד.הופתעמו לגלות כי לא ניתן להזמין קפה הפוך וכדומה. הקינוחים היו מעולים וברמה מאוד גבוהה גם כן. חשוב להדגיש שניכר שחסר כוח אדם במסעדה והתנהלות אחראי המשמרת הייתה לקויה. חשוב שהאורחים יקבלו יחס מצוות המסעדה וכמובן עדכון במידה והאוכל מתעכב (במיוחד שמדובר במסעדת שף). ממליץ על האוכל אבל לא על השירות. (בתקווה שישתפר בעתיד).

עוד פרטים
הוספת תגובה
בני - תמונה
בני 3 ביקורות
ארוחת חג משפחתית
4.8
17/05/13

היינו 14 איש , קיבלנו שירות מצויין ומחוייך, האוכל היה לתפארת, פשוט נפלא. כמובן שנשמח להגיע שוב ונמליץ לחברים.

עוד פרטים
הוספת תגובה
Shachargg - תמונה
Shachargg מבקר מתחיל
חוות דעת
3.5
05/05/13

אוכל מצוין כצפוי, חבל שהשירות שלומיאלי ולעיתים מתנשא. אין שום תודעת שירות במקום הזה. למרות זאת האוכל מפצה על כך.

עוד פרטים
הוספת תגובה
anatrose - תמונה
anatrose מבקר מתחיל
מהטובות ביותר שאכלתי
4.0
24/04/13

מסעדה מצוינת במקום מקסים , האווירה ועיצוב נותנים הרגשה קסומה הזמנתי כבר מקום לשבועות ואני מחכה לחזור!!!

עוד פרטים
הוספת תגובה